Страница 45 от 48

Публикувано на: Нед Фев 12, 2012 11:32 am
от 44142
Най интересното е, че всички чужди машини, независимо с каква бригада са се скапват все като дойдат по СФ. Интересно :D

Публикувано на: Нед Фев 12, 2012 12:12 pm
от 44-134
60 също не се е завъртала по Пловдивско от доста време 130 последно преди 1 седмица беше в цветущо здраве без земно и без изгорели предпазители.

Публикувано на: Нед Фев 12, 2012 8:42 pm
от dido73
44142 написа:Какви 2 месеца :D . Има бордови дневник и може да се види какви влакове са ходили лок. 44070 се зъвъртя за няколко дена а 185 работи по Мездра и Карлово. Като се скапа остана в СФ.
185 беше с отворени секторни заглушки на ТД. Като погледнеш ТД откъм решетките се виждаха бобините. И 4-те ТД бяха 0MΩ.
Не са си затворили заглушките преди да падне снега.
Вече почвам да снимам всеки дръгел в какво състояние идва в депо Сф.
Имайте предвид, че 2-3 човека от ТП не могат да оправят за няколко минути всички изтресени локомотиви през деня. Деломайсторите искат невъзможното. Понякога въобще не се замислят, че когато машина влиза със земно, пълна със сняг, гърми и трещи, не може да излезе след 1 час.

Локомотив 44 099.0 в Сф на 12.02.2012г.

Публикувано на: Нед Фев 12, 2012 10:12 pm
от dido73
Локомотив 44 099.0 в Сф на 12.02.2012г.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Публикувано на: Нед Фев 12, 2012 10:18 pm
от 44142
Дааа а лок не е работил в СФ но сигурно от ПО пак ще ревнат, че са издумкали в СФ два двигателя.

Публикувано на: Нед Фев 12, 2012 10:28 pm
от dido73
44142 написа:Дааа а лок не е работил в СФ но сигурно от ПО пак ще ревнат, че са издумкали в СФ два двигателя.
Бяха си майни, идваше от дианта. В интерес на истината локомотива нямаше поръчки въпреки потресаващата външна картина. Направо чудо. Просто го снимах защото беше като излезнал от дълбините титаник.

Публикувано на: Пон Фев 13, 2012 7:20 pm
от n0_aLoNe
Особено първата снимка :shock:

Публикувано на: Пон Фев 13, 2012 10:14 pm
от pipo
44142 написа:
Дааа а лок не е работил в СФ но сигурно от ПО пак ще ревнат, че са издумкали в СФ два двигателя.
Бяха си майни, идваше от дианта. В интерес на истината локомотива нямаше поръчки въпреки потресаващата външна картина. Направо чудо. Просто го снимах защото беше като излезнал от дълбините титаник.
Нали двамата говорехте за "пресни снегове и преспи"....... :lol:

Публикувано на: Пон Фев 13, 2012 10:19 pm
от 44142
Като ми покажеш снимка на изправителите на 099, че в тях няма сняг тогава ще говорим. Гаранция са пълни със сняг.

Публикувано на: Вто Фев 14, 2012 1:47 am
от dido73
pipo написа:
44142 написа:
Дааа а лок не е работил в СФ но сигурно от ПО пак ще ревнат, че са издумкали в СФ два двигателя.
Бяха си майни, идваше от дианта. В интерес на истината локомотива нямаше поръчки въпреки потресаващата външна картина. Направо чудо. Просто го снимах защото беше като излезнал от дълбините титаник.
Нали двамата говорехте за "пресни снегове и преспи"....... :lol:
Снимката на вентилатора на 99 показва, че е натрупал сняг по решетката на вентилатора, което става дори и с вентилация. Онова което не се вижда е че този сняг е само по решетката до едно ниво. Вътре кухината е празна - няма сняг. Това означава, че машинистите са ползвали вентилация, ако не бяха ползвали тази кухина щеше да е пълна със сняг - цялата кухина на вентилаторния въздухозаборник покрай пропелерите щеше да е пълно разбираш ли. Натрупването на сняг по решетката не може да се избегне с вентилация, но навяването на сняг по обратния път нагоре към изправителя може да се избегне. Ето ти снимка на друга машина.
Изображение

Публикувано на: Вто Фев 14, 2012 8:46 am
от 44-134
Иначе казано ХОРА ПУСКАЙТЕ СКАПАНАТА ВЕНТИЛАЦИЯ!!!

Публикувано на: Вто Фев 14, 2012 11:21 am
от choveka_vlak
44-134 написа:Иначе казано ХОРА ПУСКАЙТЕ СКАПАНАТА ВЕНТИЛАЦИЯ!!!
Малииии, като знам колко колеги са готови на бой заради ВЕНТИЛАЦИЯТА!, дори не можеш да им обясниш защо локомотива е конструиран така че след набирането на позиция тръгва вентилация...

Публикувано на: Вто Фев 14, 2012 5:28 pm
от KRAKOMOBILA
Истината е, че голяма част от колегите гледат първо за здравето си (което е нормално) и с нетърпение чакат зимата за да карат без вентилация на тихо и топло.

Публикувано на: Вто Фев 14, 2012 10:45 pm
от dido73
За съжаление с тези стари дръглеви R-ки винаги ще е така. На синята техника няма проблеми със здравето на машинистите и вентилацията не им пречи. :)

Публикувано на: Сря Фев 15, 2012 10:37 am
от KRAKOMOBILA
Просто няма как да се спре.. иначе пречи и там.