Страница 5 от 6

Публикувано на: Сря Авг 05, 2009 2:03 pm
от Nikss
Напоследък и вагоните на Янтрата се разклопаха сериозно. В кривите никакво тресене, но на правите е ужас. Все пак тук-таме се срещат вагони, които не друсат, но с времето от калпавия път се разбиват и започват и те с ужасните вибрации. Иначе при 100 km/h няма проблем - всичко е наред, но тръгне ли се със 110 и нагоре се започва. Нещо такова и при 74-та серия се получава. А иначе на горнооряховските 63 си работи безотказно климатика във всички вагони. 8)

Публикувано на: Сря Авг 05, 2009 4:28 pm
от VESO
И още нещо - единствено в Янтрата съм случвал всички вагони да имат перденца и бели парчета плат на облегалките за главата.

Публикувано на: Сря Авг 05, 2009 10:58 pm
от Nikss
Така е. Не са парчета, а калъфки. :wink: Инак в първата класа, която миналата година излезе от ревизия почти не друсало, докато в другите, които скоро не са влизали във ремонтния цех са им поразбити сериозно талигите и само в кривите не друса, Февруари месец си спомням като пътувах не друсаше нито на кривите, нито на правите. При пътуванията ми през Април и сега през Август вибрациите си ги имаше. Някои хора дори се възмущаваха от скоростта и се питаха: "Какво са засилили толкова, да не си мислят, че сме чували с брашно!?!" :lol: :D

Публикувано на: Сря Авг 05, 2009 11:57 pm
от VESO
Бутилка мин. вода от 1/2 литър ми е падала от масичката в сепарето , дори още не я бях отворил.

Публикувано на: Чет Авг 06, 2009 8:46 am
от assen5
Мен пък ме се разгазира бирата ако я сложа на масичката. :evil:

Публикувано на: Чет Сеп 17, 2009 11:53 pm
от plto4ka
assen5 написа:Мен пък ме се разгазира бирата ако я сложа на масичката. :evil:
Напоследък ми се случва често да пътувам с Янтрата от Левски към София. Запазените места от Свищов са все в 1- ви вагон. Толкова неудобно пътуване не ми се случва в нито един друг влак. Наистина много са силни вибрациите. Не знам в другите вагони как е, но това, че сме до локомотива, предполагам влошава нещата още по- вече!? Не знам дали е нормално да се движат вагони с такива отклонения от нормите, но направо са за спиране от експлоатация. Поне според мен. Е, дано да влязат по- бързо новите, та да ги оправят тези!

Публикувано на: Пет Сеп 18, 2009 7:37 am
от Mario Evstatiev
Ограничителя на буксовото водене и увеличената хлабина в буксите предизвиква вибрациите. При новата партида, хлабината е стандартната за този тип талига, монтирани са и амортисьори с по - добри характеристики, а ограничителя е заменен с гумен такъв, който предполага по - добро поглъщане на вибрациите. Талигата е пригодена и сертифицирана за 160 км/час, тоест с толкова и ще се движат новите вагони. Никакви заповеди и телеграми няма да има за ограничаването им.

Публикувано на: Пет Сеп 18, 2009 8:41 am
от 43.309
Те са 63 серия така, че са в кюпа, ако не пуснат заповед специално за тях.

Публикувано на: Пет Сеп 18, 2009 9:55 am
от 46 242
63 или 65,без значение, Vmax=100.

Публикувано на: Пет Сеп 18, 2009 11:13 am
от Labros
Те хубаво могат да се движат с 160 км/ч. Но тука няма къде да се развие такава скорост.

Публикувано на: Пет Сеп 18, 2009 4:21 pm
от 07
46 242 написа:63 или 65,без значение, Vmax=100.
Жулиене, ами направо закриите пътнически превози...............

Публикувано на: Пет Сеп 18, 2009 4:26 pm
от Mario Evstatiev
46 242 написа:63 или 65,без значение, Vmax=100.
Това е най - тъпото и малоумно нещо, което може да се направи от умните глави горе. След като е отстранен дефекта, следователно вагоните трябва да бъдат за скоростта, указана на шаблона им. В противен случай трябва някой да носи отговорност за безхаберие.

Публикувано на: Пет Сеп 18, 2009 5:18 pm
от Labros
В противен случай трябва някой да носи отговорност за безхаберие.
Ще позволиш да те поправя- не някой, а някои. :wink:

Публикувано на: Пет Сеп 18, 2009 5:46 pm
от Nikss
46 242 написа:63 или 65,без значение, Vmax=100.
Хайде спрете да се горещите излишно, може да спите спокойно, заповед специално за тях ще има. :wink: 160 km/h има къде да развият, но локомотивите с редуктори за над 130 са твърде малко - 46 124 и 46 125 не се движат, от 46 200 има няколко с редуктори за 150, всичко останало е до 130.

Публикувано на: Пет Сеп 18, 2009 5:47 pm
от Mario Evstatiev
Със сигурност никой няма да допусне новорециклиран вагон за сума ти пари да върви с ограничение до 100 км/час. По - скоро ще има заповед за определени композиции. Нищо чудно 2601/2 и 8601/2 да се облажат с по 5 новички вагона + бистро 8) И всичката тая чудесия да препуска със 130 км/час по участъците, които позволяват това.