Страница 45 от 78
Публикувано на: Вто Сеп 21, 2010 7:04 pm
от Vancho
Геният експлоатационен пак се е показал

Публикувано на: Вто Сеп 21, 2010 10:33 pm
от VESO
Някой може ли да ми каже актуално сведение за двата бързи по 9-та линия - 9620 / 9623 и 9621 / 9622.При първия преди време забелязах цели 3 промени - изчезна фургона , композицията от 4 седящи бе сведена по едно време до 3 и на мястото на някои от 74-ките започнаха да се пускат 47-ци.
При другата двойка изчезна бюфета , като варненската група се оказа май и без първокласен вагон.Бургаската още си е с 3 броя , всичките 74-ки.
Нека все пак някой ми даде актуална информация.Благодаря предварително!

Публикувано на: Сря Сеп 22, 2010 9:17 am
от stani_46001
Ето клипче на БВ 9620 от тази сутрин:
http://vbox7.com/play:7989d3bc
9622 ще го снимам довечера.
Публикувано на: Сря Сеп 22, 2010 9:58 am
от VESO
Благодаря много за клипа , наистина фургонът е отпаднал , но добре че композицията е с 4 вагона.
Ще чакам довечера да видя и другата "Приста".

Публикувано на: Сря Сеп 22, 2010 2:38 pm
от kgeorgiev
Да не би да има русенски машини командировка във Варна?
Публикувано на: Сря Сеп 22, 2010 4:56 pm
от disell
Oт доста време в Севрероизточна България вече няма русенски , варненски , горнооряховски и т.н. машини понеже вече всички са само на едно депо и това е :
ГО-лямото депо

Публикувано на: Сря Сеп 22, 2010 6:07 pm
от stani_46001
Публикувано на: Сря Сеп 22, 2010 8:48 pm
от VESO
Благодаря за клипа , сега ми се изясни обстановката около тези влакове.
А от мен поредната информация за днес , 22-ри септември.
- локомотиви:
06097-0 
тов.влак;
07020-1 
тов.влак;
07123-3 
1672.
44060-2 
Дианата 8641;
44087-5 
8615;
44094-1 на гара Огняново , чакаща да поеме товарен влак;
44130-3
докара Белия кон и
тук вече се готви да поеме към СФ с 1672.
46205-1 
3622;
46211-9 
"Сл.бряг" 8614.Влакът с минута преди време на центр. ПО и цели 3 на Пазарджик.Затова и престоят бе малко по - дълъг от обичайното.А по
вечерята ми може да се досетите къде пътувах.
- мотриси:
10017-5+10018-3 
1641;
10023-3+10024-1 и още една мотриса бяха на 10147.
30001-6+30002-4 
10113 / 10116.
31013-0+31014-8 
19225;
31015-5+31016-3 
10264.
Историята с Чайката бе следната - 44128-7 докара навреме RБВ-то в Пловдив , изтегли се в източната гърловина , за да се прегарира по втори коловоз и...... там си остана.Първо мина Дианата , след това 52067-6 се отправи натам и след минути
мъкнеше електровоза през втори коловоз.15-тина минути след това от депото се зададе 44134-5 , която пое влака.
Снимка в минутата преди потегляне.В крайна сметка 3623 бе обявен с 40 минути закъснение при потегляне от центр. ПО.
Публикувано на: Чет Сеп 23, 2010 5:38 am
от Nikss
Vancho написа:Геният експлоатационен пак се е показал

Първо ще кажа, че чест не му прави по никакъв начин на онзи, който ми е изтрил мнението, защото за пореден път съм прав, но завистта и злобата нямат граници, а който сее ветрове жъне бури
Та, по темата: значи за пътническите влакове може да намират бързи машини, от които смисълът не е никакъв (е, само едно по-добро ускоряване, но файтърът си е файтър, защо да напъваме силите до край на някоя бърза Р-ка, след като нито скоростта е възможно да бъде постигната, нито дават пари за избито закъснение), а за бързите, които са по-важни от тях да подават осакатени в буквалния смисъл машини

Публикувано на: Чет Сеп 23, 2010 7:52 am
от 44.123
VESO написа:Благодаря много за клипа , наистина фургонът е отпаднал , но добре че композицията е с 4 вагона.
Ще чакам довечера да видя и другата "Приста".

Не само, че и фургонът е отпаднал а й първокласният вагон не се движи всеки ден а явно в определени дни. И след като вече няма фургон и с това приключва ерата фургоните по 9-та линия

.
Публикувано на: Чет Сеп 23, 2010 8:24 am
от 44.123
22.09.2010г.
90101 с 44.091
4646 с 44.125
40111 с 44.127
40112 с 44.118
40102 /СТЗ-ГО/ с 44.123. /ГО-Рр/ с 44.123
40213 с 32.037-32.038
РБВ 2610 с 44.076
РБВ 2611 с 45.189
дневна маневра ГО с 55.198
маневра Дълга Лъка с 55.115
464 с 45.204
40215 с 32.057-32.058
40104 с 44.111
40210 с 44.138
40214 с 32.057-32.058
40292/40291 с 43.519
40622 с 44.115
дневна маневра ТЛ с 61.017
НК ЖИ с 43.510
30246 с 32.157-32.158
30135 с 32.157-32.158
4640 с 44.113
3622 с 46.205
40103 с 44.125
40105 с 45.205
42212 с 32.037-32.038
465 с 44.138
40217 с 44.115
20138 с 32.055-32.056
40115 с 44.139
40605 с 43.550 и 43.547
40208 с 44.127
40131 с 44.127
4647 с 44.111
9622 с 44.068
Публикувано на: Чет Сеп 23, 2010 9:59 am
от Vancho
Вчера :
БВ 2615 с 44 076
БВ 2614 с 44 109
Черквишките чифтета бяха поверени на 100029/30
ПВ 20136 с 32 036/037
ПВ 20139 с лачената 32 137/138
БВ 4612 с 44 126. На ГО 5 минути преди време, замина + 10 по закъснял 4640, на Долапите натрупа още 15 минути по изчакване на БВ 4647
Публикувано на: Чет Сеп 23, 2010 12:57 pm
от Nikss
Ванчо, в грешка си. 076 беше 2610.
32 036/037 няма, има 035/036 и 037/038. В случая първата беше 20136, днес 20131, следобяд 20139.
вчера 463 се "изклепа" на входния на Пл в 18:54, Яс 19:02:40, Дд 19:08:00, Гд 19:13:20, Тш 19:20:10, Чб 19:34:20

добре, че вече няма 25 и 70 намаленията на Хм инак щеше да е и по-зле

(то не, че и това беше, ама айде, нека сме щедри)

Публикувано на: Чет Сеп 23, 2010 1:15 pm
от Saruman
4612 натрупал закъснение заради простотията 4640 да чака на ЦЛ 465.
Публикувано на: Чет Сеп 23, 2010 1:17 pm
от Nikss
Saruman написа:4612 натрупал закъснение заради простотията 4640 да чака на ЦЛ 465.
Ами ще чака щом трябва! МБВ е с предимство пред УПВ! Според мен е дваж по-голяма простотия 4612 да чака 4647, който освен, че може да навакса закъснението надолу, може и аванс да натрупа
