Страница 49 от 78

Публикувано на: Вто Сеп 28, 2010 10:38 am
от disell
Нощната смяна от 3636 кара 14941 до Пд , сменят се бригадите и новата излиза за влакове 20947+2613 -това е обвръзката , прави се само само сутрин , вечерта от 2614 бригадата предава локомотива на перон за 3637.

Публикувано на: Сря Сеп 29, 2010 5:19 pm
от Saruman
Още снимки на катурнатият влак 40605 на Полски Тръмбеш на дата 24.09.10. може да видите във фейсбук страницата на "Fans of the Bulgarian State Railways". Снимките са доста по информативни от тези които предоставих, снимани са през нощта преди да се разчисти. От мене толково, пак си останете недоволни!

Публикувано на: Сря Сеп 29, 2010 9:54 pm
от Nikss
Много ти благодарим.

Публикувано на: Чет Сеп 30, 2010 3:36 pm
от bdz46
2610 не му беше писано да е навреме с тънката 44 117.
+10 от Попово по бездарен енергодиспечер, после отклонения, нови намаления, неправилни и необичайни пътища и на Сф +5.

Публикувано на: Чет Сеп 30, 2010 8:34 pm
от n0_aLoNe
Тънка, но много добре знаем с тебе, че е отлична във всичко останало. :)

П.П. Тя е за голям ремонт май.

Публикувано на: Чет Сеп 30, 2010 9:10 pm
от Nikss
Че е отлична няма спор, но й е време за ремонт. Последно Март 2007 г. излезе от ПР, края на Октомври 2008-ма ГПР, сега мисля е за СР. :roll:

Публикувано на: Чет Сеп 30, 2010 9:45 pm
от desiro_94
bdz46 написа:2610 не му беше писано да е навреме с тънката 44 117.
+10 от Попово по бездарен енергодиспечер, после отклонения, нови намаления, неправилни и необичайни пътища и на Сф +5.
За вчерашна дата ли говориш? Понеже вчера 44 117 беше с КПВ 20223/4 и е невъзможнно да е бил днес с 2610. :arrow:

Публикувано на: Чет Сеп 30, 2010 9:50 pm
от n0_aLoNe
Възможно е. След като върне пътника от лакатник, отива кардамския и следващият ден сутринта връща 2610.

Публикувано на: Чет Сеп 30, 2010 10:55 pm
от desiro_94
n0_aLoNe написа:Възможно е. След като върне пътника от лакатник, отива кардамския и следващият ден сутринта връща 2610.
Да и аз това си помислих, но си е бая мъчение спрямо този локомотив.

Публикувано на: Пет Окт 01, 2010 9:32 am
от bdz46
От 2610 заминава 20223. Какво значи мъчение? Локомотивите трябва да се използват максимално! Не се уморяват, че да им трябва почивка.

Публикувано на: Пет Окт 01, 2010 10:29 am
от desiro_94
Е толкова ли няма кой друг да се включи. 5 влака с 1 машина за 1 денонощие.

Публикувано на: Пет Окт 01, 2010 10:35 am
от bdz46
Нарича се ефективно използване на тягата. Другите машини карат други влакове.
От локомотива няма полза, докато виси в депото.

Публикувано на: Пет Окт 01, 2010 12:43 pm
от Nikss
Точно така. Ефективността на читавите машини да се използва до край, а тази на счупените е да бъдат отремонтирани своевременно в депо и след това да им се стопят двигателите, за да се компенсира изгубеното. :twisted: :lol:
Специално за ГО лок 1000-1500 км пробег на ден е добро постижение, но бързо окапва механиката. :?
На 117 като слушам вентилацията ми се струва, че дебитът е слаб. :roll:

Публикувано на: Пет Окт 01, 2010 4:23 pm
от n0_aLoNe
Не знам какво усещаш като слухтиш, но само от слух не може да се определи това нещо. Дебитит си е идеален. След като набереш позиция, за 5-6 секунди угасва "вентилатори' (сети се сам защо). Машината си е добре, само втори пантограф се вдига адскииии бавно, но това да е проблемът...

Машината скоро се здоби с нова камера на ГВП.

Публикувано на: Пет Окт 01, 2010 10:14 pm
от 07
bdz46 написа: От локомотива няма полза, докато виси в депото.
По прицип ползата че се използва престоя в депо за прегледи и профилактика за няма изненади на пътя (макар че пътя също може дат и поднесе изненада), само че след като няма хора, няма части и консумативи - наистина е по-добре машината да се изстисква докрай, като студентска паста за зъби :)