Страница 48 от 78
Публикувано на: Нед Сеп 26, 2010 3:38 pm
от 44.123
Пак добре, защото почти винаги като съм го засичал този влак вторият локомотив е бил отзаде на опашката. Слава богу, че този път не е имало локомотив там и поздравления за репортажа и от мене.
няма
Публикувано на: Пон Сеп 27, 2010 12:45 am
от RAILWAYSTATION
от мои източници разбрах че бърз влак хебър 4640 от Пловдив за Шумен вече ще се движи с удължен маршрут до Варна

Публикувано на: Пон Сеп 27, 2010 7:23 am
от VESO
И аз така дочух , даже преди време във форума имаше няколко мнения в тази насока , но да видим какво ще стане.Ако не стегнат малко времепътуването и редуцират спиранията , особено в участъка Горна - Шумен (там се изтъква , че бил първият сутрин и последният за деня влак) , часовете на тръгване и пристигане във Варна биха били много неудобни.
Публикувано на: Пон Сеп 27, 2010 9:27 am
от stani_46001
И аз ще се радвам, ако това се случи, защото последния влак от Провадия за Варна е едва в 20.10 часа.
няма
Публикувано на: Пон Сеп 27, 2010 11:02 am
от RAILWAYSTATION
търпение машинист ми го каза но ще трябва да почакаме до новото разписание. Така ще е след 13 декември

Публикувано на: Пон Сеп 27, 2010 9:36 pm
от Nikss
Някой да знае какви са влакове 20947 и 14941

Гледам са вмъкнати на мястото на почивката на лок бригадите от депо Ва, обслужващи бързите влакове за София. В случая обвръзките са написани така:
1. 2614/20947/2613
2. 3636/14941/3637
Някой да знае за какво става на въпрос
Така като гледам по номерата първия е изолирана машина по 2-ра линия, ама за какво и до къде ходи, няма повече инфо. Втория е отново изолирана маш, но по 14-та линия.

Публикувано на: Пон Сеп 27, 2010 9:39 pm
от 43.309
От гарата до депото.
Публикувано на: Пон Сеп 27, 2010 9:42 pm
от bdz46
И двата са изолирани машини от Сф до депо Пд. Варненските бригади почиват в общежитието в Пд, съответно там се и сменят, явяват и т. н.
Публикувано на: Пон Сеп 27, 2010 9:42 pm
от Nikss
Ясно, разбрах, благодаря ви.

Публикувано на: Пон Сеп 27, 2010 9:47 pm
от VESO
Значи така като го гледам , пристига 3636 , машината се разкача и под номер 14941 отива до депото.Там се сменя бригадата и под номер ХХХ отива до центр. СФ да поеме 2613.
Вечерта машината се разкача от 2614 , отива до депото под номер 20947 , след което бригадите отново се сменят и под номер ХХХ заминава пак за центр. СФ за закачане към композицията на 3637.
Е следователно , не следва ли да има още два номера - тези с ХХХ?
Публикувано на: Пон Сеп 27, 2010 9:51 pm
от bdz46
Те се съчиняват на момента според нуждата.
Публикувано на: Пон Сеп 27, 2010 10:02 pm
от 44142
Единия номер е за след влак 3636 до депо ПД. Другия номер е преди влак 2613 за изолираното движение понеже вече няма такова. Може да е само машина но се води под номер на влак. Вечерта ВА се сменят на гара СФ а бригадите се разкарват със служебната кола.
Публикувано на: Пон Сеп 27, 2010 10:04 pm
от VESO
И аз мисля , че е нещо такова , а машината май вече не ходи до Подуяне , тъй като след като 2614 пристигне , 3637 е вече композиран.Локомотивът само се прегарира на другия коловоз.
zdravei
Публикувано на: Вто Сеп 28, 2010 7:35 am
от romeo_nis
Koja bese lok na Optima 13152 na den 27.9.2010.Pozdrav
Re: zdravei
Публикувано на: Вто Сеп 28, 2010 8:25 am
от elektrovoz46
romeo_nis написа:Koja bese lok na Optima 13152 na den 27.9.2010.Pozdrav
Лок е бил 45 187 и е каран от Пловдивска бригада