Страница 43 от 78

Публикувано на: Пет Сеп 17, 2010 3:44 pm
от n0_aLoNe
tsolov69 написа:Днес 2615 замина от централна гара +7 минути поради повреда на 44-076 , дадена 45-157 да обслужи влака.
Фиксиращата щанга на първи пантограф се е откачила и се допираше в покрива при което се заземи цялата подстанция. 44 076 беше дадена да обслужи влак 5623 вчера.

Публикувано на: Пет Сеп 17, 2010 5:17 pm
от dobo
Какво се има впредвид по-точно под "заземи подстанцията" ?

няма

Публикувано на: Пет Сеп 17, 2010 5:48 pm
от RAILWAYSTATION
а какво е фиксиращата щанга на първи пантограф

Публикувано на: Пет Сеп 17, 2010 5:52 pm
от Saruman
Зазами подстанцията е интересно явление. От подстанцията по КМ през пантографа и локомотива през талигите и колоосите в релсите и земята. По този начин тока протичащ по КМ се е заземил през локомотива, защото корпусът на целият локомотив е бил под напрежение.

Публикувано на: Съб Сеп 18, 2010 8:27 pm
от stani_46001
Днес, към Комунари видях RБВ 8631 "Родопи" с две машини, мисля че бяха и двете 44-та серия. На връщане, за Пловдив влака беше с една машина. Някой знае ли защо са били две машините и кои точно са те?

Публикувано на: Съб Сеп 18, 2010 9:32 pm
от elektrovoz46
stani_46001 написа:Днес, към Комунари видях RБВ 8631 "Родопи" с две машини, мисля че бяха и двете 44-та серия. На връщане, за Пловдив влака беше с една машина. Някой знае ли защо са били две машините и кои точно са те?
Били са две защото едната е ползвала трасе до някъде..

Публикувано на: Съб Сеп 18, 2010 9:44 pm
от VESO
Актуална информация от днес , 18-ти септември.

- локомотиви:
06040-0 :arrow: тов. влак.

43509-9 :arrow: 30136.

44099-0 :arrow: 8612;
"Тристранната схема" 10121 / 10263 / 10114 :arrow:44091-7;
44126-1 :arrow: 4641;
44128-7 и още една машина :arrow: 1622;

45169-0 :arrow: 8613.

46012-1 идва за закачане на 8661.Вече е готов за потегляне.
46208-5 :arrow: "Сл.бряг" 8614.

- мотриси:
31013-0+31014-8 :arrow: 80232;
31017-1+31018-9 :arrow: 10112;

32127-3+32128-1 :arrow: 30156;
32049-9+32050-7 :arrow: 80225.

Публикувано на: Съб Сеп 18, 2010 10:11 pm
от gonzo8611
На къде се беше запътил дежурния от снимката в Зимница? :D

Re: няма

Публикувано на: Съб Сеп 18, 2010 11:14 pm
от Mario Evstatiev
RAILWAYSTATION написа:ВМЕСТО ДА МИ ТРИЕТЕ МНЕНИЯТА МИ ОБЯСНЕТЕ РЕЧНИКОВОТО ЗНАЧЕНИЕ НА ДУМИТЕ ТАЛИГИ КОЛООСИ И ПАНТОГРАФ!
Има си тема за въпроси и отговори в раздел "Техническа консултация". Там ще видиш каквото те касе, ако го няма, задаваш въпрос и ти се отговаря.

Публикувано на: Нед Сеп 19, 2010 3:38 am
от disell
stani_46001 написа:Днес, към Комунари видях RБВ 8631 "Родопи" с две машини, мисля че бяха и двете 44-та серия. На връщане, за Пловдив влака беше с една машина. Някой знае ли защо са били две машините и кои точно са те?
Ползвалата трасе е била 43.541 от Карнобат до Варна.

Публикувано на: Нед Сеп 19, 2010 4:42 pm
от VESO
gonzo8611 написа:На къде се беше запътил дежурния от снимката в Зимница? :D
И аз не знам , нещо викаше , а аз се прибрах.Малко след това се показах на прозореца , а той бягаше в обратна посока и след минута влакът потегли.

Иначе ето информация от днес , 19-ти септември.

- локомотиви:
43516-4 :arrow: 40252;
43532-1 :arrow: тов.влак.

44087-5 :arrow: 8615;
44094-1 :arrow: 30155;
44128-7 :arrow: тов.влак;
44134-5 беше на 8613.Поради закъснението на влака , разминаването между него и 8612 вместо на Свобода , се осъществи на Чирпан.

45192-2 :arrow: 4640.

46036-0 след като е докарал 8660.

- мотриси:
31011-4+31012-2 :arrow: 80233;
Последната от серията - 32157-0+32158-8 обслужила 80254.

Публикувано на: Нед Сеп 19, 2010 5:13 pm
от Nikss
Малка грешка. 44 094 е на 30155, а не на 30255. :wink: Довечера ще връща 8636. :P 8) :arrow:
Нейният побратим 43 511 пък тази нощ заминава за Русе където утре ще мине на струг. :D :arrow:

Публикувано на: Нед Сеп 19, 2010 5:26 pm
от VESO
Мерси за поправката , корегирано е вече.30255 е друг влак от Сливен за Зимница и него не съм го видял днес. :D

Публикувано на: Нед Сеп 19, 2010 6:00 pm
от svd90
Днес Сл.бряг +2 на Ямбол , защото ни спряха на Зимница да чакаме 8613 4-5 минути. Влакът пак беше закъснял от порядъка на 40-50 минути :lol: . Бургас Уикенд не беше много пълен , да не кажа празен. Необходим е само за лятото , пътуването му от тук насетне направо се обезсмисля при наличието на 8614

Публикувано на: Нед Сеп 19, 2010 6:46 pm
от VESO
"Сл.бряг" с 208 ли беше начело? Видях го бегло на Карнобат , но влакът вече тръгна , а и аз се бях качил.
svd90 написа:.... Бургас Уикенд не беше много пълен , да не кажа празен. Необходим е само за лятото , пътуването му от тук насетне направо се обезсмисля при наличието на 8614
Да не говорим за Северния Уикенд , в който пътниците навярно вече се броят на пръстите на едната ръка.