Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

Saruman написа:Не тя е мазана с "мазанка", ако искате кажете ш
паклована с "мистерия".
Нормално като за ретро локомотив. :lol:

"мистрия"...
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

bdz46 написа:Много машини са криви, но 309 е направо одрискана.
Евала, тва е приказка :!: :D =D> :occasion5:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

Верно е че е осрана, даже вече се е напукала, ама като му кажеш на мангала нещо той казва за толко пари толкова. И като сложим че тя си беше осрана от доста години насам той просто я довърши.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Координатор УС
Мнения: 629
Регистриран на: Пон Ное 27, 2006 3:34 pm
Местоположение: София
Аватар
Координатор УС

Мнение от stankos »

Ами за такава работа и тия дето е взел са му много !
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

В понеделник, 17.10.2011 г. ЕЛ 44 061.0 спира за подемен ремонт.
А вчера на товарна проба беше ЕЛ 44 184.0 , предполагам е издържана и същият е вече в редовна експлоатация. :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Акредитиран фотограф
Мнения: 695
Регистриран на: Пет Фев 29, 2008 6:35 pm
Местоположение: РУСЕ
Акредитиран фотограф

Мнение от 44.123 »

За 130 ли е 44.184 ?
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Всички 45, преминали в серия 44 след оборудване с червени колооси и редуктори за 130 км/ч са за такава максимална скорост - без изключения. :wink:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Ааа има изключение - 44 185. :D
Един вагон, ама пълен! (4627)
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Да, защото й сложиха талигите на 44064 и само й развалиха теглителната норма... пълна глупост. 184 99% съм сигурен, че са й намерили от някъде червени колооси. :roll: :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 644
Регистриран на: Пет Юли 16, 2010 10:45 am
Местоположение: ПЛОВДИВ

Мнение от Тената »

Акредитиран фотограф
Мнения: 695
Регистриран на: Пет Фев 29, 2008 6:35 pm
Местоположение: РУСЕ
Акредитиран фотограф

Мнение от 44.123 »

Първи снимки на 44 184.0 поздравления добре изглежда. :) :)
Мнения: 534
Регистриран на: Пон Дек 08, 2008 12:54 pm
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от mutagen »

Браво,че запазват жълтата лента,като Варненските машини;)
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Защо пък браво? Тази лента не служи за нищо... :wink: :idea: :arrow: Просто имат жълта боя в излишък и са решили да мацнат над жалузите. Тва е някаква българска приумица, защото когато са доставени Шкодите такива работи по тях не е имало!!
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

Nikss написа:Защо пък браво? Тази лента не служи за нищо... :wink: :idea: :arrow: Просто имат жълта боя в излишък и са решили да мацнат над жалузите. Тва е някаква българска приумица, защото когато са доставени Шкодите такива работи по тях не е имало!!
и 42-ра серия са били с коренно различна ливрея ама не пречи в момента да са червени. По времето на прикрепената езда от времето на парните машини всеки машинист и всяко депо са си имали отличителни белези. Във Варна и Стара Загора повечето им машини са с жълта лента. Преди години имаше машинист в Пловдив който като отиде да си взима локомотива от капитален ремонт от Горна Оряховица си купи 4 кутии жълта боя и прекара всички бели ленти на 07-мата серия с жълто защото неговата машина вървеше така. И в софия помня имаше подобна 06-та също всички ленти бяха жълти и не смятам, че по някакъв начин пречи това. Ако търсим оригиналност жълтата линия над филтрите е последното нещо за което може да се хване човек.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Подуянските машини, които са пръснати из България са с жълта линия. Има и доста със сива.
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация