Страница 6 от 14

Публикувано на: Нед Дек 06, 2009 11:42 am
от borislaviv
СМЕ в чешките локомотиви не е направена като трябва и за това не е използвана, дори когато имаше тежки влакове. Причините са няколко:На първо място и двете машини трябва да са с еднакво износени бандажи т.е. диаметъра на колелата трябва да е еднакъв.В експлоатация трудно може да се съберат две машини с еднакви бандажи. Второ начина на набиране на позиции. Въпреки,че двете АТП са синхронизирани, то работата им зависи от скоростта на въртене на всяко поотделно. А тя също не е еднаква и от там ще има непрекъснати тласъци по време на набиране.

Публикувано на: Нед Дек 06, 2009 12:02 pm
от Иван Иванов
Едната кабина от идващия насреща 44136 а другата от вагонфургона на влака който е по лек и се качва на 44-068.

Публикувано на: Нед Дек 06, 2009 6:53 pm
от 44.123
Иван Иванов написа:Едната кабина от идващия насреща 44136 а другата от вагонфургона на влака който е по лек и се качва на 44-068.
Ясно благодаря за пояснението.

Публикувано на: Пон Дек 07, 2009 8:59 pm
от bdz46
Nikss написа:42 фабрично нямат СМЕ
Серия 42 има СМЕ, същата като при 43, 44, 45. Розетките при оригиналния кош са скрити под номерната табела, а при 42 100 са на обичайното място и при модернизацията в ЖПЗ са опроводени. СМЕ на 42 184 работи, вероятно и на други от оцелелите машини също е в някаква степен на изправност. Възможна е съвместна работа на произволна комбинация от серии 42, 43, 44, 45.

Публикувано на: Пон Дек 07, 2009 9:05 pm
от Nikss
Ясно, благодаря за разяснението. Предвид начина по който са на 43, 44 и 45 помислих, че 42 нямат, а то каква била работата. :lol: Но с ламинатен кош е така. Иначе съм се чудел защо 42 000 нямат СМЕ, а 42 100 имат. :D Вече получих отговора. 8)

Публикувано на: Вто Дек 08, 2009 9:24 am
от Mario Evstatiev
Nikss написа:Ясно, благодаря за разяснението. Предвид начина по който са на 43, 44 и 45 помислих, че 42 нямат, а то каква била работата. :lol: Но с ламинатен кош е така. Иначе съм се чудел защо 42 000 нямат СМЕ, а 42 100 имат. :D Вече получих отговора. 8)
По - интересно е на колко от пострадалите в катастрофи локомотиви 43/44/45 е възстановена СМЕ до работоспособно състояние. На мен ми се чини, че на нито един локомотив.

И питане към запознатите! Някой знае ли каква е историята на 43 533.9, която също си личи, че е със сменяни след удар кабини?

Публикувано на: Съб Дек 12, 2009 7:34 am
от Nikss
От пострадалите в катастрофи л-тиви не съм чувал да има такъв с работеща СМЕ след като е възстановен. Повечето локомотиви са загубили СМЕ, други я имат частично, което означава, че е останала само декоративно, а реално не работи. И все пак може да има 1-2 лок по случайност, на които и СМЕ да е била възстановена след катастрофи, но ме съмнява много. По принцип СМЕ май още при производството на локомотивите не е била доизкусурена и в последствие неизползвана в България. И въпреки това е хубаво декоративно да я има.

Публикувано на: Съб Дек 12, 2009 9:03 am
от 07
Един от локомотивите 43 300 които са на "шаси" от 44/5 имаше СМЕ - просто се бяха старали при възстановяването - това сме го обсъждали или из форума или на някоя среща.......

Публикувано на: Вто Дек 15, 2009 5:08 pm
от kgeorgiev
Иван Иванов написа:Снимки на 44-068 след катастрофата на гара Бяла и след като я възстановихме в депо Русе.
http://www.foto.bg/uploads//6498/scan000110.jpg
http://www.foto.bg/uploads//6498/scan00027.jpg
http://www.foto.bg/uploads//6498/scan00037.jpg
Не се отварят

Публикувано на: Вто Дек 15, 2009 7:12 pm
от Mario Evstatiev
И при мен не излизат снимките, нека Иван Иванов да види какъв е проблема.

Публикувано на: Вто Дек 15, 2009 10:41 pm
от VESO
404 Not Found
nginx/0.8.29

Toва излиза и при мен.

Публикувано на: Сря Дек 16, 2009 2:34 pm
от disell
От този линк надолу ще ги намерите :
44.068

Публикувано на: Сря Дек 16, 2009 3:36 pm
от Иван Иванов

Публикувано на: Сря Дек 16, 2009 4:37 pm
от amon
Това е като приказката за Пепеляшка :D

Публикувано на: Сря Дек 16, 2009 5:02 pm
от kgeorgiev
БЛАГОДАРСКО