Страница 46 от 59

Публикувано на: Нед Яну 16, 2011 6:29 pm
от bdz46
Двигател:
http://bgrail.info/44-127-TD/IMG_4281.JPG
Скъсана конзола:
http://bgrail.info/44-127-TD/IMG_4276.JPG
Двигателя се е подпрял на бандажа:
http://bgrail.info/44-127-TD/IMG_4282.JPG

Публикувано на: Нед Яну 16, 2011 8:16 pm
от Nikss
---

Публикувано на: Нед Яну 16, 2011 8:53 pm
от mutagen
Знам добре,и не виждам какво нередно има в отношението????Всички му викат ръчкане....даже познавам един,който се нарича сам -РЪГАЧ!!!:)

Публикувано на: Нед Яну 16, 2011 9:03 pm
от VESO
Предполагам Nikss е написал нещо друго , което ние няма как да го видим , затова и модераторът е променил мнението.

Публикувано на: Нед Яну 16, 2011 10:12 pm
от 42 072.9
Ясно си личи, че има ръждичка по мястото и не е тръгнало от днес, в противен случай всичко щеше да е лъскаво.

Публикувано на: Нед Яну 16, 2011 10:54 pm
от amon
mutagen написа:Знам добре,и не виждам какво нередно има в отношението????Всички му викат ръчкане....даже познавам един,който се нарича сам -РЪГАЧ!!!:)
именно - а не машинист!!!

Публикувано на: Пон Яну 17, 2011 7:03 am
от Mario Evstatiev
bdz46 написа:Двигател:
http://bgrail.info/44-127-TD/IMG_4281.JPG
Скъсана конзола:
http://bgrail.info/44-127-TD/IMG_4276.JPG
Двигателя се е подпрял на бандажа:
http://bgrail.info/44-127-TD/IMG_4282.JPG
Стара пукнатина вследствие умора на материала или шупла.

Публикувано на: Пон Яну 17, 2011 12:08 pm
от mutagen
Това провисване на ТД и опирането му в бандажа,дали би могло да предизвика дерайлиране...пази боже?!!!

Публикувано на: Пон Яну 17, 2011 12:19 pm
от bdz46
Никакво дерайлиране не може да предизвика, докато не падне целия двигател долу на пътя.
Не е ясно къде е увиснал, вероятно някъде по дефилето.

Публикувано на: Пон Яну 17, 2011 12:25 pm
от mutagen
Някъде по кривите сигурно из дефилето след Мездра...слава богу,че не е паднал на пътя...

Публикувано на: Пон Яну 17, 2011 7:52 pm
от amon
Скъсала се е пета! Конзолата ще изкара още един корпус :D
Машината е вдигната в момента в Подуене и се чака двигател. Утре вероятно ще е готова.

Публикувано на: Пон Яну 17, 2011 9:23 pm
от mutagen
А дано,че е хубава Шкода,климатизирана;)

Публикувано на: Пон Яну 17, 2011 9:34 pm
от dido73
Много рядко срещана повреда. Скъсана малка конзола. Голямата конзола и другата малка конзола са здрави, но корпуса на ТД остава неизползваем. Такова счупване според мен е невъзстановимо.
Снимков материал:

Локомотив 44 127.9 в Пд за РН на 17.01.2011г.
Локомотив 44 127.9 в Пд за РН на 17.01.2011г. Скъсана малка конзола на ТД.
Локомотив 44 127.9 в Пд за РН на 17.01.2011г. Скъсана малка конзола на ТД.
Локомотив 44 127.9 в Пд за РН на 17.01.2011г. Скъсана малка конзола на ТД.
Локомотив 44 127.9 в Пд за РН на 17.01.2011г. Full контакт бандаж-корпус на ТД.
Локомотив 44 127.9 в Пд за РН на 17.01.2011г. Скъсана малка конзола на ТД. Вижда се петата на малката конзолата.

Забележка: скъсаното е малка конзола, а петата на малката конзола (долната част на малката конзола с която стъпва на рамата на талигата) се вижда на последната снимка. Понякога поради деповския фолклор на цялата малка конзола й викат пета.

Публикувано на: Пон Яну 17, 2011 11:48 pm
от amon
Приемам забележката :)

Публикувано на: Сря Яну 19, 2011 9:21 pm
от Nikss
Утре, 20.01.2011 г., лок 44 070 командирован в депо Сз от м.Май 2009 г. ще отиде на скоростно-спирачна проба до Клц след извършена ПРСС. Интересно, че пробегът достигна 450 000 км от ПР - ГПР изобщо не е правено и какво следва като ремонт, не се знае. Също така не може да се каже и кога ще се прибере в ГО - вероятно кризата за електровози при заралии все още е сериозна. :roll: