Публикувано на: Нед Фев 12, 2012 11:32 am
Най интересното е, че всички чужди машини, независимо с каква бригада са се скапват все като дойдат по СФ. Интересно 

Специализиран форум за железопътен подвижен състав | Specialized forum for railway rolling stock
https://forum.blf.bg/
185 беше с отворени секторни заглушки на ТД. Като погледнеш ТД откъм решетките се виждаха бобините. И 4-те ТД бяха 0MΩ.44142 написа:Какви 2 месеца. Има бордови дневник и може да се види какви влакове са ходили лок. 44070 се зъвъртя за няколко дена а 185 работи по Мездра и Карлово. Като се скапа остана в СФ.
Бяха си майни, идваше от дианта. В интерес на истината локомотива нямаше поръчки въпреки потресаващата външна картина. Направо чудо. Просто го снимах защото беше като излезнал от дълбините титаник.44142 написа:Дааа а лок не е работил в СФ но сигурно от ПО пак ще ревнат, че са издумкали в СФ два двигателя.
Нали двамата говорехте за "пресни снегове и преспи".......44142 написа:
Дааа а лок не е работил в СФ но сигурно от ПО пак ще ревнат, че са издумкали в СФ два двигателя.
Бяха си майни, идваше от дианта. В интерес на истината локомотива нямаше поръчки въпреки потресаващата външна картина. Направо чудо. Просто го снимах защото беше като излезнал от дълбините титаник.
Снимката на вентилатора на 99 показва, че е натрупал сняг по решетката на вентилатора, което става дори и с вентилация. Онова което не се вижда е че този сняг е само по решетката до едно ниво. Вътре кухината е празна - няма сняг. Това означава, че машинистите са ползвали вентилация, ако не бяха ползвали тази кухина щеше да е пълна със сняг - цялата кухина на вентилаторния въздухозаборник покрай пропелерите щеше да е пълно разбираш ли. Натрупването на сняг по решетката не може да се избегне с вентилация, но навяването на сняг по обратния път нагоре към изправителя може да се избегне. Ето ти снимка на друга машина.pipo написа:Нали двамата говорехте за "пресни снегове и преспи".......44142 написа:
Дааа а лок не е работил в СФ но сигурно от ПО пак ще ревнат, че са издумкали в СФ два двигателя.
Бяха си майни, идваше от дианта. В интерес на истината локомотива нямаше поръчки въпреки потресаващата външна картина. Направо чудо. Просто го снимах защото беше като излезнал от дълбините титаник.
Малииии, като знам колко колеги са готови на бой заради ВЕНТИЛАЦИЯТА!, дори не можеш да им обясниш защо локомотива е конструиран така че след набирането на позиция тръгва вентилация...44-134 написа:Иначе казано ХОРА ПУСКАЙТЕ СКАПАНАТА ВЕНТИЛАЦИЯ!!!