Страница 50 от 60

Публикувано на: Чет Мар 29, 2012 11:19 pm
от rexkos
29 март 2012:

КПВ 10203 с лок. 44 001 ; 4 вагона
БВЗР 2611 с лок. 45 172 ; 5 вагона + бюфет
БВ 5621 с лок. 61 004 ; 4 вагона
БВ 1621 с лок. 44 094 ; 4 вагона
КПВ 20202 с лок. 45 159 ; 5 вагона
МБВ 460 с лок. 44 197 ; 2 вагона - eксДБ 45 вътрешно + румънка, населеност във влака 50-60%. На М -4, Пл -2, ГО -2.
БВЗР 2640 с лок. 45 204 ; 3 вагона - 2Б+1A, във второкласните вагони имаше няколко свободни места към София
МБВ 383 с лок. 44 096 ; 5 вагона - 74-ка вътрешно, ексДБ от Букурещ + 3 руски
БВ 7631 с лок. 45 149 ; 4 вагона
БВ 7621 с лок. 44 140 ; 4 вагона
ПВ 20110 с лок. 45 177 ; 2 вагона
БВ 4611 с лок. 44 088 ; 4 вагона + 18-метров инвалиден
ПВ 20137 с ЕМВ 32 125/126
ПВ 20139 с лок. 44 062 ; 1 вагон серия 74
БВЗР 2610 с лок. 44 100 ; 5 вагона + бюфет
ПВ 24104 с ДМВ 10 001/002
БВ 2612 с лок. 44 138 ; 4 вагона + фургон
БВ 2613 с лок. 45 204 ; 4 вагона + фургон + бюфет
ПВ 40104 с лок. 44 120 ; 2 вагона - 50-ка и 47-ца
ПВ 40103 от Русе до ГО с лок. 44 123 + лок. 44 185
ПВ 40103 от ГО до СЗ с лок. 44 107 ; 2 вагона серия 47 - от Велико Търново населеност 160%, след Трявна вече само 60-70%. Много хора слязоха на Дряново и Царева ливада, а на Трявна се изсипа половината влак.
ПВ 40114 с лок. 45 196 ; 2 вагона
БВ 3622 с лок. 46 231 ; 4 вагона (три 43-ки + 74-ка) + фургон, от Тулово и Казанлък населеност 60%, на след Карлово вече около 40%.
БВ 4640 с лок. 44 130 ; 3 вагона - две 43-ки и 47-ца
КПВ 40252/30257 с лок. 44 058 ; 1 вагон серия 17
КПВ 30245 с лок. 45 169 ; 2 вагона серия 17
БВЗР 3623 с лок. 44 202 ; 6 вагона - въпреки не малкия брой вагони, на Ботев населеността варираше между 50-60%.
ПВ 30117 с лок. 45 180 ; 1 вагон серия 45 - учудващо на Копривщица с висока населеност около 60%
БВ 1624/50225 с лок. 44 115 ; 4 вагона
БВ 7625 с лок. 45 146 ; 4 вагона (учудващо нямаше нито един ексДБ)
БВ 8627 с лок. 46 231 ; 4 вагона + фургон, като спален все още няма.
КПВ 10212 с лок. 45 146 ; 4 вагона - три 74-ки + AB 43-ка

Публикувано на: Пет Мар 30, 2012 5:08 pm
от VESO
Актуална информация от днес , 30-ти март.
- локомотиви:
06080-6 :arrow: работен влак с хопери.

43504-0 на гара Тулово.
43515-6 :arrow: тов.влак.
43545-3 на гара Кръстец.

44001-6 :arrow: 3621.
44058-6 :arrow: 30242.
44062-8 на гара Кръстец.
44070-1 :arrow: "Диана" 8640.
44078-4 :arrow: "Сл.бряг" 8611.
44096-6 :arrow: 8610.
44130-3 :arrow: 4641.

45169-0 :arrow: 40251.
45172-4 :arrow: 40104.

46033-7 :arrow: тов.влак.

55169-7 :arrow: тов.влак.

- мотриси:
30019-8+30020-6 и още едно DESIRO обслужваха 80104.

32055-6+32056-4 :arrow: 40215.
32125-7+32126-5 :arrow: 42207.
32131-5+32132-3 на гара Тулово.

За финал - някой може ли да разпознае тези Fighter-и? Първият съм го заснел край Михайлово , вторият на Кръстец.

Публикувано на: Пет Мар 30, 2012 6:12 pm
от KRAKOMOBILA
Първия ми прилича на 526.

Публикувано на: Пет Мар 30, 2012 6:19 pm
от bdz46
На 526 жълтата лента е по-широка - плътно до прозорците.

Публикувано на: Пет Мар 30, 2012 6:21 pm
от mutagen
Или пък Варненския 556? :roll: http://www.vbox7.com/play:4b1a85fe7e

Публикувано на: Пет Мар 30, 2012 6:39 pm
от bdz46
На 556 жълтото също е широко, а и тя е пътническа машина.

Публикувано на: Пет Мар 30, 2012 7:23 pm
от mutagen
Mда,на този лентата е доста тесничка верно...в сравнение с на другите,незнам 513 дали има такава жълта история,и дали е в движение?!

Публикувано на: Пет Мар 30, 2012 7:29 pm
от bdz46
513 не е в движение и също е пътническа, тъй че и тя отпада.
А на втората снимка е някоя русенска.

Публикувано на: Пет Мар 30, 2012 7:32 pm
от bdzman654
VESO написа: - локомотиви:


За финал - някой може ли да разпознае тези Fighter-и? Първият съм го заснел край Михайлово , вторият на Кръстец.
Втория е 43 514.9

Публикувано на: Пет Мар 30, 2012 7:37 pm
от 44142
На първата снимка е 43509. На втората снимка най вероятно е 43552. 514 е с ниски джамове а на снимката се вижда, че маш е с високи.

Публикувано на: Пет Мар 30, 2012 8:28 pm
от VESO
Благодаря за поясненията.Между другото такава ситуация (успоредно движение на 8611 и товарачката в посока Михайлово) ми се случва за първи път.Малко след снимката на 515 , композицията спря , тъй като "Сл.бряг" и пресича маршрута.Преди години пък бях попадал в идентична ситуация , само че в другата посока - тогавашния 8602 (сега 8614) застигна тов.влак в участъка Стара Загора - Михайлово и почти едновременно преминаха през гара Калояновец.

Публикувано на: Съб Мар 31, 2012 8:27 am
от KRAKOMOBILA
509 не е ли с ниски прозорци ? Тази на снимката е със високи.

Публикувано на: Съб Мар 31, 2012 9:31 am
от Vancho
Весо, Хебъра 4641 с колко вагона е на снимката ти, че тия ex db много често създават зрителна измама за повече вагони :lol:

Публикувано на: Съб Мар 31, 2012 11:02 am
от VESO
Общо са 3 вагона - купейна 47-ца и две exDB-та: смесено "ABy" и второкласно "By".

Публикувано на: Съб Мар 31, 2012 2:13 pm
от svd90
Вчера Сл.бряг нямаше А вагон. Което всъщност е логично донякъде - къде е смисъла да плащаш по-висока цена за по-гаден вагон :lol: Бистрото може да върши тая работа :lol: