Страница 49 от 50
Публикувано на: Съб Апр 14, 2012 6:52 pm
от VESO
Nikks , питай Сашо колко правостоящи е имало в първата класа на 2627 при първото му пътуване тези дни в нощта на 12-ти срещу 13-ти.
Публикувано на: Съб Апр 14, 2012 7:58 pm
от Vancho
2626 по разчетите на БДЖ се води най пълния влак в страната, тъй че нормално да е висока населеността в А вагона
Публикувано на: Съб Апр 14, 2012 8:00 pm
от VESO
Да пуснат два първокласни.Нали (уж) вози добричка група.На нея защо спряха първокласния вагон , въпреки стабилната населеност , която генерираше?
Публикувано на: Съб Апр 14, 2012 8:13 pm
от mutagen
Ето как изглеждаше 50-ката в която пътувах в състава на 2626,на 1 май 2011...нямаше почти никой до Го,след това се понакачиха малко хорица;)
http://prikachi.com/images/233/4647233M.jpg
Публикувано на: Съб Апр 14, 2012 8:44 pm
от Vancho
А то на Добричкия са го спрели, просто защото до Добрич ходи Дезиро

Публикувано на: Съб Апр 14, 2012 9:28 pm
от rexkos
Първата класа беше пълна на 110% и имаше правостоящи.
Аз си взех билет за втора класа и въпреки шестте второкласни вагона, до Горна нямаше абсолютно никакви свободни места, а до Плевен се гъчкахме по 30 човека в коридора...
Публикувано на: Съб Апр 14, 2012 10:24 pm
от Saruman
Да беше снимал.

Публикувано на: Нед Апр 15, 2012 12:05 am
от VESO
То през нощта в клатещи се вагони и с тълпи в коридора.....
А и Сашо трудно би успял да извади апарата от чантата при толкова народ.
Публикувано на: Сря Апр 18, 2012 8:50 pm
от VESO
Скромно инфо от днес , 18-ти април.
"Тристранната схема" 10265 дойде с обичайния състав от 3 вагона - "Bmp" , "Amp" и "ABy" , теглена от
45187-2.На обратно ,
10114 беше с 3 минутно закъснение.
8615 беше навреме , теглен от 46205-1.Съставът включваше 4 вагона , 3 от които второкласни exDB-та и един смесен "АВ" от серия 40.Средна населеност като за работен ден.
Тук виждате изолираната 43533-9 , отиваща в посока Септември , явно за товарен влак.
За финал -
DESIRIO-то на 10116.
Както на някои пътнически вагони има надписи "ПП" , така и на някои товарни са се появили означения "ТП".
Примерът е от вагон "Uagpps".
Публикувано на: Сря Апр 18, 2012 9:34 pm
от svd90
8615 е покъртителен. Да те е гнус да се качиш като му видиш външния вид..
То не че вътрешния е много хубав , ама външния с тея графити е

Публикувано на: Сря Апр 18, 2012 9:37 pm
от VESO
Това не е нищо.В композицията на 1621 / 1624(1672) има едно exDB , което така е надраскано , че не можеш да видиш цвета му - цялото е сиво от графити и добре че са измили поне прозорците и номера , за да се познава.На форумското пътуване в петък , то беше в състава на бързия от Димитровград , а тези дни отново го наблюдавах в състава на 1624.
Публикувано на: Сря Апр 18, 2012 10:04 pm
от svd90
Трябва да предприемат някакви мерки от БДЖ поне излезлите от ревизия вагони да опазят
Публикувано на: Съб Апр 21, 2012 10:22 am
от mutagen
Пълна лудница със заминавашите влакове на гара Варна... извинявам се предварително за качеството на снимката,но монитора е лош:
http://prikachi.com/images/532/4672532G.jpg
Публикувано на: Съб Апр 21, 2012 12:49 pm
от Vancho
Почакай само да се затопли още малко, тогава ще видиш кон боб яде ли

Ами БРАВО поредната РИФОРМА постига целта си, а тя е да се отменят влакове поради липса на ПС, като целта е липсата да става все по жестока. Що не ги разделят на две товарни дружества

Кой **** ще им купи товарните превози ? Направо да ги сдават и да си карат само на пътническо с всичко налично

Публикувано на: Съб Апр 21, 2012 12:58 pm
от VESO
Хайде за 2612 може да чака от друг влак композицията , но за 8612 нали вагоните са пристигнали предишната вечер от 8613.Къде е отишъл съставът?
А за 9620 не се ли ползва композицията от 8637 , която пристига рано сутринта? Не би следвало и бързият за Русе да е с начално закъснение.