Страница 47 от 50
Публикувано на: Пет Апр 06, 2012 8:25 pm
от Nikss
Като гледам май дори уж елитните депа ГО и Р не си мият вагоните, та какво остава за Сф.

Публикувано на: Съб Апр 07, 2012 10:29 pm
от WOLFMX
За София,мързеливи са от персонала,а са Горна и Русе възможно ли е заради кризата да не ги мият или?
Публикувано на: Нед Апр 08, 2012 8:58 am
от Nikss
Възможно е разбира се. При положение, че по няколко вагона отлежават в резерв, а хората в Янтрата примерно са принудени да се тъпчат в 2 вагона, сам си прави изводите.

Публикувано на: Нед Апр 08, 2012 9:25 am
от WOLFMX
...Къде бяхме,до къде го докарахме.

Публикувано на: Нед Апр 08, 2012 10:03 pm
от plastikat
Публикувано на: Пон Апр 09, 2012 12:49 pm
от WOLFMX
Боже Господи!... Колко човека могат да се съберат във локомотив? Преко сили двама... най-много четирима ако се използват седалките в задната кабина. Останалото къде ще отиде?! В машинното? И ще ги тъпчат като животни в обор ли?! ... Моля ви се,кажете на прословутите касиери да следят колко място има по влаковете. Редовна практика е когато няма място да издават още билети при положение няма място във вагоните. Така стана със атракциона за Банкия,в който се качих.
Извинявайте,малко се отклоних.
Публикувано на: Пон Апр 09, 2012 1:15 pm
от VESO
Както е известно , в сайта на БДЖ може да се проверяват оnline влаковете в няколко гари , разделени съответно на "София" и "други" , в които са включени гари като Бургас , Пловдив , Варна , Мездра и Горна Оряховица.От известно време обаче е добавена и нова - Русе , ето една
снимка от сайта.Вече ще може и на гарата в дунавския град да се следи движението на влаковете и евентуални закъснения.
Очакваме още добавки.

Публикувано на: Пон Апр 09, 2012 2:05 pm
от Vancho
Мисля че Стара загора е една от гарите, които задължително трябва да бъде добавена

Останалите най-големи вече са добавени.
Публикувано на: Пон Апр 09, 2012 6:54 pm
от WOLFMX
От кога е въведено това?
Публикувано на: Пон Апр 09, 2012 7:15 pm
от VESO
Добавянето на Русе ли? От 28-ми март т.г..
Да очакваме в скоро време и Стара Загора.Както Ванчо посочи , грехота е да няма една от най - големите гари в България.
Публикувано на: Пон Апр 09, 2012 7:28 pm
от svd90
Трябва масово да се въведат гарите , за да може тези,които отговарят за тях по-съвестно да си изпълняват задълженията с нанасянето на ТОЧНИ закъснения.
Публикувано на: Чет Апр 12, 2012 8:57 pm
от VESO
По информация от Сашо , днес на центр. София в състава на пристигналия 7625 е било "ARmz"-то с номер 005.С това бистрата в движение стават поне 2 , като другото (тип "ARkimbz") се движи на "Сл.бряг".Който има възможност да се повози на 7620 и 7625 , може да "опита" бистро от втората доставка.
3622 с увеличен състав от 5 вагона ( 4 exDB-та и една 74-ка) е бил теглен от 44058-6 , на външен вид все едно идваща от война.

Истинска касапница ще бъде в 8627 , тъй като съставът изобщо не е увеличен.
Публикувано на: Чет Апр 12, 2012 9:28 pm
от mutagen
Само отвън я е очукала войната ,вътре е прилична гледката на 44058.6
http://prikachi.com/images/21/4639021Q.jpg
Публикувано на: Чет Апр 12, 2012 10:11 pm
от VESO
Сашо вече е намерил място в 2627 и притихнал вътре.Влакът бил доста пълен , с правостоящи , въпреки увеличената композиция (общо два спални, фургон , 1 първокласен и 6 второкласни от които първият exDB от серия 45 , а последният 40-ка "Bme" с гара на домуване "Русе").Влакът се тегли от 44202-0.
8627 с правостоящи още от начална гара и не е бил с увеличен състав - отново обичайните 4 седящи (3 В и 1 А).Начело - 44058-6 , докарала 3622 в София.
"Сл.бряг" 8614 , теглен от 46205-1 е пристигнал с 10 минутно закъснение в София също с увеличен състав.Общо композицията е била следната: инвалиден , три 44-ки , бистрото , 74-ка и допълнителна второкласна 63-ка.Населеността изненадващо е била изключително ниска - ок. 20 % , като от последните два вагона са слезли 3-ма-4-ма души.
Публикувано на: Пет Апр 13, 2012 5:57 am
от Nikss
VESO написа:По информация от Сашо , днес на центр. София в състава на пристигналия 7625 е било "ARmz"-то с номер 005.С това бистрата в движение стават поне 2 , като другото (тип "ARkimbz") се движи на "Сл.бряг".Който има възможност да се повози на 7620 и 7625 , може да "опита" бистро от втората доставка.
Да бе, как пък не съм се засилил точно на тия пътнически влакове с билети за бързи да се возя? Да си върнат ARmz-то на 2610/11, а единия бюфет (червено-белия серия 84 40) да иде на 2613/12 и всичко заспива. По 7-а линия няма да прави такъв оборот, какъвто може да направи по 2-а.
Само за пример ще кажа, че докато ARmz-тата (и двете) се движеха на 2610/11 няколко пъти се е случвало вина и мезета да свършват. Вие си правете изводите.
Боя влак не кара, а и щом на машините излезли от "Трансимпекс"-а в Русе почна да избива ръжда, колкото и добре да бяха боядисани и лакирани, тва е просто неизбежен процес поради променливите атмосферни условия.
П.П. Развъртете малко тая вентилация.
