Страница 41 от 42
Публикувано на: Нед Апр 01, 2012 5:15 pm
от VESO
Днес в 4611 стана доста интересна ситуация.Влакът потегли от Горна с населеност под 50% , но от гари като Левски и Плевен се напълни , а след Мездра имаше превостоящи в коридорите , тъй като тълпите , слезли от 70101 бяха невиждано големи.Невъзможността за предвижване вътре в композицията стана очевидна , понеже хората поставиха огромните си сакове и багажи в коридора и седнаха върху тях , така че кондукторката с мъка се провираше да проверява билети.Сред многото въздишки , се чуваха недоволни коментари защо не се пусне допълнителен вагон , след като много добре се знае колко хора се прибират в неделя.......
..... и всичко това , което описах се отнася само за първите два второкласни вагона.В първата класа населеността бе около 80% , а в последния второкласен вагон бяхме по 3-ма , най - много 4-ма в купе.Аз пътувах сам от ГО чак до М , където се качиха 3-ма младежи - момче , пътуващо от Руска Бяла в София по работа и две момичета от Враца за Пловдив.Аз се изненадах и ги попитах защо не ползват директния "Пловдив" , известен като "Белият кон" , а момичетата тъжно ми отговориха , че билетите за този влак вече не са по джоба им.Освен това изтъкнаха 2 важни причини - от една страна точно в неделя 3-те вагона на 1623 се препълват още от Враца , а от друга - часът на пристигане в Пловдив е доста късен , затова избирали да пристигнат по - рано , посредством 70101 - 4611 - 8615.
За финал - вижте
хората , които чакаха 4611 на Червен бряг.
Да уточня - не всички са пътници.Имаше ок.3-ма-4-ма изпращачи , един или двама бяха посрещачи , както и рък. движение.
Публикувано на: Нед Апр 01, 2012 5:33 pm
от rexkos
Добре, че вече му пуснаха и трети второкласен вагон, иначе щеше да бъде пълен хаос още от Горна Оряховица.
Иначе вече и 4612 се движи с три второкласни вагона. Причината за това е, че вагонът от 4627/2626 вече вместо на Дунава, отива на 460. Тази седмица махнаха ексДБ-то София - Букурещ на 460/461 и остана само румънката, а в определени дни на 460 два вагона не достигат и затова се дава допълнителен за вътрешно съобщение. Общата равносметка е, че сега 460 е с 3 вагона (два за вътрешно - eдиният е за 4627, а другият чак за 383 + румънката за Букурещ), а 461 е с 2 вагона (един за вътрешно от влак 382 + румънката от Букурещ).
Публикувано на: Нед Апр 01, 2012 5:56 pm
от VESO
Идентичен на 4611 ужас се разигра в 8615 , само че за целия влак.Композицията след фургона включваше второкласна 50-ка , exDB от серия 45 с общите седалки , смесена "АВ" 40-ка и още една 45-ца.След Подуяне в купейните вагони имаше правостоящи , а след Искър - в exDB-тата хората бяха прави и в предверията.
Изненада ме и големият брой пътуващи за Стара Загора - само в нашето купе бяха двама.
Публикувано на: Нед Апр 01, 2012 6:13 pm
от evrokoma
Добре де кога се очаква да пристигнат първите вагони от румъния

та да се приключи с този ужас.Преди седмица пътувах с 2626 и въпреки големия състав наеленоста беше над 70% което за нощен влак е малко дискомфортно

Публикувано на: Нед Апр 01, 2012 6:27 pm
от Vancho
Аз си мисля че те дори не са заминавали такива вагони

Публикувано на: Нед Апр 01, 2012 7:08 pm
от nikol4yy
Vancho написа:Аз си мисля че те дори не са заминавали такива вагони

100% от ГО има заминали 47ци
Публикувано на: Нед Апр 01, 2012 7:16 pm
от Saruman
Ама не са се върнали.
Публикувано на: Нед Апр 01, 2012 8:23 pm
от evrokoma
А някой знае ли какво ще се прави по тях защото ако само за една боя можеха и вдряново да я ударят.И ако модернаторите предценят нека отделят мненията за тези вагони в отделна тема и внея да се пускат мнения и коментари за вагоните които ще се ремонтират в Румъния.Много ми е интересно ако някой има информация за модернизацията да я сподели,интерисува ме също и ако се модернизират в нова серия ли ще преминат,какво включва въпросната модернизация и всичко свързано с тези вагони

Публикувано на: Нед Апр 01, 2012 8:24 pm
от Nikss
Едни ще дойдат, други ще спрат...

все тая
Публикувано на: Нед Апр 01, 2012 10:04 pm
от Vancho
Целта им беше да се направят колкото се може повече вагони за отрицателно време. Предполагам затова са се обърнали и към румънския завод

Аз не вярвам оттам да дойде нещо по различно от обиковенна ревизия, но все пак надеждата умира последна. Може пък да са помислили за някоя и друга 74 ка да се модернизира и замести скопените 63

Публикувано на: Пон Апр 02, 2012 6:13 am
от Nikss
За да направят много вагони за малко време значи пак само ще ги претупат и файдата няма да е никва - само дето ще се хвърлят пари за малко боя и нова тапицерия. А 74 за да заместят 63 трябва обстойно да се прегледат и ремонтират талигите и отоплението.

Публикувано на: Пон Апр 02, 2012 6:46 pm
от gugu_134
Днес пътувах от Червен бряг до Плевен с 4612 и в комопозицията му имаше вагон BbDb нещо такова,вътре имаше място за колелета и седалки. Когато поисках да вляза и да пътваум там кондукторките ми казаха,че вагонът бил служебен

Публикувано на: Пон Апр 02, 2012 7:01 pm
от VESO
Този ли беше?
Вагонът е тип "Bbds".А колкото до това , че е "служебен" , редовно правят този номер с цел никой да не влиза вътре.Глупости отвсякъде.
Публикувано на: Пон Апр 02, 2012 7:05 pm
от rexkos
Да, вагонът уж се води служебен. Преди 4 години се опитах да вляза в същия вагон в същия влак и отново същият резултат - нимой!

Публикувано на: Пон Апр 02, 2012 7:31 pm
от VESO
Много е ценен този вагон.Трябва не да се позлати , а "поплатини".
Марио обаче знае как да се оправя с такива кондуктори , които окупирват вагона най - безцеремонно.Някои от нас помнят какво се случи на форумската среща в Червен бряг преди години , когато бригадата на "Зл.пясъци" беше "завзела" единия инвалиден , а представителите на "Транспортна полиция" - другия.