29 март 2012:
КПВ 10203 с лок. 44 001 ; 4 вагона
БВЗР 2611 с лок. 45 172 ; 5 вагона + бюфет
БВ 5621 с лок. 61 004 ; 4 вагона
БВ 1621 с лок. 44 094 ; 4 вагона
КПВ 20202 с лок. 45 159 ; 5 вагона
МБВ 460 с лок. 44 197 ; 2 вагона - eксДБ 45 вътрешно + румънка, населеност във влака 50-60%. На М -4, Пл -2, ГО -2.
БВЗР 2640 с лок. 45 204 ; 3 вагона - 2Б+1A, във второкласните вагони имаше няколко свободни места към София
МБВ 383 с лок. 44 096 ; 5 вагона - 74-ка вътрешно, ексДБ от Букурещ + 3 руски
БВ 7631 с лок. 45 149 ; 4 вагона
БВ 7621 с лок. 44 140 ; 4 вагона
ПВ 20110 с лок. 45 177 ; 2 вагона
БВ 4611 с лок. 44 088 ; 4 вагона + 18-метров инвалиден
ПВ 20137 с ЕМВ 32 125/126
ПВ 20139 с лок. 44 062 ; 1 вагон серия 74
БВЗР 2610 с лок. 44 100 ; 5 вагона + бюфет
ПВ 24104 с ДМВ 10 001/002
БВ 2612 с лок. 44 138 ; 4 вагона + фургон
БВ 2613 с лок. 45 204 ; 4 вагона + фургон + бюфет
ПВ 40104 с лок. 44 120 ; 2 вагона - 50-ка и 47-ца
ПВ 40103 от Русе до ГО с лок. 44 123 + лок. 44 185
ПВ 40103 от ГО до СЗ с лок. 44 107 ; 2 вагона серия 47 - от Велико Търново населеност 160%, след Трявна вече само 60-70%. Много хора слязоха на Дряново и Царева ливада, а на Трявна се изсипа половината влак.
ПВ 40114 с лок. 45 196 ; 2 вагона
БВ 3622 с лок. 46 231 ; 4 вагона (три 43-ки + 74-ка) + фургон, от Тулово и Казанлък населеност 60%, на след Карлово вече около 40%.
БВ 4640 с лок. 44 130 ; 3 вагона - две 43-ки и 47-ца
КПВ 40252/30257 с лок. 44 058 ; 1 вагон серия 17
КПВ 30245 с лок. 45 169 ; 2 вагона серия 17
БВЗР 3623 с лок. 44 202 ; 6 вагона - въпреки не малкия брой вагони, на Ботев населеността варираше между 50-60%.
ПВ 30117 с лок. 45 180 ; 1 вагон серия 45 - учудващо на Копривщица с висока населеност около 60%
БВ 1624/50225 с лок. 44 115 ; 4 вагона
БВ 7625 с лок. 45 146 ; 4 вагона (учудващо нямаше нито един ексДБ)
БВ 8627 с лок. 46 231 ; 4 вагона + фургон, като спален все още няма.
КПВ 10212 с лок. 45 146 ; 4 вагона - три 74-ки + AB 43-ка
КПВ 10203 с лок. 44 001 ; 4 вагона
БВЗР 2611 с лок. 45 172 ; 5 вагона + бюфет
БВ 5621 с лок. 61 004 ; 4 вагона
БВ 1621 с лок. 44 094 ; 4 вагона
КПВ 20202 с лок. 45 159 ; 5 вагона
МБВ 460 с лок. 44 197 ; 2 вагона - eксДБ 45 вътрешно + румънка, населеност във влака 50-60%. На М -4, Пл -2, ГО -2.
БВЗР 2640 с лок. 45 204 ; 3 вагона - 2Б+1A, във второкласните вагони имаше няколко свободни места към София
МБВ 383 с лок. 44 096 ; 5 вагона - 74-ка вътрешно, ексДБ от Букурещ + 3 руски
БВ 7631 с лок. 45 149 ; 4 вагона
БВ 7621 с лок. 44 140 ; 4 вагона
ПВ 20110 с лок. 45 177 ; 2 вагона
БВ 4611 с лок. 44 088 ; 4 вагона + 18-метров инвалиден
ПВ 20137 с ЕМВ 32 125/126
ПВ 20139 с лок. 44 062 ; 1 вагон серия 74
БВЗР 2610 с лок. 44 100 ; 5 вагона + бюфет
ПВ 24104 с ДМВ 10 001/002
БВ 2612 с лок. 44 138 ; 4 вагона + фургон
БВ 2613 с лок. 45 204 ; 4 вагона + фургон + бюфет
ПВ 40104 с лок. 44 120 ; 2 вагона - 50-ка и 47-ца
ПВ 40103 от Русе до ГО с лок. 44 123 + лок. 44 185
ПВ 40103 от ГО до СЗ с лок. 44 107 ; 2 вагона серия 47 - от Велико Търново населеност 160%, след Трявна вече само 60-70%. Много хора слязоха на Дряново и Царева ливада, а на Трявна се изсипа половината влак.
ПВ 40114 с лок. 45 196 ; 2 вагона
БВ 3622 с лок. 46 231 ; 4 вагона (три 43-ки + 74-ка) + фургон, от Тулово и Казанлък населеност 60%, на след Карлово вече около 40%.
БВ 4640 с лок. 44 130 ; 3 вагона - две 43-ки и 47-ца
КПВ 40252/30257 с лок. 44 058 ; 1 вагон серия 17
КПВ 30245 с лок. 45 169 ; 2 вагона серия 17
БВЗР 3623 с лок. 44 202 ; 6 вагона - въпреки не малкия брой вагони, на Ботев населеността варираше между 50-60%.
ПВ 30117 с лок. 45 180 ; 1 вагон серия 45 - учудващо на Копривщица с висока населеност около 60%
БВ 1624/50225 с лок. 44 115 ; 4 вагона
БВ 7625 с лок. 45 146 ; 4 вагона (учудващо нямаше нито един ексДБ)
БВ 8627 с лок. 46 231 ; 4 вагона + фургон, като спален все още няма.
КПВ 10212 с лок. 45 146 ; 4 вагона - три 74-ки + AB 43-ка
Един вагон, ама пълен! (4627)
Актуална информация от днес , 30-ти март.
- локомотиви:
06080-6
работен влак с хопери.
43504-0 на гара Тулово.
43515-6
тов.влак.
43545-3 на гара Кръстец.
44001-6
3621.
44058-6
30242.
44062-8 на гара Кръстец.
44070-1
"Диана" 8640.
44078-4
"Сл.бряг" 8611.
44096-6
8610.
44130-3
4641.
45169-0
40251.
45172-4
40104.
46033-7
тов.влак.
55169-7
тов.влак.
- мотриси:
30019-8+30020-6 и още едно DESIRO обслужваха 80104.
32055-6+32056-4
40215.
32125-7+32126-5
42207.
32131-5+32132-3 на гара Тулово.
За финал - някой може ли да разпознае тези Fighter-и? Първият съм го заснел край Михайлово , вторият на Кръстец.
- локомотиви:
06080-6

43504-0 на гара Тулово.
43515-6

43545-3 на гара Кръстец.
44001-6

44058-6

44062-8 на гара Кръстец.
44070-1

44078-4

44096-6

44130-3

45169-0

45172-4

46033-7

55169-7

- мотриси:
30019-8+30020-6 и още едно DESIRO обслужваха 80104.
32055-6+32056-4

32125-7+32126-5

32131-5+32132-3 на гара Тулово.
За финал - някой може ли да разпознае тези Fighter-и? Първият съм го заснел край Михайлово , вторият на Кръстец.
Или пък Варненския 556?
http://www.vbox7.com/play:4b1a85fe7e


Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Благодаря за поясненията.Между другото такава ситуация (успоредно движение на 8611 и товарачката в посока Михайлово) ми се случва за първи път.Малко след снимката на 515 , композицията спря , тъй като "Сл.бряг" и пресича маршрута.Преди години пък бях попадал в идентична ситуация , само че в другата посока - тогавашния 8602 (сега 8614) застигна тов.влак в участъка Стара Загора - Михайлово и почти едновременно преминаха през гара Калояновец.

Информация
Модератори