Страница 43 от 59

Публикувано на: Вто Окт 19, 2010 9:58 am
от 44142
44092-ПР в ГО.

Публикувано на: Вто Окт 19, 2010 6:40 pm
от 44.123
44142 написа:44092-ПР в ГО.
А сериозни ли са щетитте след запалването?

Публикувано на: Вто Окт 19, 2010 9:05 pm
от mutagen
мда,вчера я видях привечер 44065,пълзеше покрай спирка Варна,май се гласеше за пътника в 19.45 за Шумен...същата мазна и грозна на вид,но...теглеща:)

Публикувано на: Вто Окт 19, 2010 10:21 pm
от Nikss
Тя мое да е мазна, ма върви повече от другите варненски Р-ки - кошници (пример 120 и 062, но с 088 и 066 не може да се мери). 092 как ще е ПР като трябваше уж за КР да спира? Тя Юни 2006 г. излезе от ГПР в ГО и от тогава /4 години/ не беше минавала ремонт, а поне 2 години е работила предимно на бързите влакове за София /което ще рече около 1000 км на денонощие - 30000 на месец/. Нещо не се връзва да е за ПР. :roll: 120 също отдавна трябваше да е вкарана в бокса за КР, но кой безгръбначен е наредил да се движи още, не знам. Освен това 065 не люшка толкова колкото 120 и 062, затова именно когато 088 и 066 са ТП или СЛР, тя трябва да се пуска на мястото на едната от тях, но всеки си прави каквото му скимне. :evil: Гледам, че си поседя в Каспичан няколко месеца, но за бандажи да чака толкова... :roll:

Публикувано на: Вто Окт 19, 2010 10:27 pm
от bdz46
Ако една машина работи предимно Ва - Сф, не може да изкара 4 години без ГПР поне.

Публикувано на: Вто Окт 19, 2010 10:31 pm
от Nikss
2007 и 2008 г. я юркаха здраво по София заедно с 062. Лятото на 2008-ма 065 излезе и почнаха нея да юркат, а 092 по-малко. И така 062 и 065 работеха в тандем до тръгването на бързите 066 и 088, които ги "изхвърлиха" от бързия график напълно. От скопените най-добре се държи 065, останалите блъскат, скачат за страх.

Публикувано на: Сря Окт 20, 2010 9:29 am
от 44142
44088 все още се представя много добре но 44066 грохна от към механика. Това е разбираемо понеже на 44088 са нови амортисьорите а на 44066 са рециклирани в Мездра. 44065 не е с нови бандажи. Вероятно след пожара са я завели ПР 092. По принцип трябваше за КР да спира.

Публикувано на: Сря Окт 20, 2010 2:16 pm
от 42 072.9
44 066 не се задържа у Варна, последно онзи ден беше помощна за Плевен.

Публикувано на: Чет Окт 21, 2010 11:33 am
от mutagen
Мда,затова 2614 почти всеки ден е с Го машина....

Публикувано на: Чет Окт 21, 2010 6:20 pm
от Nikss
Той ако е с бърза ГО 44 пак по-добре отколкото да пускат кошници като 120 и 062. :twisted:

Публикувано на: Чет Окт 21, 2010 7:50 pm
от Nikss
Утре спира за ГПР една от най-добрите ГО бегачки - 44 118.8 с пробег от 300 000 км от ПР (09.02.2009 г. - 22.10.2010 г.) като за това време доколкото знам е износила 2 чифта бандажи. :roll: 8) Дано се сетят да мацнат с червена боя графитите от едната страна, че стои много грозно с това зелено. :x Не е необходимо да я боядисват цялостно, а само там да го заличат докато влезе за другия голям ремонт.

Публикувано на: Пет Окт 22, 2010 11:14 am
от mutagen
ами в събота на 16-ти 2614 замина от Ва с 44127...май е от бързите ерки....

Публикувано на: Пет Окт 22, 2010 10:28 pm
от Nikss
От бързите е... нека пускат, че има да компенсират на варненци... взеха бързите колооси с редуктори от 44 062 за 44 117 през 2007 г. тъй като на първата й се забави ремонта с цели 7-8 месеца :lol: :D но пък си мисля, че дори и да й бяха сложили нови колооси с редуктори, ако бяха оставили старите амортисьори щеше да е умирачка със 130 км/ч :? дет се вика всяко зло за добро! Откакто стана обединението на депа ГО, Ва и Р в 1 цяло се наблюдават както положително експлоатиране на електровозите, така и неизбежното отрицателно, но така ще е докато всичко е на самотек. :? :x

Публикувано на: Съб Окт 23, 2010 1:45 pm
от mutagen
Значи 117 затова припка като газелка:)Ще ми се поне по една боя да им теглят на 62 и 65,ама....на кой ли му се чува:)

Публикувано на: Съб Окт 23, 2010 3:52 pm
от Nikss
На 062 и 065 последните големи ремонти са ГПР, а при ГПР по принцип не боядисват, по желание е. 062 последно е боядисвана при СР във ВА през 2004 г., а 065 през Февруари 2003 г. при ПР в Сз, догодина ги чакат големи ремонти. :arrow: