
Администратор

да след катасрофата миналата зима, и укаяното састояние на файтерите, който капят един по единNikss написа:Утре, 20.01.2011 г., лок 44 070 командирован в депо Сз от м.Май 2009 г. ще отиде на скоростно-спирачна проба до Клц след извършена ПРСС. Интересно, че пробегът достигна 450 000 км от ПР - ГПР изобщо не е правено и какво следва като ремонт, не се знае. Също така не може да се каже и кога ще се прибере в ГО - вероятно кризата за електровози при заралии все още е сериозна.

Кратък преглед на електровозите на депо Сз:
502 ми се губи от края на лятото, но няма километри за ПР /на около 300 000 км от ГПР е/
504 към днешна дата работи във филиал Дг и пробегът му от ГПР е към 390 000 км
509 се движи и има километри за ГПР, но не се знае кога ще спира
510 ми се губи от Декември някъде, може и да е спрян вече за ПР, тъй като пробегът му е точно 450 000 км
511 и той от тогава някъде се затри, но още няма километрите за ПР
512 е спрян от началото на лятото за ПР, но едва ли някога ще тръгне пак понеже неговият траф отиде на 526
514 отскоро печели след ПР
516 също както 510 и 511 не съм го чувал от Декември насам, но може и да е спрян за ПР
518 печели след ПР, пробег около 45 000 км
519 пролетта ще е с километри за ГПР
524 всеки момент трябва да спре за ПР
525 има около 375 000 км от ГПР
526 е само на 140 000 км от ПР
44 061 е на около 360 000 км от ГПР, остават 90 000 до ПР
44 094 е само на 105 000 км от ПР
43 310 пък на 90 000 км от ГПР
502 ми се губи от края на лятото, но няма километри за ПР /на около 300 000 км от ГПР е/
504 към днешна дата работи във филиал Дг и пробегът му от ГПР е към 390 000 км
509 се движи и има километри за ГПР, но не се знае кога ще спира
510 ми се губи от Декември някъде, може и да е спрян вече за ПР, тъй като пробегът му е точно 450 000 км
511 и той от тогава някъде се затри, но още няма километрите за ПР
512 е спрян от началото на лятото за ПР, но едва ли някога ще тръгне пак понеже неговият траф отиде на 526
514 отскоро печели след ПР
516 също както 510 и 511 не съм го чувал от Декември насам, но може и да е спрян за ПР
518 печели след ПР, пробег около 45 000 км
519 пролетта ще е с километри за ГПР
524 всеки момент трябва да спре за ПР
525 има около 375 000 км от ГПР
526 е само на 140 000 км от ПР
44 061 е на около 360 000 км от ГПР, остават 90 000 до ПР
44 094 е само на 105 000 км от ПР
43 310 пък на 90 000 км от ГПР
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!


Техник


За да не стават такива обърквания на сръбският Димитровград може да му казваме Царибродbdz46 написа:Кой Димитровград?

НИКОГА НЕ ПРЕМИНАВАЙ НА ОХРАНЯЕМ ЖП-ПРЕЛЕЗ ПРИ СПУСНАТА БАРИЕРА!

Техник
От къде е ясно? Нашите локомотиви ходят и в другия Димитровград.RAILWAYSTATION написа:А и много ясно че нашия нали все пак за бдж говорим.

Техник
Информация
Модератори