Публикувано на: Чет Дек 21, 2006 9:17 am
боядисването е най малкия проблем. но усилено се цели да се затрие депото и по точно ПД. има голями апетити за него.
Специализиран форум за железопътен подвижен състав | Specialized forum for railway rolling stock
https://forum.blf.bg/
Разликата между 309 и 099 е в това че 99 има реостат, а 309 въпреки че е правена от 2 R-ови машини няма реостат.KRAKOMOBILA написа:309 e боломач,докат 099 е Р-ка
по какво позна че е боламач. аз съм работил с лок и мога да кажа че върви добре. това че няма реостат не е болка за умиране понеже повечето колеги не ползват реостата а в ПО още по малко.KRAKOMOBILA написа:309 e боломач,докат 099 е Р-ка
В депо София няма локомотиви на Сименс. Преди имаше един Сименс, дошъл на проби в България и три месеца се излежаваше в двора на Кончар, като за това време успя да обслужи един товарен влак до Пловдив и направи няколко спирачни проби в района на София. На 13 октомври 2006 въпросният локомотив замина за Варна като втора машина на БВ 3637. В момента той все още е в депо Варна и никой не го е изкарал оттам, а през юли немците ще го приберат обратно, тъй като ни го дадоха под наем в срок от една година.Nikss написа:но доколкото аз знам във депо СОФИЯ има 2 локомотива СИМЕНС(чисто нови)
Е добре де, що не го карат??rexkos написа:В депо София няма локомотиви на Сименс. Преди имаше един Сименс, дошъл на проби в България и три месеца се излежаваше в двора на Кончар, като за това време успя да обслужи един товарен влак до Пловдив и направи няколко спирачни проби в района на София. На 13 октомври 2006 въпросният локомотив замина за Варна като втора машина на БВ 3637. В момента той все още е в депо Варна и никой не го е изкарал оттам, а през юли немците ще го приберат обратно, тъй като ни го дадоха под наем в срок от една година.Nikss написа:но доколкото аз знам във депо СОФИЯ има 2 локомотива СИМЕНС(чисто нови)