Страница 48 от 59

Публикувано на: Чет Мар 10, 2011 8:54 pm
от Nikss
n0_aLoNe написа:На 44 202 е изпаднала едната четворка. Сега е 44 202.
Е голяма работа... като влезе в депо ще й сложат нова и ще си върви по живо, по здраво. Важното е на електрическа, механическа и пневматична част да е добре, пък това са бели кахъри. ;) На 44 109 отстрани също й беше паднала едната четворка, сега не знам дали са й сложили нова. :roll:

Публикувано на: Чет Мар 10, 2011 9:27 pm
от VESO
На 44100-6 пък липсаше една странична табела с номера и го бяха написали на ръка.Не знам дали е оправено.

Публикувано на: Чет Мар 10, 2011 9:52 pm
от bdz46
Не е оправено.

Публикувано на: Чет Мар 10, 2011 11:01 pm
от disell
Не знам дали е изпаднала но срещам вече 3 локомотив с "изпаднали" цифри , може някой някъде да си прави номер по избор та му трябват определени цифри.

Публикувано на: Чет Мар 10, 2011 11:15 pm
от VESO
Или да ги продава.Нали са метални , от този локомотив ще вземе една , от онзи друга и днес например ще си изкара пари за една бира. :lol:

Публикувано на: Пет Мар 11, 2011 9:19 pm
от minitek
Намерих в нета долу-горе цената за килограм :lol: :
АЛУМИНИЙ-жица 2.54лв.
АЛУМИНИЙ-дограма 2.22лв.
АЛУМИНИЙ-плаки 2.28лв.
АЛУМИНИЙ-твърд 2.09лв.

Публикувано на: Съб Мар 12, 2011 1:27 pm
от Mario Evstatiev
ТЕМАТА Е ПОЧИСТЕНА ОТ АДМИНИСТРАТОР! СДЪРЖАЙТЕ ЕМОЦИИТЕ В ПО-НАТАТЪШНИТЕ СИ КОМЕНТАРИ И СПАЗВАЙТЕ ПРАВИЛАТА!

Публикувано на: Пет Мар 25, 2011 7:31 am
от 44142
43548 снощи се разписа на 461, а днес на 2611.

Публикувано на: Чет Мар 31, 2011 3:43 pm
от disell
Една снимка на един отличник :
--44.107 с влак 3636 в гара Пирдоп , 30.03.2011 г.

Публикувано на: Чет Мар 31, 2011 3:51 pm
от VESO
Браво за снимката! Какво сте чакали в Пирдоп? И аз преди време се опитах да направя такава , скочих почти в движение от влака (1-ви вагон , 1-ва врата) още повече с разпънат статив и включен апарат , но както застанах пред локомотива , само да наглася статива и натисна копчето на апарата , нач.влака се развика веднага да съм се качвал , че тръгвали.Погледнах към изходния светофор , който светеше зелено и не успях да направя снимката.Като се качих във влака , той започна да ми се кара как може при толкова малко време да слизам да снимам , а аз му казах , че по разписание влакът има 1 минута престой.Той ми отговори , че почти никога не се спазва и че реалното време било не повече от 30-тина секунди.Фактически , в момента в който влакът спре на перона , изходният светофор веднага светва от червено - зелено , а рък. движение моментално се подава от стаичката.Пътници рядко има за качване , а нач.влака дава готово.И всичко това в рамките на по - малко и от 1 минута.Така че подобна снимка на 3636 / 3637 на гарата в Пирдоп е изключителна рядкост.

Публикувано на: Чет Мар 31, 2011 5:54 pm
от disell
Може би е от разписанието на влака , при 3636 ако си с локомотив с нови бандажи и караш малко "по-плътно" имаш поне 5 мин. висене в Пирдоп +1 мин. по КР и може дори да се разходиш към крайните коловози на гарата където домуват локомотивите на ШЕНКЕР , онази вечер там имаше 2 х 86 като едната беше с румънския си номер и български надпис на фирмата и гарата на домуване , опитах да ги снимам ама нищо не стана и като се обърнах видях , че снимката на 44.107 ще стане много добра и веднага не пропуснах момента.
Така , че за нощни снимки хващай 3636 и готово :wink:

Публикувано на: Чет Мар 31, 2011 5:56 pm
от bdz46
С Чайката последния път бяхме -7'.

Публикувано на: Чет Мар 31, 2011 5:59 pm
от disell
Абе не исках да го напиша точно така в прав текст , че основно е от задконтролерното устройство ама мисля , че повечето форумци ще се сетят :wink: .

Публикувано на: Чет Мар 31, 2011 7:17 pm
от Тената
За добрия ездач няма лош кон, тънки дебели бандажи, всичко преди време :D

Публикувано на: Чет Мар 31, 2011 7:44 pm
от dobo
Добра снимка, и освен локо доста ефектно се е получила и с жената като некъв призрак :lol: