Страница 44 от 48
Публикувано на: Съб Ное 12, 2011 7:43 pm
от VESO
Днес пътувах с 8615 и начело се падна най - новата машина , преминала трансформацията от серия 45-00 в 44-00.Това бе 184 на депо Стара Загора.
Снимка преди потегляне от София ,
една от Пазарджик и
една за спомен.
За Nikss -
шаблона.
Публикувано на: Пет Ное 18, 2011 11:48 am
от didsideout
На машината пише, че е за 110 км/ч, след като се трансформират от 45 на 44 няма ли промяна в максималната им скорост?
Публикувано на: Пет Ное 18, 2011 11:50 am
от bdz46
Има промяна в максималната скорост, но няма промяна в заводската табела.
Публикувано на: Пет Ное 18, 2011 2:30 pm
от didsideout
Благодаря за отговора, искам да попитам също за варненската 44 120, на заводската и табела пише 110км/ч, тя за толкова ли е или за 130км/ч?
Публикувано на: Пет Ное 18, 2011 2:34 pm
от bdz46
Защото табелата не е нейната.
Ако беше за 110, щеше да е 45 120.
Публикувано на: Пет Ное 18, 2011 9:12 pm
от Nikss
Тя е с табела от серия 42 - познава се по това, че часовата мощност е записана 3000 kW, а теглото 84 тона, а реалните показатели са 3140 kW, 87 t.

Публикувано на: Вто Ное 22, 2011 1:10 pm
от vesko7
Най-вече се познава по фабричния номер от табелата на локомотива.
Публикувано на: Вто Ное 22, 2011 5:09 pm
от Nikss
На табелите, които са поставени на 44 120 фабричният номер и годината са заличени точно, защото не са нейните оригинални табели, а са от 42-ка.
Публикувано на: Чет Яну 12, 2012 5:55 pm
от VESO
Актуални снимки от днес:
43518-0.
43532-1.
На
тази снимка се виждат 45186-4 , 61014-7 и зад нея 46229-1.
Пред депото - 06010-3 , 07020-1 , 44058-6 , 06018-6 и 55071-5.Компанията
отблизо.
Втора
фигурална композиция - 44131-1 , 52083-3 и 07016-9.
За финал -
трета фигурална композиция на изхода на депото.
Публикувано на: Съб Фев 11, 2012 9:09 pm
от 44-134
Снощи след 2 месечна работа по шопско в Пловдив се върнаха 44 070 и 44 185 и двете на по 2 ДВИГАТЕЛЯ !!! Хвала на софииското депо!
Публикувано на: Съб Фев 11, 2012 9:25 pm
от amon
Евала! Това показва, че е работено стабилно с машините

П.П. Тия двете не са стъпвали в Пд - уточни се кой точно визираш, за да няма сръдни после...
Все пак и 60 дойде от майнишко с редукторно масло в компресорите та едва пълни два вагона!
Навсякъде сме я закъсали, нека не се обсъждаме а да си помагаме.
Публикувано на: Съб Фев 11, 2012 9:31 pm
от rexkos
44 185 работеше по Карлово, последните десетина дни се завъртя по Брусарци. 44 070 нямам идея къде е била, но не съм я виждал скоро по София.
Публикувано на: Съб Фев 11, 2012 9:49 pm
от bdz46
44 070 се завъртя тук покрай издънката с 8614, защото нея бяха дали от СЗ.
Публикувано на: Нед Фев 12, 2012 12:13 am
от dido73
44-134 написа:Снощи след 2 месечна работа по шопско в Пловдив се върнаха 44 070 и 44 185 и двете на по 2 ДВИГАТЕЛЯ !!! Хвала на софииското депо!
Да си бяхте затворили поне секторните капаци на ТД, за да не се напълнят със сняг. Късна есен секторните заглушки се завъртат в затворено положение

Колегите от софийското депо ви ги затвориха поне като се връщат да не се напълнят още толкова.
Не ви е виновно софийското депо.
amon написа:П.П. Тия двете не са стъпвали в Пд - уточни се кой точно визираш, за да няма сръдни после...
Но пък от Пд в Сф не са стъпвали ТД от една седмица. Как да им сменим ТД на майните. Шоуто е тотално.
amon написа:Навсякъде сме я закъсали, нека не се обсъждаме а да си помагаме.
Напротив, нека се обсъждаме, за да се види колко е нивото на всяко едно от депата претендиращи за голямата награда.
Публикувано на: Нед Фев 12, 2012 11:28 am
от 44142
Какви 2 месеца

. Има бордови дневник и може да се види какви влакове са ходили лок. 44070 се зъвъртя за няколко дена а 185 работи по Мездра и Карлово. Като се скапа остана в СФ. СФ били виновни

, 44060 работи с по изгоряли по 1 бързодействащ предпазител на компресорите и е с земно. 44130 е с изгорял 1 бързодействащ и земно. Същите кошници са и ПО маш.