Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

За пореден път са изрязани кабели на RFT на мездренски лок. Тоя път 45 183.1 го отнесе, а злодеите са от депо Брусарци и са привикани за обяснения. :twisted: Лошото се е случило миналата седмица. :? :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Днес лок 44 151 отново е на проба. 8) :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Модератор
Мнения: 362
Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 9:32 pm
Местоположение: София
Аватар
Модератор

Мнение от amon »

Токоразпределение ли не е излязло вчера ?
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

amon написа:Токоразпределение ли не е излязло вчера ?
Не знам. Нека запознатите кажат, но за днес пак е назначена проба с нея. :) :wink:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

Nikss написа:За пореден път са изрязани кабели на RFT на мездренски лок. Тоя път 45 183.1 го отнесе, а злодеите са от депо Брусарци и са привикани за обяснения. :twisted: Лошото се е случило миналата седмица. :? :arrow:
Има ли информация защо злодеите режат кабелите на радиостанциите. Мотива за кражба логично отпада, защото когато идваха мездренски машини за полагане на кабелаж в Пд от срязания кабелаж не липсваше нищо, или поне липсваше малка част за да не може да се ползва оставената резервна дължина. Понеже този вид кабел е многожилен (37-жилен) снаждането е недопустимо по стандарт. Един 37-жилен кабел свързва II с първа кабина и понеже всички резервни бяха сложени на мездренски, при поредното нарязване висшите мозъци наредиха изкормване на нашите софийски локомотиви от дълбокия салам. Така локомотивите от салама бяха изкормени и кабела мужду двете кабини положен на мездренски машини. Настъпи поредното изрязване и тогава чашата преля и нямаше вече накъде - мезренята решиха да си ги снаждат парче по парче. Пълно безумие, но факт. Завалиите отелил им се е вола докато ги прозвънят двойно и да ги снаждат. Понеже поддържаме връзка с колегите от мездра (обаждат се за да питат кое какво докато се оправят с тия кабеляци) та от тях съм чувал че как снадят кабел и съживят радиостанция след броени дни отново е нарязана без да липсва кабел.
Ще се разбере ли най-накрая ЗАЩО аджеба ги рязаха тия кабели.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 304
Регистриран на: Пон Окт 08, 2007 12:38 pm
Местоположение: Благоевград
Обратна връзка:

Мнение от Naskoni »

Може би трябва при смяна на бригадите да има сдал/приел и подписи, както беше в казармата.
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

Naskoni написа:Може би трябва при смяна на бригадите да има сдал/приел и подписи, както беше в казармата.
Еми то има. Предал локомотива, приел локомотива.
Мнения: 323
Регистриран на: Чет Фев 05, 2009 12:26 am
Местоположение: Bulgaria

Мнение от borislaviv »

dido73 написа:
Nikss написа:За пореден път са изрязани кабели на RFT на мездренски лок. Тоя път 45 183.1 го отнесе, а злодеите са от депо Брусарци и са привикани за обяснения. :twisted: Лошото се е случило миналата седмица. :? :arrow:
Има ли информация защо злодеите режат кабелите на радиостанциите. Мотива за кражба логично отпада, защото когато идваха мездренски машини за полагане на кабелаж в Пд от срязания кабелаж не липсваше нищо, или поне липсваше малка част за да не може да се ползва оставената резервна дължина. Понеже този вид кабел е многожилен (37-жилен) снаждането е недопустимо по стандарт. Един 37-жилен кабел свързва II с първа кабина и понеже всички резервни бяха сложени на мездренски, при поредното нарязване висшите мозъци наредиха изкормване на нашите софийски локомотиви от дълбокия салам. Така локомотивите от салама бяха изкормени и кабела мужду двете кабини положен на мездренски машини. Настъпи поредното изрязване и тогава чашата преля и нямаше вече накъде - мезренята решиха да си ги снаждат парче по парче. Пълно безумие, но факт. Завалиите отелил им се е вола докато ги прозвънят двойно и да ги снаждат. Понеже поддържаме връзка с колегите от мездра (обаждат се за да питат кое какво докато се оправят с тия кабеляци) та от тях съм чувал че как снадят кабел и съживят радиостанция след броени дни отново е нарязана без да липсва кабел.
Ще се разбере ли най-накрая ЗАЩО аджеба ги рязаха тия кабели.
Че те мездренци научиха ли са да възстановяват кабели на РФТ? Защото миналата година идваха, ние обяснявахме, но по мое мнение не им влезе много в главите. Само дето им харизахме един пълен комплект кабели.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

За утре, 18.03.2010 г. отново е назначена проба с лок 44 151. :? :roll: :idea: :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

146 отива към Пд - http://media.snimka.bg/5802/017858422.jpg
Мнения: 150
Регистриран на: Пет Ное 13, 2009 10:29 pm
Местоположение: Montana
146

Мнение от фена »

Това е 45-146 или 44-146 :?:
Акредитиран фотограф
Мнения: 695
Регистриран на: Пет Фев 29, 2008 6:35 pm
Местоположение: РУСЕ
Акредитиран фотограф

Мнение от 44.123 »

Брей и тя ли ще става бегачка.
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Беше със стари колооси. Имаше доста липси по механиката.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

45146 сигурно идва за КР в кончар. За тази година били определили 5 лок.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

44142 написа:45146 сигурно идва за КР в кончар. За тази година били определили 5 лок.
Очакваме да разберем какво е развитието по случая и дали слухът е верен. Иначе в М за КР чакат още 170 и 174. :roll:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация