Нормално като за ретро локомотив.Saruman написа:Не тя е мазана с "мазанка", ако искате кажете ш
паклована с "мистерия".

"мистрия"...
Първи снимки на 44 184.0 поздравления добре изглежда.Тената написа:Ето снимки на 44 184 :
http://media.snimka.bg/9652/025558908-big.jpg
http://media.snimka.bg/9652/025558909-big.jpg
http://media.snimka.bg/9652/025558910-big.jpg
Пулта : http://media.snimka.bg/9652/025558911-big.jpg
И ограничението на скоростта : http://media.snimka.bg/9652/025558912-big.jpg
и 42-ра серия са били с коренно различна ливрея ама не пречи в момента да са червени. По времето на прикрепената езда от времето на парните машини всеки машинист и всяко депо са си имали отличителни белези. Във Варна и Стара Загора повечето им машини са с жълта лента. Преди години имаше машинист в Пловдив който като отиде да си взима локомотива от капитален ремонт от Горна Оряховица си купи 4 кутии жълта боя и прекара всички бели ленти на 07-мата серия с жълто защото неговата машина вървеше така. И в софия помня имаше подобна 06-та също всички ленти бяха жълти и не смятам, че по някакъв начин пречи това. Ако търсим оригиналност жълтата линия над филтрите е последното нещо за което може да се хване човек.Nikss написа:Защо пък браво? Тази лента не служи за нищо...![]()
![]()
Просто имат жълта боя в излишък и са решили да мацнат над жалузите. Тва е някаква българска приумица, защото когато са доставени Шкодите такива работи по тях не е имало!!