Страница 50 от 85
Публикувано на: Пон Фев 07, 2011 3:56 pm
от Vancho
Те 74 ките ако не се лъжа са имали контакти, даже на места си личат следите. Контактите са заковани

Публикувано на: Пон Фев 07, 2011 4:15 pm
от plastikat
Не е само заради контактите.........Заради чистотата ,заради осветеността ако щете дори,заради прозорците от които духа,заради това,че са по-шумни,че кенефите им са по-гадни и смрадливи ,няма смисъл да изреждам повече.Да не говорим,че и 44-ките изглеждат много по просторни отвътре,да не говорим и че са 2+1 седалките ,а не 4+4 в купе,и като ти се падне някой спаружен мангал до тебе в купето и полудяваш.74-ките с една боя и с една нова тапицерия немогат да станат вагони на една година,те си остават 20 и кусур годишни .И всеки средностатистически пътник би предпочел 44-ка пред 74-ка ,ако щете дори и само заради външния им вид.Но мисля ,че няма смисъл повече да се заяждаме -въпрос на вкус,казало кученцето и си облизало дупенцето

Публикувано на: Пон Фев 07, 2011 9:37 pm
от Nikss
Хах, хареса ми разсъждението ти. Евала, имаш 1 бира от мен. За прозорците съм съгласен, за чистотата не - еднакво се чистят и едните и другите. За шумът и кенефите се съгласявам, но след време и те ще заприличат на кочини. За просторността и местата вече имаш право. Общо взето въпрос на вкус наистина.
Публикувано на: Пон Фев 07, 2011 9:59 pm
от VESO
След няколко години вижте на какво ще заприличат 44-ките и тогава ще говорим.В случай , че ги има още на белия свят.С тези постоянни влизания за ремонти , бъдещето им е много съмнително.
74-ките , освен , че ги препочитам заради купейния тип , мога да кажа , че тези вагони , наред с 47-ците имат най - стабилното отопление , на което съм случвал - зимата спокойно можеш да се изтегнеш на седалката и да си поспиш , без да се притесняваш , че ще настинеш.При състояние на сън , човешкото тяло се охлажда и всеки един студен полъх води после до неприятни последици.
А за салонния тип , не му харесвам една отрицателна черта - просторно помещение с много хора (който е пътувал в претъпкана догоре 63-ка знае какво имам предвид) , където от едната страна чуваш разговора между двама мъже как са изиграли техен приятел на карти , баба , която разказва история за сина си войник , който се женил и развеждал по два пъти , две момичета някъде в салона бистрят с колко мъже са спали и с кой било по - хубаво , някой си пуснал Dimmu Borgir от телефона си , а през цялото време малко дете на няколко години търчи с неистови ревове от единия край на салона и обратно.А ти си с гаджето си и търсиш свободна секунда спокойствие да го целунеш.Невъзможно!

Публикувано на: Пон Фев 07, 2011 10:35 pm
от Nikss
Абсолютно съм съгласен с теб! И ти имаш 1 бира от мен.

Ех как ме е яд, че 47-ците почнаха постепенно да изчезват за сметка на екс дб-тата

те хем не греят, хем не държат... а 47-ците са екстра.

Публикувано на: Пон Фев 07, 2011 10:39 pm
от plastikat
То по същия начин тия същите хора могат да ти се случат и в купето и ефекта да е същия

затова казах ,че е въпрос на вкус и че на мене лично както и на всичките ми приятели и познати 44-ките им харесват повече.Мисля ,че няма смисъл да ги дъвчем повече.
Публикувано на: Пон Фев 07, 2011 11:27 pm
от bobara_e_tuk
ехх как ми се иска целия състав на БДЖ да бъде само с 47-ци но уви само мечти. Някакви бабета плямпат глупости че в салона им било по-удобно и по-сигурно и тем подобни

Публикувано на: Вто Фев 08, 2011 12:36 am
от Vancho
Възразявам

Главно защото прозорците на 47 ците са ниски и не мога да зяпам нормално, а трябва да се навеждам

Иначе не си представям пътуване без възможност да се отвори прозореца. Неприятни са ми. Вече за липсата на климатик може да се поспори. На 63 ките харесвам удобните масички. Седалките също не са никак лоши. Но определено 74 си остава най добро за дремване в повечето случаи, макар и бидейки по шумнички от 63, но един ремонт, включващ смяна на стъклопакет, монтиране на климатик и автоматични врати и повечето от тях стават бомба

, дори и да останат купейни
Публикувано на: Вто Фев 08, 2011 12:54 am
от VESO
Аз мисля , че с една модернизация , 74-ките биха били много по - успешни от масово внасяните exDB-та.
И стига писаници.Темата е за видеоклипове.
Публикувано на: Вто Фев 08, 2011 1:24 am
от Vancho
Коментираме съдържанието на клипа

Публикувано на: Чет Фев 10, 2011 4:45 pm
от VESO
Клип от днес на 8613 , преминаващ през Прослав.
Публикувано на: Чет Фев 10, 2011 5:14 pm
от Railroader
Това е клип от времето преди две години, когато карах курс (стаж) за
помощник-машинист на електровози. Тук излизаме от
гара Каспичан с
БВ 9621 Русе - Варна. Машинист е един от най-добрите и уважавани от мен машинисти,
Цветан Петков от
депо Русе. До колкото помня, локомотива беше...
серия 44 със сигурност, но дали
44.112 или
44.102?... По-скоро май беше
44.102.
http://vbox7.com/play:f5807ba2

Публикувано на: Пет Фев 11, 2011 12:49 pm
от Railroader
На този хубав клип попаднах случайно и наистина много ми хареса как е направен в една от нашите западни съседки.
http://www.youtube.com/watch?v=NB4xoH8W ... re=related
Без малко да се обърка човек, че е правено в България, а?...

Публикувано на: Пет Фев 11, 2011 4:45 pm
от desiro_94
Малко клипове от днес:
БВЗР 1623 на път за гара Илиянци
http://vbox7.com/play:2742e3e9
БВЗР 2671 на път за гара Курило
http://vbox7.com/play:a52e694e
Публикувано на: Пет Фев 11, 2011 5:13 pm
от bobara_e_tuk