Страница 6 от 15
Публикувано на: Вто Юли 01, 2008 6:44 pm
от disell
Какво е правил този образ 43-513 чак там

Публикувано на: Вто Юли 01, 2008 7:03 pm
от 42 072.9
Каквото и 44 138 във Варна

Публикувано на: Вто Юли 01, 2008 7:05 pm
от Nikss
Каквото правеше и 42-171.9 преди 1 месец-работеше под наем за депо ГО поради липса на електровози.
Публикувано на: Вто Юли 01, 2008 8:14 pm
от VESO
Янтрата още ли се тегли от русенски електровози? Скоро не съм я мяркал.
Публикувано на: Вто Юли 01, 2008 8:19 pm
от rexkos
Няма такова нещо. Янтрата се обслужва от депо Горна Оряховица - кара се от горнооряховска бригада, съответно и горнооряховски локомотиви. В момента обаче горнооряховци са закъсали за електровози и депо Русе временно командирова своите електровози в Горна, които работят наравно с останалите. Така че днес на Янтрата може да се падне горнооряховска машина, утре русенска командирована в Горна и т.н.

Дупнишката 45 165 също успя да се разпише на ускорения, а също така и някои софийски, варненски и пловдивски машини.
Публикувано на: Вто Юли 01, 2008 11:19 pm
от Mario Evstatiev

Днес 1621 се обслужи от 46 234.1, на която се проведоха изпити за правоспособност и в двете кабини обстановката бе не по - различна от претъпкан софийски трамвай в час пик

8602 влезе в Пловдив с 15 вагона, 10 от които се сякоха и продължи с 5 броя серия 63, два 15-63 и два 25-63, на един от които възникна повреда във въздушната инсталация на вратите и за предотвратяване на инциденти се наложи да отстранявам повредата с подръчни инструменти. Слава Богу след 30 мин борба с пипкавите електропневматични вентили нещата бяха под мой контрол и превозната бригада благодари сърдечно за оказаното съдействие. На въпросния влак бургаската бригада се оказа, че не е запозната със Заповед №1/2005, което е недопустимо за машинисти, работещи в бързия график.
Публикувано на: Вто Юли 01, 2008 11:32 pm
от 46 242
46 036 ?
Публикувано на: Вто Юли 01, 2008 11:34 pm
от Mario Evstatiev
46 242 написа:46 036 ?
46 036 пътува в Карловския график редовно - вози влакове 30111/30114 и 30112/30115.
46 211 беше на 8602
46 033 днес беше на Огняново със сериозна вертушка
Публикувано на: Сря Юли 02, 2008 7:23 am
от VESO
lok45111 написа:
46 036 пътува в Карловския график редовно - вози влакове 30111/30114 и 30112/30115.
......
Представям си карловските едновагонни или двувагонни пътнически влакове с карпатската мечка начело.Гледката ще е внушителна.
033 още сутринта я мернах от 10111 да отива към Огняново и това не е случайно.Напоследък , нещо изчезнаха старозагорските електровози и за "Чакъла" (композииците с насипен варов разтвор , състоящи се от вагони с надписи "ТЕЦ Марица Изток 2") идват бургаски машини.От дизеловата тяга , най - често се срещат 06-00-ци (
снимката е от вчера) , а 52-00-ка може да бъде забелязана най - редовно маневрираща с товарни вагони , като от разтоварищата ги композира на главните коловози , готови за изтегляне.
Публикувано на: Сря Юли 02, 2008 2:01 pm
от lok43r
40101 и 40102

Публикувано на: Сря Юли 02, 2008 2:10 pm
от rexkos
Снимките са от гара Дъбово, а вагонният състав на 40102 ми е много добре познат от едно пътуване по 4-та линия, само че в обратен ред.

Публикувано на: Пет Юли 04, 2008 9:04 pm
от VESO
Инфо от днес , 4-ти юли:
4612 днес донесе изненадата , начело с ГО машина , "късметлията" се оказа
44138-6;
45149-2 , начело на 5611;
45158-4 , теглещ 7623;
45183-1 със 7620;
45187-2 , теглещ Дианата , а след това и
8615;
45192-2 пристигнал с Янтрата ,
вече начело на 2613;
45201-1 докарал 20110 в столицата;
В депо София попаднах на 3 изолирани електровоза -
44072-7 ,
44073-5 и 44075-0.Приятно впечатление ми направи 06122-6 , лъсната до неузнаваемост , ето 2 нейни снимки:
снимка 1;
снимка 2.
Публикувано на: Съб Юли 05, 2008 9:44 pm
от rexkos
45 199 със закъснелия влак 10203
45 192 с Разменския пътник

Публикувано на: Нед Юли 06, 2008 8:56 pm
от Nikss
Публикувано на: Пон Юли 07, 2008 4:22 pm
от Nikss