Публикувано на: Сря Апр 07, 2010 11:53 am
Каква е логиката да се нахвърлят на изветрялата щайга 146 след като далеч по-добрите 090,095,096 чакат ред от близо година !!!
Специализиран форум за железопътен подвижен състав | Specialized forum for railway rolling stock
https://forum.blf.bg/
Предполагам защото са за среден ремонт и са за заводски условия - Кончар или Русе. В Пд вече не се правят СР и КР. Ако някой от тях бяха за ГПР или ПР да са влезли. Има и друга вероятност - някакви липси, но предполагам са читави и нямат липси. Реално не са влизали в халето и са били на правата или I, II или III.46 242 написа:Каква е логиката да се нахвърлят на изветрялата щайга 146 след като далеч по-добрите 090,095,096 чакат ред от близо година !!!
Преди 5 дни. Щетите дочух не са сериозни, ама скоро няма да мушка влакчета. 1-ва кабина е обгоряла, в машинното също е бушувал огън и има стопен 1 прозорец, но откъде е тръгнал огъня не ми е ясно.фена написа:Някой знае ли кога се е палил лок. 45-180![]()
![]()
Абе ще стигнат и до тях някой ден. Р-ките са по-спешни. Тях да оправят, че 3-те щайги по брой бледнят пред подуянската ограда.46 242 написа:А редно ли е в Кончар? 3абравихме че 5 щайги ръждясват вече трета година...
Подвеските се късат мой човек. Аз поне досега не съм чувал за счупена. (ако изобщо има какво да се чупи по неяфена написа:45 - 194 счупи подвеска и остави влак 7621 беше дадена лок. 45 - 171 да обслужи влака, а 45 - 162 във входните стрелки на гара Бойчиновци счупи токоснемател, което доведе до закъснението на влак 70103 с +20'