Страница 45 от 147

Публикувано на: Пет Апр 02, 2010 11:00 pm
от Nikss
46 242 написа:
44142 написа:сега ще видят зор с 45146 която е по ограбена.
Това че ще става серия 44 шега ли беше ?
Силно се надявам да е само слух :!:

Публикувано на: Пон Апр 05, 2010 9:41 am
от Mario Evstatiev
45 194 вчера ми направи впечатление, че е шаблонирана за Vmax = 110 км/час. Като изключа лашкането от калпави амортисьори, на возия е добра.

Във 2-ра кабина някой е счупил оригиналната иначе мивка, хладилника е наличен, но вероятно не работи или не е създадена традиция да се използва.

Стола на машиниста в същата кабина е отвратителен, трябва в Мездра някой да обърне внимание и да вземе някой по - читав от спрените машини, защото с този не се кара. Нисък е, нестабилен и облегалката е само на дъска.

Публикувано на: Пон Апр 05, 2010 12:42 pm
от 46 242
lok45111 написа:45 194 вчера ми направи впечатление, че е шаблонирана за Vmax = 110 км/час.
Така и 45 199. А защо в експлоатация ги държат до 100 ?

Публикувано на: Пон Апр 05, 2010 12:45 pm
от 42 072.9
Не им пречи да вървят със 110км/ч, но на какъв влак?

Публикувано на: Пон Апр 05, 2010 12:55 pm
от 46 242
На плевенския пътник, на 20110/1, когата и се падне път до Варна. По принцип 45 158 и 183 също трябва да са 110.

Публикувано на: Пон Апр 05, 2010 1:08 pm
от 42 072.9
Риторичен въпрос. От мездренските по-вероятно да иде за Варна 172.

Публикувано на: Пон Апр 05, 2010 5:02 pm
от 46 242
Присетих се по този повод за 44 078: последно, ще я правим ли бегачка ?

Публикувано на: Вто Апр 06, 2010 7:04 am
от amon
44142 написа: Предполагам сега ще видят зор с 45146 която е по ограбена. Вероятно липсват шини за реостата, шини за външно захранване на табло 201, токови трансформатори на Р спирачка, кабели на станцията и тн.
45 146 е ужас и безумие в почти космически мащаб. Машината е обрана и съсипана, по реакторите има масло от колкото има и в трафа, по самия траф има повече. Такова чудо досега не е влизало :? .

Публикувано на: Вто Апр 06, 2010 9:11 am
от Nikss
44 142 е заминала за Сз. :? :arrow:

Публикувано на: Вто Апр 06, 2010 9:30 am
от 44142
142 е транспортирана до СЗ сега остава и 079. Мисля си, че нищо няма да излезне от тези галимаций но да видим. На 079 и 142 трябва да се полага оперативен кабелаж което ще отнеме много време. Ако си мислят да вадят кабелажа на 161 и 188 също ще е доста трудоемко но да видим.

Публикувано на: Вто Апр 06, 2010 12:03 pm
от 46 242
Кой кош на кой от потрошените лок ще иде ?

45-146

Публикувано на: Вто Апр 06, 2010 9:43 pm
от фена
Има ли възможност да се проследи всяка стъпка от ремонта на 45 - 146 и под формата на снимков материал да се наблюдава от съфорумците ?

Публикувано на: Вто Апр 06, 2010 10:01 pm
от Nikss
Ами заповядай в депо Пд, няма да ти откажат снимане и ще ти обяснят всичко с подробности. В момента е полуразфасована, демонтират се възли и агрегати в машинното и коша е на стойки. :wink: Ще й се извърши ГПР тъй като за КР няма пари. :arrow:

45-146

Публикувано на: Вто Апр 06, 2010 10:24 pm
от фена
Тенкс Nikss, ще го имам предвид, ела и ти с мен тогава и на двамани ще е интересно :) .

Re: 45-146

Публикувано на: Вто Апр 06, 2010 10:33 pm
от Nikss
фена написа:Тенкс Nikss, ще го имам предвид, ела и ти с мен тогава и на двамани ще е интересно :) .
Благодаря за поканата, но са ме налегнали много бойни задачи. Някой друг път ще е. :)