Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Какво е правил този образ 43-513 чак там :roll: :?:
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Каквото и 44 138 във Варна :)
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Каквото правеше и 42-171.9 преди 1 месец-работеше под наем за депо ГО поради липса на електровози.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Янтрата още ли се тегли от русенски електровози? Скоро не съм я мяркал.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Няма такова нещо. Янтрата се обслужва от депо Горна Оряховица - кара се от горнооряховска бригада, съответно и горнооряховски локомотиви. В момента обаче горнооряховци са закъсали за електровози и депо Русе временно командирова своите електровози в Горна, които работят наравно с останалите. Така че днес на Янтрата може да се падне горнооряховска машина, утре русенска командирована в Горна и т.н. :wink:
Дупнишката 45 165 също успя да се разпише на ускорения, а също така и някои софийски, варненски и пловдивски машини.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

:arrow: Днес 1621 се обслужи от 46 234.1, на която се проведоха изпити за правоспособност и в двете кабини обстановката бе не по - различна от претъпкан софийски трамвай в час пик :lol:

:arrow: 8602 влезе в Пловдив с 15 вагона, 10 от които се сякоха и продължи с 5 броя серия 63, два 15-63 и два 25-63, на един от които възникна повреда във въздушната инсталация на вратите и за предотвратяване на инциденти се наложи да отстранявам повредата с подръчни инструменти. Слава Богу след 30 мин борба с пипкавите електропневматични вентили нещата бяха под мой контрол и превозната бригада благодари сърдечно за оказаното съдействие. На въпросния влак бургаската бригада се оказа, че не е запозната със Заповед №1/2005, което е недопустимо за машинисти, работещи в бързия график.
64.19
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

46 036 ?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

46 242 написа:46 036 ?
46 036 пътува в Карловския график редовно - вози влакове 30111/30114 и 30112/30115.

46 211 беше на 8602

46 033 днес беше на Огняново със сериозна вертушка
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

lok45111 написа: 46 036 пътува в Карловския график редовно - вози влакове 30111/30114 и 30112/30115.
......
Представям си карловските едновагонни или двувагонни пътнически влакове с карпатската мечка начело.Гледката ще е внушителна. :lol: :lol: :lol:
033 още сутринта я мернах от 10111 да отива към Огняново и това не е случайно.Напоследък , нещо изчезнаха старозагорските електровози и за "Чакъла" (композииците с насипен варов разтвор , състоящи се от вагони с надписи "ТЕЦ Марица Изток 2") идват бургаски машини.От дизеловата тяга , най - често се срещат 06-00-ци (снимката е от вчера) , а 52-00-ка може да бъде забелязана най - редовно маневрираща с товарни вагони , като от разтоварищата ги композира на главните коловози , готови за изтегляне.
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнение от lok43r »

40101 и 40102
Изображение
Изображение
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Снимките са от гара Дъбово, а вагонният състав на 40102 ми е много добре познат от едно пътуване по 4-та линия, само че в обратен ред. 8)
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Инфо от днес , 4-ти юли:
4612 днес донесе изненадата , начело с ГО машина , "късметлията" се оказа 44138-6;
45149-2 , начело на 5611;
45158-4 , теглещ 7623;
45183-1 със 7620;
45187-2 , теглещ Дианата , а след това и 8615;
45192-2 пристигнал с Янтрата , вече начело на 2613;
45201-1 докарал 20110 в столицата;

В депо София попаднах на 3 изолирани електровоза - 44072-7 , 44073-5 и 44075-0.Приятно впечатление ми направи 06122-6 , лъсната до неузнаваемост , ето 2 нейни снимки:
снимка 1;
снимка 2.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

45 199 със закъснелия влак 10203
Изображение

45 192 с Разменския пътник
Изображение
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Снимки от вчера:
Пулт на 44 106.3 в 1-ва кабина
http://www.bgphoto.net/photos/27280/o63 ... 172500.jpg
Пулт във 2-ра кабина
http://www.bgphoto.net/photos/27280/o63 ... 110000.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/27280/o63 ... 922500.jpg
Оригиналната чешка мивка във 2-ра кабина
http://www.bgphoto.net/photos/27280/o63 ... 360000.jpg
Максимална скорост
http://www.bgphoto.net/photos/27280/o63 ... 797500.jpg
44 091.7 с БВ 4612
http://www.bgphoto.net/photos/27280/o63 ... 266250.jpg
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Снимки от вчера,06-ти юли:
Двойна тяга на вл.20683
http://www.bgphoto.net/photos/27280/o63 ... 016250.jpg
45 150.0 с БВ 2611
http://www.bgphoto.net/photos/27280/o63 ... 203750.jpg
Талигите
http://www.bgphoto.net/photos/27280/o63 ... 203750.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/27280/o63 ... 953750.jpg
45 203 и 45 177.3 готови да потеглят с ДТВ 20683
http://www.bgphoto.net/photos/27280/o63 ... 766250.jpg
Заключено

Обратно към “Архив "Трейнспотинг, ГДВ, мероприятия и общи теми"”

Информация