
Значи тока на ВО не трябва да превиши 450А. При този вариант 1500->1000 ще има не ~25kV а ~37kV. Няма да реализираш повече мощност на двигателите щот тия 450А ще се реализират при по-ниска степен на АТП демек на двигателите ще подаваш същото напрежение, но при по-ниска степен на АТП.07 написа:Дидо, сега не ми се мисли (за това питам теб) но ако се подаде 1500 V oт захранващия лок. към изводите за 1000 на "приемника" няма ли да може да се изцеди малко допълнителна мощност?
Проблема ще дойде от СМ - ще изпържиш вентилаторите щот на намотката на СМ ще имаш ~325/353/433V вместо нормалните ~212/239/293V
borislaviv написа:Пичове забравяте,че на локмомотива с изключеното ГВП,автотрансформаторната намотка ще бъде заземена от разединителя на ГВП и всякакви трансформации на напрежение от единия към другия локомотив ще бъде невъзможна.
Да точно така - при счупена камера разединителния заземител на ГВП може да се включи, като пантографите за по сигурно се разединят. Така автотрансформаторната няма да е заземена (свързана с другият й край на глава релса)bdz46 написа:Няма да изключваме ГВП.
Но за това наистина никой не се беше сетил до сега.

Последно промяна от dido73 на Пон Окт 12, 2009 6:51 pm, променено общо 1 път.

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Значи тока на ВО не трябва да превиши 450А. При този вариант 1500->1000 ще има не ~25kV а ~37kV. Няма да реализираш повече мощност на двигателите щот тия 450А ще се реализират при по-ниска степен на АТП демек на двигателите ще подаваш същото напрежение, но при по-ниска степен на АТП.07 написа:Дидо, сега не ми се мисли (за това питам теб) но ако се подаде 1500 V oт захранващия лок. към изводите за 1000 на "приемника" няма ли да може да се изцеди малко допълнителна мощност?
Проблема ще дойде от СМ - ще изпържиш вентилаторите щот на намотката на СМ ще имаш ~325/353/433V вместо нормалните ~212/239/293V
borislaviv написа:Пичове забравяте,че на локмомотива с изключеното ГВП,автотрансформаторната намотка ще бъде заземена от разединителя на ГВП и всякакви трансформации на напрежение от единия към другия локомотив ще бъде невъзможна.
Да точно така - при счупена камера разединителния заземител на ГВП може да се включи, като пантографите за по сигурно се разединят. Така автотрансформаторната няма да е заземена (свързана с другият й край на глава релса)bdz46 написа:Няма да изключваме ГВП.
Но за това наистина никой не се беше сетил до сега.




«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
[quote]Да точно така - при счупена камера разединителния заземител на ГВП може да се включи, като пантографите за по сигурно се разединят. Така автотрансформаторната няма да е заземена (свързана с другият й край на глава релса) Проблема е, че при следващо изключване на ГВП камерата ще се дочупи Остава да измислиме как при включено ГВП то да не изключи при следващо изключване на АБ или спадане на въздуха в камерата му.
________________
Има и по-лесен начин- откачаш кабела на трафа от ГВП и готово.Даже няма да те интересува дали има ГВП.
________________
Има и по-лесен начин- откачаш кабела на трафа от ГВП и готово.Даже няма да те интересува дали има ГВП.
Последно промяна от borislaviv на Пон Окт 12, 2009 7:19 pm, променено общо 1 път.
За захранващия локомотив 450 А & 1500 V са една и съща мощност, независимо дали захранва намотката за 1000 или 1500 V на строшения локомотив. Мощността ще е еднаква, разликата ще е в броя пазиции на АТП на счупения локомотив - при захранена намотка за 1000 V ще се набират по-малко позиции заради по-високото напрежение на автотрансформаторната намотка.

Айде още една загадка за приспиване - Как машиниста на ЕМВ серия 32, така както си кара, ще свали пантографа на ставка БЕЗ ДА ИЗКЛЮЧВА ГВП и... без да праща помощника в шкаф 8
- така от кабината? Разбира се така, че нормалната работа на РОТ да не се нарушава
т.е. при нарушаване на блокировки да си изключва.
Чолаков да не казва отговора веднага щот го знае и няма да е интересно
Нека се помъчат 
Същия въпрос но за серия 33.


Чолаков да не казва отговора веднага щот го знае и няма да е интересно


Същия въпрос но за серия 33.


«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Техник
Не мога да отговоря.dido73 написа:Айде още една загадка за приспиване - Как машиниста на ЕМВ серия 32, така както си кара, ще свали пантографа на ставка БЕЗ ДА ИЗКЛЮЧВА ГВП и... без да праща помощника в шкаф 8- така от кабината? Разбира се така, че нормалната работа на РОТ да не се нарушава
т.е. при нарушаване на блокировки да си изключва.
Чолаков да не казва отговора веднага щот го знае и няма да е интересноНека се помъчат
Същия въпрос но за серия 33.
Ето една от мен:
Какво трябва да направите, че когато натиснете 400 (401) , когато изключите 370(372), ГВП да НЕ изключи?

Техник

Техник

Със предварително ходене до 7. Няма как без предварително ходене до 7. Как ще стане? Казвай.bdz46 написа:За ЕМВ и аз не се сещам без предварително ходене до шкаф 7.

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Информация
Модератори