Публикувано на: Чет Мар 29, 2012 11:19 pm
29 март 2012:
КПВ 10203 с лок. 44 001 ; 4 вагона
БВЗР 2611 с лок. 45 172 ; 5 вагона + бюфет
БВ 5621 с лок. 61 004 ; 4 вагона
БВ 1621 с лок. 44 094 ; 4 вагона
КПВ 20202 с лок. 45 159 ; 5 вагона
МБВ 460 с лок. 44 197 ; 2 вагона - eксДБ 45 вътрешно + румънка, населеност във влака 50-60%. На М -4, Пл -2, ГО -2.
БВЗР 2640 с лок. 45 204 ; 3 вагона - 2Б+1A, във второкласните вагони имаше няколко свободни места към София
МБВ 383 с лок. 44 096 ; 5 вагона - 74-ка вътрешно, ексДБ от Букурещ + 3 руски
БВ 7631 с лок. 45 149 ; 4 вагона
БВ 7621 с лок. 44 140 ; 4 вагона
ПВ 20110 с лок. 45 177 ; 2 вагона
БВ 4611 с лок. 44 088 ; 4 вагона + 18-метров инвалиден
ПВ 20137 с ЕМВ 32 125/126
ПВ 20139 с лок. 44 062 ; 1 вагон серия 74
БВЗР 2610 с лок. 44 100 ; 5 вагона + бюфет
ПВ 24104 с ДМВ 10 001/002
БВ 2612 с лок. 44 138 ; 4 вагона + фургон
БВ 2613 с лок. 45 204 ; 4 вагона + фургон + бюфет
ПВ 40104 с лок. 44 120 ; 2 вагона - 50-ка и 47-ца
ПВ 40103 от Русе до ГО с лок. 44 123 + лок. 44 185
ПВ 40103 от ГО до СЗ с лок. 44 107 ; 2 вагона серия 47 - от Велико Търново населеност 160%, след Трявна вече само 60-70%. Много хора слязоха на Дряново и Царева ливада, а на Трявна се изсипа половината влак.
ПВ 40114 с лок. 45 196 ; 2 вагона
БВ 3622 с лок. 46 231 ; 4 вагона (три 43-ки + 74-ка) + фургон, от Тулово и Казанлък населеност 60%, на след Карлово вече около 40%.
БВ 4640 с лок. 44 130 ; 3 вагона - две 43-ки и 47-ца
КПВ 40252/30257 с лок. 44 058 ; 1 вагон серия 17
КПВ 30245 с лок. 45 169 ; 2 вагона серия 17
БВЗР 3623 с лок. 44 202 ; 6 вагона - въпреки не малкия брой вагони, на Ботев населеността варираше между 50-60%.
ПВ 30117 с лок. 45 180 ; 1 вагон серия 45 - учудващо на Копривщица с висока населеност около 60%
БВ 1624/50225 с лок. 44 115 ; 4 вагона
БВ 7625 с лок. 45 146 ; 4 вагона (учудващо нямаше нито един ексДБ)
БВ 8627 с лок. 46 231 ; 4 вагона + фургон, като спален все още няма.
КПВ 10212 с лок. 45 146 ; 4 вагона - три 74-ки + AB 43-ка
КПВ 10203 с лок. 44 001 ; 4 вагона
БВЗР 2611 с лок. 45 172 ; 5 вагона + бюфет
БВ 5621 с лок. 61 004 ; 4 вагона
БВ 1621 с лок. 44 094 ; 4 вагона
КПВ 20202 с лок. 45 159 ; 5 вагона
МБВ 460 с лок. 44 197 ; 2 вагона - eксДБ 45 вътрешно + румънка, населеност във влака 50-60%. На М -4, Пл -2, ГО -2.
БВЗР 2640 с лок. 45 204 ; 3 вагона - 2Б+1A, във второкласните вагони имаше няколко свободни места към София
МБВ 383 с лок. 44 096 ; 5 вагона - 74-ка вътрешно, ексДБ от Букурещ + 3 руски
БВ 7631 с лок. 45 149 ; 4 вагона
БВ 7621 с лок. 44 140 ; 4 вагона
ПВ 20110 с лок. 45 177 ; 2 вагона
БВ 4611 с лок. 44 088 ; 4 вагона + 18-метров инвалиден
ПВ 20137 с ЕМВ 32 125/126
ПВ 20139 с лок. 44 062 ; 1 вагон серия 74
БВЗР 2610 с лок. 44 100 ; 5 вагона + бюфет
ПВ 24104 с ДМВ 10 001/002
БВ 2612 с лок. 44 138 ; 4 вагона + фургон
БВ 2613 с лок. 45 204 ; 4 вагона + фургон + бюфет
ПВ 40104 с лок. 44 120 ; 2 вагона - 50-ка и 47-ца
ПВ 40103 от Русе до ГО с лок. 44 123 + лок. 44 185
ПВ 40103 от ГО до СЗ с лок. 44 107 ; 2 вагона серия 47 - от Велико Търново населеност 160%, след Трявна вече само 60-70%. Много хора слязоха на Дряново и Царева ливада, а на Трявна се изсипа половината влак.
ПВ 40114 с лок. 45 196 ; 2 вагона
БВ 3622 с лок. 46 231 ; 4 вагона (три 43-ки + 74-ка) + фургон, от Тулово и Казанлък населеност 60%, на след Карлово вече около 40%.
БВ 4640 с лок. 44 130 ; 3 вагона - две 43-ки и 47-ца
КПВ 40252/30257 с лок. 44 058 ; 1 вагон серия 17
КПВ 30245 с лок. 45 169 ; 2 вагона серия 17
БВЗР 3623 с лок. 44 202 ; 6 вагона - въпреки не малкия брой вагони, на Ботев населеността варираше между 50-60%.
ПВ 30117 с лок. 45 180 ; 1 вагон серия 45 - учудващо на Копривщица с висока населеност около 60%
БВ 1624/50225 с лок. 44 115 ; 4 вагона
БВ 7625 с лок. 45 146 ; 4 вагона (учудващо нямаше нито един ексДБ)
БВ 8627 с лок. 46 231 ; 4 вагона + фургон, като спален все още няма.
КПВ 10212 с лок. 45 146 ; 4 вагона - три 74-ки + AB 43-ка