Страница 47 от 78

Публикувано на: Съб Сеп 25, 2010 7:02 pm
от Saruman
Малеее такоз мазало не сте виждали, 100 метра подновен път замина на кино! Проклети Диспечери не се сещат да вкарат Дунава в ПТб, ами си чакаше на входния. Цяла сутрин не могад да вдигнат вагона. Един съборен дирек, КМ провиснала.

Публикувано на: Съб Сеп 25, 2010 7:07 pm
от bobara_e_tuk
Товарен влак дерайлира и унищожи 170 метра релсов път


Товарен влак излезе от релсите и в резултат на това бяха унищожени 170 метра релсов път. Пострадали хора, за щастие, няма. Заради инцидента, който стана снощи при гара Полски Тръмбеш, днес движението по линията Русе - Горна Оряховица беше спряно.

Влакът е превозвал стоманени валове. Освен релсите е унищожена и контактната мрежа. Поради тази причина движението на всички влакове в отсечката беше преустановено и международните влакове се движеха по обходен маршрут.

Служители на "Гражданска защита" отстраняваха щетите през целия ден. Единият от вагоните вече е възстановен, но другите два са бракувани. Причините за аварията все още се изясняват, но вероятно става въпрос за лошо укрепен товар.

информацията е от сайта на БТВ

Публикувано на: Съб Сеп 25, 2010 7:13 pm
от Saruman
170 метра тея знаят ли какво е 170 метра. 3, 4 звена по 25 метра са заминали. Валовете бяха наистина огромни, казаха ми че са били корабни. Според мене са сложени в единия край, натежали са в кривата и са се катурнали. И не цял влак, а само 2 вагона са дерайлирали. Другите вагони със злополучният 44 105.5 са на гарата в ПТб. Тея дето са писали не са виждали влак, и говорят с "гъза си".

Публикувано на: Съб Сеп 25, 2010 7:15 pm
от bobara_e_tuk

Публикувано на: Съб Сеп 25, 2010 7:32 pm
от Saruman
Тия хора 170 метра виждали ли са, само си измислят! По насетне ще кача снимки. Докараха голям кран, който да вдигне вагона. Вдигнали го и вагона натежал и са преобърнал и повалил кабината на крана. Краниста бил добре. Имало и "фоерверки", токова дъга. Абе беше страшно.

Публикувано на: Съб Сеп 25, 2010 7:34 pm
от bobara_e_tuk
дано скоро видим снимковия матерял :roll:

Публикувано на: Съб Сеп 25, 2010 7:38 pm
от Saruman
Да видите колко е дълго 170 метра, ако нямате понятие.

Публикувано на: Съб Сеп 25, 2010 7:54 pm
от VESO
Актуална информация от днес , 25-ти септември:

- локомотиви:
43535-4 :arrow: тов.влак.

44076-8 :arrow: "Тристранната схема" 10121 / 10263 / 10114;
44099-0 :arrow: тов.влак;
44106-3 самотен на гара Елин Пелин;
44128-7 :arrow: Белият кон 1623;
44130-3 първо беше на 1622 , след това на Дианата 8641.
44134-5 :arrow: 8613;
44151-9 :arrow: 8615.

След като изкара 8610 до София , 45150-0 отиде на 1625;
45153-4 :arrow: Чайката 3623.

46028-7 :arrow: тов.влак.

- мотриси:
30001-6+30002-4 и зад нея 31003-1+31004-9 :arrow: 10115;
30023-0+30024-8 :arrow: 10113.

Публикувано на: Съб Сеп 25, 2010 8:24 pm
от 43.309
Веско къде си снимал 10113? Това е по-скоро 10112.
10113 поради повреда на ЕМВ 30/31 беше с 45.155 начело и 100 мин. закъснение. От Пловдив естествено не се постараха да пуснат друга мотриса и 10116 + 120....

Публикувано на: Съб Сеп 25, 2010 8:35 pm
от VESO
Ами DESIRO-то от снимката мина по необичаен път в посока от Елин Пелин към Побит Камък.На дисплея гледам , че е изписано "София - Пловдив" , затова реших , че е 10113.Тъкмо бяхме снимали 8615 и си почивахме , когато то се зададе.

Не е 10112. Него съм го показал в клиповете и той отново мина по необичаен път , като ситуацията излезе от типа "Успоредно движение на влакове".

Публикувано на: Нед Сеп 26, 2010 6:00 am
от Nikss
Добри снимки са станали. Голяма банда сте се били събрали. :lol:
150 е замязала на нещо след ремонта. :o Браво, браво. :P
076 на тристранната поради закъснението на 383 и невъзможността да вземат неговия лок за нея. :?

Публикувано на: Нед Сеп 26, 2010 1:17 pm
от Saruman
Ето какво се случи:

40605 начело с 44 105.5, в далечината се виждат и обърнатите вагони:
http://media.snimka.bg/7258/020770488-big.jpg
http://media.snimka.bg/7258/020770490-big.jpg
http://media.snimka.bg/7258/020770492-big.jpg
Катурнатите вагони и изорания път:
http://media.snimka.bg/7258/020770493-big.jpg
Крана без кабина, впоследствие на обръщането на вагона, по време на вдигането му и вагона:
http://media.snimka.bg/7258/020770495-big.jpg
http://media.snimka.bg/7258/020770502-big.jpg
http://media.snimka.bg/7258/020770516-big.jpg
http://media.snimka.bg/7258/020770523-big.jpg
Работниците:
http://media.snimka.bg/7258/020770500-big.jpg
http://media.snimka.bg/7258/020770503-big.jpg
След това дойде и кран на Гражданска Защита:
http://media.snimka.bg/7258/020770505-big.jpg
Работните машини:
http://media.snimka.bg/7258/020770507-big.jpg
http://media.snimka.bg/7258/020770509-big.jpg
Изорания път и липсващият стълб:
http://media.snimka.bg/7258/020770510-big.jpg
http://media.snimka.bg/7258/020770522-big.jpg
БТР-а:
http://media.snimka.bg/7258/020770514-big.jpg
Наблюдатели:
http://media.snimka.bg/7258/020770517-big.jpg
Цялата олелия:
http://media.snimka.bg/7258/020770520-big.jpg

Публикувано на: Нед Сеп 26, 2010 1:30 pm
от bobara_e_tuk
благодаря за хубавия снимков матерял :wink:

Публикувано на: Нед Сеп 26, 2010 1:33 pm
от Saruman
Няма защо. ;) Ако някой ми каже, че това са 170 метра релсов път му казвам евала!

Публикувано на: Нед Сеп 26, 2010 2:13 pm
от 42 072.9
Да не се задълбаваме в грешките на медиите - все пак са далеч от техниката.