Страница 47 от 48
Публикувано на: Нед Фев 19, 2012 5:20 pm
от Georgi Dimitrov
Мерси!
Публикувано на: Нед Фев 19, 2012 9:32 pm
от 44142
От клипа се вижда, че има надигнат траверс на прелеза. Отделно лок е с тънки бандажи което е допринесо за инцидента.
Публикувано на: Нед Фев 19, 2012 10:43 pm
от KRAKOMOBILA
През този траверс минахме и още 2 пъти през деня (без проблеми). Явно тоя път е подскочила така, че да го уцели - отделно ниския плуг и тънките бандажи.
Публикувано на: Вто Фев 28, 2012 8:03 pm
от 44142
44094 е с табелки "ПЛОВДИВ".
Публикувано на: Нед Мар 11, 2012 5:04 pm
от lokomotiv_lovech
Здравейте,върнах се малко назад в темата и попаднах на дискусиятя относно 44 133 и 44 057 и преместването на 44 133 от ЖПЗ София до ЛВЗ Русе,та мисулта ми е към днешна дата има ли някакви новини относно локомотивите без значение кой от двата
Публикувано на: Нед Мар 11, 2012 5:07 pm
от Nikss
За съжаление няма. 44 179 е последният локомотив, излязъл от ЛВЗ, 133 не можа да дочака възкръсването си, а 057 доколкото знам е в ЖПЗ, но е гол кош, т.е. брак и оксижен.

Публикувано на: Пон Мар 12, 2012 4:28 pm
от lokomotiv_lovech
Публикувано на: Пон Мар 12, 2012 7:39 pm
от Nikss
За 057 абсолютно няма надежда, докато 133 все още има някакъв минимален шанс да се спаси - дали ще й довършат започнатия ремонт или ще си замине за Чехия, не знам.

Публикувано на: Нед Мар 18, 2012 12:30 am
от VESO
На 16-ти март с Rexkos посетихме депо Стара Загора и резултатите от обхода показаха интересни резултати , които най - малко очаквахме.
Всичко започна с променливото време на гара Ст.Загора след слизането ни от "Сл.бряг".Навъсеното небе се разсея , а черните облаци , заплашвайки още от Пловдив да излеят всеки момент съдържанието си над нас , поетапно се разкъсаха. Слънцето се показа в целия си блясък и огря локомотивното депо в близост до гарата.Изви се силен вятър , който ни амбицира да проведем мащабна разходка , за да видим нещо , което си заслужава внимание.
Отвън пред халето стоеше
43516-4 (електричката зад нея е 32105-6+32106-9 ).
Ето къде е "маскирана"
43510-7.Друг представител от серията - 43524-8
правеше компания на 52115-3 , а ето и актуална снимка на
43504-0.По време на разходката вятърът се усили , което амбицира допълнително мен и Сашо още повече да обикаляме , но вече попадахме на все по - голям брой дизелови локомотиви и само един електровоз - това бе
43518-0.
Решихме да надникнем в халето и там видяхме няколко екземпляра.
Един до друг виждате 43525-3 и 44061-0 , така изглежда
43531-3 , а това е
43310-2.
Хайде една задачка - закачка: познайте
локомотива.

Публикувано на: Нед Мар 18, 2012 7:25 am
от plastikat
44 161 с новия си кош предполагам?
Публикувано на: Нед Мар 18, 2012 7:27 am
от KRAKOMOBILA
Бившата 142.
Публикувано на: Нед Мар 18, 2012 7:28 am
от Nikss
Лок на последната снимка е 44 161 с коша от бракувания вече 44 142
Между другото, само 310, 061 и 525 ли бяха в халето? 504 гледам е преобут, ама скоро ще трябва да спира за ПР. 506 и 512 не ги ли видяхте някъде?
Публикувано на: Нед Мар 18, 2012 8:01 am
от 44.123
Поздравления за хубавите снимки.

Предполагам, че зад
43.524 е
43.512. И един въпрос имам зад
52.115 кой е локомотива?
Публикувано на: Нед Мар 18, 2012 9:49 am
от rexkos
43 512 също беше в депото.
Публикувано на: Нед Мар 18, 2012 10:11 am
от bobara_e_tuk
plastikat написа:44 161 с новия си кош предполагам?
44.161 е, като гледам изобщо не е мръднала, какво правят с този локомотив един бог знае
П.П 44.061 на какъв ремонт е?