Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Няма да изключваме ГВП.
Но за това наистина никой не се беше сетил до сега.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

07 написа:Дидо, сега не ми се мисли (за това питам теб) но ако се подаде 1500 V oт захранващия лок. към изводите за 1000 на "приемника" няма ли да може да се изцеди малко допълнителна мощност?
Значи тока на ВО не трябва да превиши 450А. При този вариант 1500->1000 ще има не ~25kV а ~37kV. Няма да реализираш повече мощност на двигателите щот тия 450А ще се реализират при по-ниска степен на АТП демек на двигателите ще подаваш същото напрежение, но при по-ниска степен на АТП.
Проблема ще дойде от СМ - ще изпържиш вентилаторите щот на намотката на СМ ще имаш ~325/353/433V вместо нормалните ~212/239/293V
borislaviv написа:Пичове забравяте,че на локмомотива с изключеното ГВП,автотрансформаторната намотка ще бъде заземена от разединителя на ГВП и всякакви трансформации на напрежение от единия към другия локомотив ще бъде невъзможна.
bdz46 написа:Няма да изключваме ГВП.
Но за това наистина никой не се беше сетил до сега.
Да точно така - при счупена камера разединителния заземител на ГВП може да се включи, като пантографите за по сигурно се разединят. Така автотрансформаторната няма да е заземена (свързана с другият й край на глава релса) :)
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 323
Регистриран на: Чет Фев 05, 2009 12:26 am
Местоположение: Bulgaria

Мнение от borislaviv »

bdz46 написа:Няма да изключваме ГВП.
Но за това наистина никой не се беше сетил до сега.
Ами нали за това, повече глави повече идеи!
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

07 написа:Дидо, сега не ми се мисли (за това питам теб) но ако се подаде 1500 V oт захранващия лок. към изводите за 1000 на "приемника" няма ли да може да се изцеди малко допълнителна мощност?
Значи тока на ВО не трябва да превиши 450А. При този вариант 1500->1000 ще има не ~25kV а ~37kV. Няма да реализираш повече мощност на двигателите щот тия 450А ще се реализират при по-ниска степен на АТП демек на двигателите ще подаваш същото напрежение, но при по-ниска степен на АТП.
Проблема ще дойде от СМ - ще изпържиш вентилаторите щот на намотката на СМ ще имаш ~325/353/433V вместо нормалните ~212/239/293V
borislaviv написа:Пичове забравяте,че на локмомотива с изключеното ГВП,автотрансформаторната намотка ще бъде заземена от разединителя на ГВП и всякакви трансформации на напрежение от единия към другия локомотив ще бъде невъзможна.
bdz46 написа:Няма да изключваме ГВП.
Но за това наистина никой не се беше сетил до сега.
Да точно така - при счупена камера разединителния заземител на ГВП може да се включи, като пантографите за по сигурно се разединят. Така автотрансформаторната няма да е заземена (свързана с другият й край на глава релса) :) Проблема е, че при следващо изключване на ГВП камерата ще се дочупи :? Остава да измислиме как при включено ГВП то да не изключи при следващо изключване на АБ или спадане на въздуха в камерата му. :?
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 323
Регистриран на: Чет Фев 05, 2009 12:26 am
Местоположение: Bulgaria

Мнение от borislaviv »

[quote]Да точно така - при счупена камера разединителния заземител на ГВП може да се включи, като пантографите за по сигурно се разединят. Така автотрансформаторната няма да е заземена (свързана с другият й край на глава релса) Проблема е, че при следващо изключване на ГВП камерата ще се дочупи Остава да измислиме как при включено ГВП то да не изключи при следващо изключване на АБ или спадане на въздуха в камерата му.
________________
Има и по-лесен начин- откачаш кабела на трафа от ГВП и готово.Даже няма да те интересува дали има ГВП.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

Дидо вярно че в момента ми е "бръмнала" главата, но P=U.I, но I=U/R -> P=U^2/R тоест ти ще достигнеш 450А на по ниска степен но и мощноста ще е по висока, само дето доста неща ще изпушат от по-високото напрежение.......
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

За захранващия локомотив 450 А & 1500 V са една и съща мощност, независимо дали захранва намотката за 1000 или 1500 V на строшения локомотив. Мощността ще е еднаква, разликата ще е в броя пазиции на АТП на счупения локомотив - при захранена намотка за 1000 V ще се набират по-малко позиции заради по-високото напрежение на автотрансформаторната намотка.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

Айде още една загадка за приспиване - Как машиниста на ЕМВ серия 32, така както си кара, ще свали пантографа на ставка БЕЗ ДА ИЗКЛЮЧВА ГВП и... без да праща помощника в шкаф 8 :lol: - така от кабината? Разбира се така, че нормалната работа на РОТ да не се нарушава :!: т.е. при нарушаване на блокировки да си изключва.

Чолаков да не казва отговора веднага щот го знае и няма да е интересно :-$ Нека се помъчат :lol:
Същия въпрос но за серия 33. :headbang:
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

dido73 написа:Айде още една загадка за приспиване - Как машиниста на ЕМВ серия 32, така както си кара, ще свали пантографа на ставка БЕЗ ДА ИЗКЛЮЧВА ГВП и... без да праща помощника в шкаф 8 :lol: - така от кабината? Разбира се така, че нормалната работа на РОТ да не се нарушава :!: т.е. при нарушаване на блокировки да си изключва.

Чолаков да не казва отговора веднага щот го знае и няма да е интересно :-$ Нека се помъчат :lol:
Същия въпрос но за серия 33. :headbang:
Не мога да отговоря.
Ето една от мен:
Какво трябва да направите, че когато натиснете 400 (401) , когато изключите 370(372), ГВП да НЕ изключи?
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Става с крокодил на поне 15-20 места.
За ЕМВ и аз не се сещам без предварително ходене до шкаф 7.
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

bdz46 написа:Става с крокодил на поне 15-20 места.
За ЕМВ и аз не се сещам без предварително ходене до шкаф 7.
Може и с значително по-малко.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

И един е достатъчен.
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

bdz46 написа:И един е достатъчен.
Къде се слага този един според теб?
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

434 - 810.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

bdz46 написа:За ЕМВ и аз не се сещам без предварително ходене до шкаф 7.
Със предварително ходене до 7. Няма как без предварително ходене до 7. Как ще стане? Казвай.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Публикувай отговор

Обратно към “Да си поговорим за железници | Let's talk about railways”

Информация