Има ли информация защо злодеите режат кабелите на радиостанциите. Мотива за кражба логично отпада, защото когато идваха мездренски машини за полагане на кабелаж в Пд от срязания кабелаж не липсваше нищо, или поне липсваше малка част за да не може да се ползва оставената резервна дължина. Понеже този вид кабел е многожилен (37-жилен) снаждането е недопустимо по стандарт. Един 37-жилен кабел свързва II с първа кабина и понеже всички резервни бяха сложени на мездренски, при поредното нарязване висшите мозъци наредиха изкормване на нашите софийски локомотиви от дълбокия салам. Така локомотивите от салама бяха изкормени и кабела мужду двете кабини положен на мездренски машини. Настъпи поредното изрязване и тогава чашата преля и нямаше вече накъде - мезренята решиха да си ги снаждат парче по парче. Пълно безумие, но факт. Завалиите отелил им се е вола докато ги прозвънят двойно и да ги снаждат. Понеже поддържаме връзка с колегите от мездра (обаждат се за да питат кое какво докато се оправят с тия кабеляци) та от тях съм чувал че как снадят кабел и съживят радиостанция след броени дни отново е нарязана без да липсва кабел.Nikss написа:За пореден път са изрязани кабели на RFT на мездренски лок. Тоя път 45 183.1 го отнесе, а злодеите са от депо Брусарци и са привикани за обяснения.Лошото се е случило миналата седмица.
![]()
Ще се разбере ли най-накрая ЗАЩО аджеба ги рязаха тия кабели.
- Директива № 432/Д - несбъднатият холокост«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Техник
Че те мездренци научиха ли са да възстановяват кабели на РФТ? Защото миналата година идваха, ние обяснявахме, но по мое мнение не им влезе много в главите. Само дето им харизахме един пълен комплект кабели.dido73 написа:Има ли информация защо злодеите режат кабелите на радиостанциите. Мотива за кражба логично отпада, защото когато идваха мездренски машини за полагане на кабелаж в Пд от срязания кабелаж не липсваше нищо, или поне липсваше малка част за да не може да се ползва оставената резервна дължина. Понеже този вид кабел е многожилен (37-жилен) снаждането е недопустимо по стандарт. Един 37-жилен кабел свързва II с първа кабина и понеже всички резервни бяха сложени на мездренски, при поредното нарязване висшите мозъци наредиха изкормване на нашите софийски локомотиви от дълбокия салам. Така локомотивите от салама бяха изкормени и кабела мужду двете кабини положен на мездренски машини. Настъпи поредното изрязване и тогава чашата преля и нямаше вече накъде - мезренята решиха да си ги снаждат парче по парче. Пълно безумие, но факт. Завалиите отелил им се е вола докато ги прозвънят двойно и да ги снаждат. Понеже поддържаме връзка с колегите от мездра (обаждат се за да питат кое какво докато се оправят с тия кабеляци) та от тях съм чувал че как снадят кабел и съживят радиостанция след броени дни отново е нарязана без да липсва кабел.Nikss написа:За пореден път са изрязани кабели на RFT на мездренски лок. Тоя път 45 183.1 го отнесе, а злодеите са от депо Брусарци и са привикани за обяснения.Лошото се е случило миналата седмица.
![]()
Ще се разбере ли най-накрая ЗАЩО аджеба ги рязаха тия кабели.
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
146 отива към Пд - http://media.snimka.bg/5802/017858422.jpg
Това е 45-146 или 44-146 
Акредитиран фотограф
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Информация
Модератори