Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

43.541 днес беше по 1-ва, явно е командировка в Пловдив или София.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

VESO написа:Актуална информация от днес , 23-ти октомври в момента от чакалнята на центр. ПО , където изпробвам "Railway Hot Spot".

43532-1 и 43541-2 току що минаха покай мен с дълъг товарен влак;

......
:lol: И не беше сама.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

44066 скъса вчера подвезка и днес беше на ремонт в ПД.
Мнения: 534
Регистриран на: Пон Дек 08, 2008 12:54 pm
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от mutagen »

голям късметс тези наши лъскави Варненски ерки,онзи ден 88,сега пък и 66 се е смотала...
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Е ти какво очакваш? От както са тръгнали ги юркат само за Сф - това са по 1000 км на ден, на 2 седмици влизат за ТП, 088 скоро ще е навила километрите за ГПР, 066 е с по-малко километри, понеже тръгна 2 месеца след нея. Нормално да започват да се трошат, нищо не е вечно. 065 сега както са й стегнали механиката да я пращат нея за Сф на единия чифт (2614/3637), а на 3636/2613 засега да върти 44102 и се получава идеално. 8) 062 одавна й е окапала цялата механика и блъска за страх. Препоръчително е да я държат повече за ПВ и ТВ. :? 092 преди Януари-Февруари догодина едва ли ще е готова, предвид, че сега в ГО халето се напълни доста. Е, 107 трябва да тръгне до 1-2 седмици, 125/126 от ЕМВ-тата ако се е върнала от кантар от Русе трябва да я изписват и тръгва, не знам след нея коя ще правят, 203 и 200 ще си почакат, 118 трябва тоя месец да я изкарат, 111 и 070 трябваше одавна да са влезли и излезли от ГПР-та. От серия 44 толкоз засега. От 45 в халето за СР е 197, 196 трябва да спира за ГПР. Общо взето такова е положението. :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Акредитиран фотограф
Мнения: 695
Регистриран на: Пет Фев 29, 2008 6:35 pm
Местоположение: РУСЕ
Акредитиран фотограф

Мнение от 44.123 »

И като заговорихме за Варненските машини днеска 03.11.10г.
90102 беше с 44.062 гостенка в Русе.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Добре е. Сега нека правят заменки кокошка за кон - бавните машини на ПВ, бързите на БВ - както си му е реда. Е, обединението на 3-те депа в 1 си има както своите предимства, така и недостатъци, но такъв е животът.
44108 работи в М и се представя много добре. Август месец имаше проблем със спирачен вентилатор поради което реостатът беше неизползваем. Надявам се, че вече е оправен. Машинката към днешна дата е с почти 45000 км пробег откакто е излязла от ПР-то, до няколко дни русенци ще си я вземат, щом ги достигне. 44 105 също работи в М, но е започнала постепенно да грохва... например АТП сваля бавно позициите. :?
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 534
Регистриран на: Пон Дек 08, 2008 12:54 pm
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от mutagen »

Така ще е момчета,с тези 30 годишни ерки....пак,да им завиди човек,баси машините...зверове са си!!! гледам 66 днес е писана в графика за 2614..явно са оправили подвеската?
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

43 513 също работи в М. Днес този дзвер е ползвал трасе на БВ 7622 от М до Бо, като е успял да стопи цели 3 мин за този участък от 55 км. 8)
Ел. скоростомерите дават разлика спрямо Хаслера обаче и самият лок блъска прилично, време му е за ремонт. Километроброяча сочи 241 500 км пробег, вероятно от ПР-то, извършено през 2003 г. ако не се лъжа, ГПР-то не бива да се отлага повече.
44108 все още е в М и се държи отлично. Нейните ел. скоростомери въпреки, че работят също дават разлика и прескачат бая. При показание на Хаслера 70 км/ч е отчетена скорост 30 км/ч по електрическия, отделно стрелката постоянно играе нагоре-надолу. :?
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

43 531 пък работи в Сф и днес се разписа в ДЮЖ, но бригадата, работила с нея никак не е доволна. Машината вие, вее и возията е пълна отврат. Отделно е имало и отказ за набиране на позиции. Да си гледат Варненци реверсорите...
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

531 наистина е зле и спешно има нужда от ремонт. Чувал съм, че сега е добре... преди като е бил в Мездра бил още по-зле. Това сега не било нищо. :roll:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Бракувани са 42133, 42143 и 42160.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

133 още преди 4 месеца беше докарана в депо ГО да й вземат трафа поради липса на изправни такива, инак е изгнила от всякъде и отдавна е свършила курса.
143 и 160 не знам до кога са се движили (предполагам до миналата година). Други бракувани от ВА няма ли? 44 071? 42 148?
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

42148 я бракуваха миналата година.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Утре, 08.11.2010 г. лок 43 556.0 спира за ГПР след 4 години, 4 месеца и 9 дни неуморна работа. Пробегът вероятно е за цели 2 ГПР-та, но нищо. :D Това са подробности. Идва ред и на 513 и 531 също да спират за ремонти, при това доста сериозни по обем. :idea: :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация