Публикувано на: Чет Мар 18, 2010 8:16 pm
Доколкото знам от 170 са свалили много чаркове за 172 понеже 172 е била порядъчно обрана.
Специализиран форум за железопътен подвижен състав | Specialized forum for railway rolling stock
https://forum.blf.bg/
Идваха доста пъти. Ние направихме много RFT-та и всеки път бяха командировка с нас да гледат. После почнаха да ги правят сами и така ги отбихме, че иначе още щяхме да си запойваме кабели.borislaviv написа:Че те мездренци научиха ли са да възстановяват кабели на РФТ? Защото миналата година идваха, ние обяснявахме, но по мое мнение не им влезе много в главите. Само дето им харизахме един пълен комплект кабели.
Повече бегачки от сегашните 47 едва ли ще има.44142 написа:45146 сигурно идва за КР в кончар. За тази година били определили 5 лок.
От дупнишките Р-ки 163 е в Пд, 164, 165 и 166 се движат и печелят. За файтърите нямам представа, може 542 да е спрян. 182 до скоро беше, но си замина, иначе софийски в момента май няма.dido73 написа:Знае ли някой кои локомотиви в момента са голям ремонт в Дца?
Добре, а 45 152 къде е тогава?44142 написа:Вмомента няма лок на ремонт в ДЦА. Искат да взимат 44081 и 44089 но първо ще е 44081 понеже на 44089 и направиха протокол. Те и двете да отидат в ДЦА поне ще им стегнат механиката и ще по уплътнят кабините.
Че тях ги видяхме колко могат да правят големи ремонти. Имайки предвид в какво състояние е 081 ако те и направят ремонта после ще стои поне две седмици в Подуене за да я дооправяме.44142 написа:Вмомента няма лок на ремонт в ДЦА. Искат да взимат 44081 и 44089 но първо ще е 44081 понеже на 44089 и направиха протокол. Те и двете да отидат в ДЦА поне ще им стегнат механиката и ще по уплътнят кабините.
Ееее, най-сетне се разбра къде е 45 152 и че е ГПР в Дца.44142 написа:45152 от 3 дена е ГПР в ДЦА. За жичкаджийство може и да не разбират но поне уплътняват кабини и постягат механиката което в ПД не се прави. На 076 е сменян тифон при ПР и изобщо не са си направили труда да го захванат с болтовете а само са го намушили. Резултата беше свирене в кабината и теч на вода.