Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Е ти какво очакваш? От както са тръгнали ги юркат само за Сф - това са по 1000 км на ден, на 2 седмици влизат за ТП, 088 скоро ще е навила километрите за ГПР, 066 е с по-малко километри, понеже тръгна 2 месеца след нея. Нормално да започват да се трошат, нищо не е вечно. 065 сега както са й стегнали механиката да я пращат нея за Сф на единия чифт (2614/3637), а на 3636/2613 засега да върти 44102 и се получава идеално.
062 одавна й е окапала цялата механика и блъска за страх. Препоръчително е да я държат повече за ПВ и ТВ.
092 преди Януари-Февруари догодина едва ли ще е готова, предвид, че сега в ГО халето се напълни доста. Е, 107 трябва да тръгне до 1-2 седмици, 125/126 от ЕМВ-тата ако се е върнала от кантар от Русе трябва да я изписват и тръгва, не знам след нея коя ще правят, 203 и 200 ще си почакат, 118 трябва тоя месец да я изкарат, 111 и 070 трябваше одавна да са влезли и излезли от ГПР-та. От серия 44 толкоз засега. От 45 в халето за СР е 197, 196 трябва да спира за ГПР. Общо взето такова е положението. 



Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Акредитиран фотограф

Добре е. Сега нека правят заменки кокошка за кон - бавните машини на ПВ, бързите на БВ - както си му е реда. Е, обединението на 3-те депа в 1 си има както своите предимства, така и недостатъци, но такъв е животът.
44108 работи в М и се представя много добре. Август месец имаше проблем със спирачен вентилатор поради което реостатът беше неизползваем. Надявам се, че вече е оправен. Машинката към днешна дата е с почти 45000 км пробег откакто е излязла от ПР-то, до няколко дни русенци ще си я вземат, щом ги достигне. 44 105 също работи в М, но е започнала постепенно да грохва... например АТП сваля бавно позициите.
44108 работи в М и се представя много добре. Август месец имаше проблем със спирачен вентилатор поради което реостатът беше неизползваем. Надявам се, че вече е оправен. Машинката към днешна дата е с почти 45000 км пробег откакто е излязла от ПР-то, до няколко дни русенци ще си я вземат, щом ги достигне. 44 105 също работи в М, но е започнала постепенно да грохва... например АТП сваля бавно позициите.

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

43 513 също работи в М. Днес този дзвер е ползвал трасе на БВ 7622 от М до Бо, като е успял да стопи цели 3 мин за този участък от 55 км. 
Ел. скоростомерите дават разлика спрямо Хаслера обаче и самият лок блъска прилично, време му е за ремонт. Километроброяча сочи 241 500 км пробег, вероятно от ПР-то, извършено през 2003 г. ако не се лъжа, ГПР-то не бива да се отлага повече.
44108 все още е в М и се държи отлично. Нейните ел. скоростомери въпреки, че работят също дават разлика и прескачат бая. При показание на Хаслера 70 км/ч е отчетена скорост 30 км/ч по електрическия, отделно стрелката постоянно играе нагоре-надолу.

Ел. скоростомерите дават разлика спрямо Хаслера обаче и самият лок блъска прилично, време му е за ремонт. Километроброяча сочи 241 500 км пробег, вероятно от ПР-то, извършено през 2003 г. ако не се лъжа, ГПР-то не бива да се отлага повече.
44108 все още е в М и се държи отлично. Нейните ел. скоростомери въпреки, че работят също дават разлика и прескачат бая. При показание на Хаслера 70 км/ч е отчетена скорост 30 км/ч по електрическия, отделно стрелката постоянно играе нагоре-надолу.

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Администратор


Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

133 още преди 4 месеца беше докарана в депо ГО да й вземат трафа поради липса на изправни такива, инак е изгнила от всякъде и отдавна е свършила курса.
143 и 160 не знам до кога са се движили (предполагам до миналата година). Други бракувани от ВА няма ли? 44 071? 42 148?
143 и 160 не знам до кога са се движили (предполагам до миналата година). Други бракувани от ВА няма ли? 44 071? 42 148?
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Информация
Модератори