

Напоследък и вагоните на Янтрата се разклопаха сериозно. В кривите никакво тресене, но на правите е ужас. Все пак тук-таме се срещат вагони, които не друсат, но с времето от калпавия път се разбиват и започват и те с ужасните вибрации. Иначе при 100 km/h няма проблем - всичко е наред, но тръгне ли се със 110 и нагоре се започва. Нещо такова и при 74-та серия се получава. А иначе на горнооряховските 63 си работи безотказно климатика във всички вагони. 


Така е. Не са парчета, а калъфки.
Инак в първата класа, която миналата година излезе от ревизия почти не друсало, докато в другите, които скоро не са влизали във ремонтния цех са им поразбити сериозно талигите и само в кривите не друса, Февруари месец си спомням като пътувах не друсаше нито на кривите, нито на правите. При пътуванията ми през Април и сега през Август вибрациите си ги имаше. Някои хора дори се възмущаваха от скоростта и се питаха: "Какво са засилили толкова, да не си мислят, че сме чували с брашно!?!"





Напоследък ми се случва често да пътувам с Янтрата от Левски към София. Запазените места от Свищов са все в 1- ви вагон. Толкова неудобно пътуване не ми се случва в нито един друг влак. Наистина много са силни вибрациите. Не знам в другите вагони как е, но това, че сме до локомотива, предполагам влошава нещата още по- вече!? Не знам дали е нормално да се движат вагони с такива отклонения от нормите, но направо са за спиране от експлоатация. Поне според мен. Е, дано да влязат по- бързо новите, та да ги оправят тези!assen5 написа:Мен пък ме се разгазира бирата ако я сложа на масичката.

Администратор
Ограничителя на буксовото водене и увеличената хлабина в буксите предизвиква вибрациите. При новата партида, хлабината е стандартната за този тип талига, монтирани са и амортисьори с по - добри характеристики, а ограничителя е заменен с гумен такъв, който предполага по - добро поглъщане на вибрациите. Талигата е пригодена и сертифицирана за 160 км/час, тоест с толкова и ще се движат новите вагони. Никакви заповеди и телеграми няма да има за ограничаването им.
64.19
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Администратор
Това е най - тъпото и малоумно нещо, което може да се направи от умните глави горе. След като е отстранен дефекта, следователно вагоните трябва да бъдат за скоростта, указана на шаблона им. В противен случай трябва някой да носи отговорност за безхаберие.46 242 написа:63 или 65,без значение, Vmax=100.
64.19

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Хайде спрете да се горещите излишно, може да спите спокойно, заповед специално за тях ще има.46 242 написа:63 или 65,без значение, Vmax=100.


Администратор
Със сигурност никой няма да допусне новорециклиран вагон за сума ти пари да върви с ограничение до 100 км/час. По - скоро ще има заповед за определени композиции. Нищо чудно 2601/2 и 8601/2 да се облажат с по 5 новички вагона + бистро
И всичката тая чудесия да препуска със 130 км/час по участъците, които позволяват това.

64.19
Информация
Модератори