

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

185 беше с отворени секторни заглушки на ТД. Като погледнеш ТД откъм решетките се виждаха бобините. И 4-те ТД бяха 0MΩ.44142 написа:Какви 2 месеца. Има бордови дневник и може да се види какви влакове са ходили лок. 44070 се зъвъртя за няколко дена а 185 работи по Мездра и Карлово. Като се скапа остана в СФ.
Не са си затворили заглушките преди да падне снега.
Вече почвам да снимам всеки дръгел в какво състояние идва в депо Сф.
Имайте предвид, че 2-3 човека от ТП не могат да оправят за няколко минути всички изтресени локомотиви през деня. Деломайсторите искат невъзможното. Понякога въобще не се замислят, че когато машина влиза със земно, пълна със сняг, гърми и трещи, не може да излезе след 1 час.

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Локомотив 44 099.0 в Сф на 12.02.2012г.









«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Бяха си майни, идваше от дианта. В интерес на истината локомотива нямаше поръчки въпреки потресаващата външна картина. Направо чудо. Просто го снимах защото беше като излезнал от дълбините титаник.44142 написа:Дааа а лок не е работил в СФ но сигурно от ПО пак ще ревнат, че са издумкали в СФ два двигателя.

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Техник

Нали двамата говорехте за "пресни снегове и преспи".......44142 написа:
Дааа а лок не е работил в СФ но сигурно от ПО пак ще ревнат, че са издумкали в СФ два двигателя.
Бяха си майни, идваше от дианта. В интерес на истината локомотива нямаше поръчки въпреки потресаващата външна картина. Направо чудо. Просто го снимах защото беше като излезнал от дълбините титаник.


Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Снимката на вентилатора на 99 показва, че е натрупал сняг по решетката на вентилатора, което става дори и с вентилация. Онова което не се вижда е че този сняг е само по решетката до едно ниво. Вътре кухината е празна - няма сняг. Това означава, че машинистите са ползвали вентилация, ако не бяха ползвали тази кухина щеше да е пълна със сняг - цялата кухина на вентилаторния въздухозаборник покрай пропелерите щеше да е пълно разбираш ли. Натрупването на сняг по решетката не може да се избегне с вентилация, но навяването на сняг по обратния път нагоре към изправителя може да се избегне. Ето ти снимка на друга машина.pipo написа:Нали двамата говорехте за "пресни снегове и преспи".......44142 написа:
Дааа а лок не е работил в СФ но сигурно от ПО пак ще ревнат, че са издумкали в СФ два двигателя.
Бяха си майни, идваше от дианта. В интерес на истината локомотива нямаше поръчки въпреки потресаващата външна картина. Направо чудо. Просто го снимах защото беше като излезнал от дълбините титаник.


«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Глобален модератор
Малииии, като знам колко колеги са готови на бой заради ВЕНТИЛАЦИЯТА!, дори не можеш да им обясниш защо локомотива е конструиран така че след набирането на позиция тръгва вентилация...44-134 написа:Иначе казано ХОРА ПУСКАЙТЕ СКАПАНАТА ВЕНТИЛАЦИЯ!!!
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603

Информация
Модератори