Страница 6 от 18

Публикувано на: Вто Сеп 01, 2009 12:50 pm
от 44142
При 4400х има повредени само 2 редуктора. През ноември едната като влезне за ПР ще се монтират червени колооси. След това ще влезне и другата и е възможно тя да остане с моноблокове като от 2-те маш се съберат по читавите редуктори.

Публикувано на: Вто Сеп 01, 2009 4:49 pm
от 46 242
Дали ще стане само с нови оси ? 44 081 и 44 106 след кратка нова кариера 130 oтоново се спъхнаха на 100.

Публикувано на: Вто Сеп 01, 2009 4:53 pm
от 44142
Ще се види но както и ремонта в ПД отказва да работи поради липсата на аванс нищо скоро няма да стане.

Публикувано на: Сря Сеп 30, 2009 8:54 pm
от sredo
Преди няколко дни забелязах в редовна експлоатация новото попълнение на депо София - 44-164 - Кукла!!!

Публикувано на: Сря Сеп 30, 2009 9:06 pm
от ewipito
sredo написа:Преди няколко дни забелязах в редовна експлоатация новото попълнение на депо София - 44-164 - Кукла!!!

Прав си, "кукла" беше. Но отиде до Варна два пати и хоп 2 счупени пантографа + изпаднал амортесиор. Какъв ли е бил този ромент? :-k

Публикувано на: Чет Окт 01, 2009 5:59 am
от Nikss
44 164 е много добре направена в ДЦА при ПР-то, дори забелязах подобрение във външния вид - чистачките са сложени отгоре както е при всички 43 и 44 1-ва и 2-ра доставка (до 100), а не както са оригинално при 44 3-та, 4-та и 5-та доставки и при 45-та 2-те. Дали защото е слагана нова кабина след ударите на лок при инциденти?
И все пак за няма 2500 км пробег да се разбие и повреди толкова бързо се съмнявам, искаше ми се да я засеча на 2613, а вчера чакайки я получих 44 107 :x :evil:

Публикувано на: Чет Окт 01, 2009 9:19 am
от ewipito
Nikss написа:44 164 е много добре направена в ДЦА при ПР-то, дори забелязах подобрение във външния вид - чистачките са сложени отгоре както е при всички 43 и 44 1-ва и 2-ра доставка (до 100), а не както са оригинално при 44 3-та, 4-та и 5-та доставки и при 45-та 2-те. Дали защото е слагана нова кабина след ударите на лок при инциденти?
И все пак за няма 2500 км пробег да се разбие и повреди толкова бързо се съмнявам, искаше ми се да я засеча на 2613, а вчера чакайки я получих 44 107 :x :evil:

Nikss прав си, много хубава са я догодили на външрен вид. Но става въпрос, че в ДЦА и бяха правили ГПР, а се разпадна на 2 седмици :?:

Публикувано на: Чет Окт 01, 2009 10:30 am
от Naskoni
И 45 163 даде проблеми скоро след излизането си от ремонт. Но си спомнете и за други машини, излезли от ремонт в Пловдив, Русе и Горна Оряховица - описано беше във форума какви повреди са дали.

Публикувано на: Чет Окт 01, 2009 4:06 pm
от Labros
Явно се отчита дейност... но резултатите говорят за качеството на ремонта.

Публикувано на: Чет Окт 01, 2009 5:00 pm
от borislaviv
Nikss написа:44 164 е много добре направена в ДЦА при ПР-то, дори забелязах подобрение във външния вид - чистачките са сложени отгоре както е при всички 43 и 44 1-ва и 2-ра доставка (до 100), а не както са оригинално при 44 3-та, 4-та и 5-та доставки и при 45-та 2-те. Дали защото е слагана нова кабина след ударите на лок при инциденти?
И все пак за няма 2500 км пробег да се разбие и повреди толкова бързо се съмнявам, искаше ми се да я засеча на 2613, а вчера ч
акайки я получих 44 107 :x :evil:

Специално за чистачките,че са отгоре не е кой знае какво предимство,защото те са пневматични и създават куп ядове.Затова са ги побългарили- отвътре е сложен един лост с който на ръка да движиш чистачката.

Публикувано на: Чет Окт 01, 2009 5:07 pm
от Labros
С чистачките на 45 165 е същата хава.

Публикувано на: Пет Окт 02, 2009 12:37 am
от Nikss
borislaviv написа:
Nikss написа:44 164 е много добре направена в ДЦА при ПР-то, дори забелязах подобрение във външния вид - чистачките са сложени отгоре както е при всички 43 и 44 1-ва и 2-ра доставка (до 100), а не както са оригинално при 44 3-та, 4-та и 5-та доставки и при 45-та 2-те. Дали защото е слагана нова кабина след ударите на лок при инциденти?
И все пак за няма 2500 км пробег да се разбие и повреди толкова бързо се съмнявам, искаше ми се да я засеча на 2613, а вчера ч
акайки я получих 44 107 :x :evil:

Специално за чистачките,че са отгоре не е кой знае какво предимство,защото те са пневматични и създават куп ядове.Затова са ги побългарили- отвътре е сложен един лост с който на ръка да движиш чистачката.
Предполагам поради липсата на резервни части са ги преустроили като на серия 43 да са отгоре - мисля, че задвижването им беше с въздух вместо с моторчета както е при 44 над номер 100 и серия 45.

Публикувано на: Пет Окт 02, 2009 6:17 am
от bdz46
Чистачки с вентилаторчета?
На 44 164 едната кабина е сменяна, има още много такива машини.

Публикувано на: Пет Окт 02, 2009 7:29 am
от Mario Evstatiev
bdz46 написа:Чистачки с вентилаторчета?
На 44 164 едната кабина е сменяна, има още много такива машини.
Искате да каже с моторчета. На 44 над 100 и на 45 бяха електрически чистачките. На 45 163 поради липса на резервни части за редукторчетатата и сложната поддръжка, в ДЦА са ги преустроили на пневматични без да променят местоположението им. Пневмозадвижванията са отдолу.

Публикувано на: Пет Окт 02, 2009 12:48 pm
от Nikss
bdz46 написа:Чистачки с вентилаторчета?
На 44 164 едната кабина е сменяна, има още много такива машини.
Охх, грешка от бързината. Моторчета имах в предвид както е оригинално на цялата серия 45 и над 44 над номер 100.