Страница 48 от 147
Публикувано на: Пон Май 17, 2010 3:02 pm
от 42 072.9
Гръм е пробил разрядника на 098 а снощи остави 2637 в Пордим поради изпадане на ЛСС (както преди няколко седмици след Каспичан на 2615). 44 202 е подадена за да отвози влака.
Публикувано на: Пон Май 17, 2010 3:44 pm
от n0_aLoNe
Какво и стана на 098, беше толкова добра машина и от към механика и от към скорост?
Публикувано на: Пон Май 17, 2010 8:01 pm
от 43.309
Диагнозата е продължително ходене до Варна и особено участъка Го-Ва.
45-182
Публикувано на: Сря Май 26, 2010 6:35 am
от фена
Минах вчера с влак 2611 през Мездра и видях 45-182 да краси депото за сметка на 43-554,555,543,538,523 а на първи деповски коловоз са 45-183 и 45-194 чакащи нови бандажи, а колкото до 45-170 и 45-193 няма развитие по съдбата им.
Публикувано на: Пон Юни 07, 2010 9:12 pm
от Nikss
До няколко дни 45 178.1 ще спира за бандажи. Днес хубостницата обслужи КПВ 20233/20234 навреме и без забележки. С нея вероятно стават 3 или 4 чакащи за нови чепици машини в Мездра и предстои голяма криза. Иначе днес 45 158 беше СЛР - компресор.
45 - 179
Публикувано на: Сря Юни 16, 2010 2:04 pm
от фена
Някой знае ли какво става с 45 - 179 45 - 180 ще се появят ли скоро на работа. 45-183 и 45 -194 са спрени за бандажи освен 45 - 178 която все още работи ще спрат и 45 - 175, 176, 177, а 45 - 182 беше на скоростни проби вчера придружавана от 55 - 150.
Публикувано на: Сря Юни 16, 2010 6:49 pm
от 44.123
От тези машини аз мога да ти кажа само за 45.179 не се работи изобщо по нея и очаквайте изобщо скоро.
Публикувано на: Сря Юни 16, 2010 7:32 pm
от Nikss
44.123 написа:От тези машини аз мога да ти кажа само за 45.179 не се работи изобщо по нея и очаквайте изобщо скоро.
Нека предположа - работата е замразена поради липса на пари, нали? А с 44 133.
7 какво става? 057 и тя трябва да е там...

Публикувано на: Сря Юни 16, 2010 8:04 pm
от 44.123
Nikss написа:44.123 написа:От тези машини аз мога да ти кажа само за 45.179 не се работи изобщо по нея и очаквайте изобщо скоро.
Нека предположа - работата е замразена поради липса на пари, нали? А с 44 133.
7 какво става? 057 и тя трябва да е там...

Да това е основната-главна причина а какво ли става с
44.133 каквото става и с
45.179 абсолютно нищо не съм чувал да е идвала
44.057.
Публикувано на: Пет Юни 18, 2010 7:28 am
от Mario Evstatiev
45 179 е в ЛВЗ-Русе, не зная дали в момента се работи, но есента, когато ходих, работата беше замразена поради липса на финансови средства от страна на БДЖ.
Публикувано на: Пет Юни 18, 2010 9:04 pm
от 44.123
И сега не е по-различно положението.
Публикувано на: Съб Юни 19, 2010 1:43 am
от EuroSprinter
44-057 и тя ли е на тоя хал

Публикувано на: Съб Юни 19, 2010 10:57 am
от 46 242
EuroSprinter написа:44-057 и тя ли е на тоя хал

Скоро няма да я подкараш. За трета 46 200 обаче имаш шансове.
Публикувано на: Нед Юни 20, 2010 6:32 am
от Mario Evstatiev
Вчера пътувах с 45 199.7 и забелязах, че има остатъци от счупено стъкло във 2-ра кабина, та се чудех дали не е била бомбардирана от някое идиотче скоро и ако да какво стъкло са чупили - челно или странично?
Друго, което ми направи впечатление е, че две години след ремонта, машината още е сравнително добра и като возия и като състояние на кабините. Има някои малки забележки, но те са козметични и лесно поправими.
45 - 199
Публикувано на: Нед Юни 20, 2010 12:29 pm
от фена
Счупеното стъкло е странично на машиниста.