
Явно 360/1/2/3 ще возят пътници във вътрешно съобщение. Направих справка за себе си в разписанието и видях, че мога да се кача на от Дамяница на 5623, да сляза на Г. Тодоров в 20:19 и после да се кача на 362 в 20:33.bdz46 написа:Това е оправдано само и единствено ако се включат БДЖ вагони за вътрешно съобщение. Продължавам да твърдя, че в сегашния вид на валковете е напълно оправдано да не возят хора във вътрешно съобщение.rexkos написа:Поне до Благоевград, Сандански и Кулата ще има нормални влакове...
А иначе в кои вагони ще се возим, не се знае...


По 7-ма положението още по-зле и от предишния ГДВ,аз съм от ВИДИН и незнам дали ще доживея да се возя в нормални БВ,а да не говорим за УБВ!
УМРЪЗНА МИ да се возя от ВИДИН до СОФИЯ и обратно в МЕЖДУ СЕЛСКИ ВЛАКОВЕ!!!!!!!
ПО 7-ма СЕЛА,В КОИТО ИМА ПО-МАЛКО ЖИТЕЛИ,ОТ КОЛКОТО "БВ" СПИРАТ!!!!!!! НАПРИМЕР:СЛАНА БАРА,СИАГОВЦИ-ГУРКОВО,ЖЕГЛИЦА,ГАРА СРАЦИМИР,МАКРЕШ,БЕЛЩИЦА,СКОМЛЯ,КАРБИНЦИ,ВОДНЯНЦИ И Т.Н.ДО ВРАЦА,а и по ДЕФИЛЕТО!КОЛЕГИ въпросът ми е: как ще го коментирате това и каво може да се направи за да се промени това по този "ЕВРО"КОРИДОР НОМЕР 4?Непростимо е БВ ДА СПИРАТ НА ВСЯКА СПИРКА И ВРЕМЕПЪТУВАНЕ от СОФИЯ до ВИДИН и обратоно да е 5h и 30min в21-и век при положение,че в 20-ти е било 4h и 15min,4h и30min с "БВ"!!!!!!!!!!! 



И аз забелязах същото, че МВ 360/1/2/3 се появяват като се зададе пътуване Сф-Блг или Сф-Клт.А състава предполагам (а и дано да е такаNaskoni написа:Явно 360/1/2/3 ще возят пътници във вътрешно съобщение. Направих справка за себе си в разписанието и видях, че мога да се кача на от Дамяница на 5623, да сляза на Г. Тодоров в 20:19 и после да се кача на 362 в 20:33.
А иначе в кои вагони ще се возим, не се знае...


Няма нужда от отделни вагони вътрешно съобщение - сега и двете държави са членове на ЕС. То май и 462/463 няма да има - това би означавало допълнителни престои за глупости. Но тук не е мястото да се обсъжда вагоните били такива, били онакива. Каквито ще да са е все тая. Гърците правят бели и "приватизират" точно като българите, дано на някои хора туй им влезе в главата. Но си има тема за международните влакове - разговорите по тоя въпрос там.RWman написа:И аз забелязах същото, че МВ 360/1/2/3 се появяват като се зададе пътуване Сф-Блг или Сф-Клт.А състава предполагам (а и дано да е такаNaskoni написа:Явно 360/1/2/3 ще возят пътници във вътрешно съобщение. Направих справка за себе си в разписанието и видях, че мога да се кача на от Дамяница на 5623, да сляза на Г. Тодоров в 20:19 и после да се кача на 362 в 20:33.
А иначе в кои вагони ще се возим, не се знае...) ще си е същия.
Отговорът е един и недвусмислица не трябва да има - пускането на повече пътнически влакове по 7-ма в направление Мездра - Видин и обратно.Според моите изчисления , като съм гледал новия график и съм изчислявал приблизителните времепътувания , включително с връзките на Брусарци , Бойчиновци и Мездра са необходими поне 3 ПВ Мездра - Видин + 3 в обратна посока, а отделно да се възстановят нощните пътнически влакове от София до Видин и обратно.Така от една страна бързите няма да спират на всяка керемидка и времепътуването значително ще се увеличи , а от друга хората от малките селца ще имат удобни влакове за близките градове и столицата.Крайградските влакове М - Вц и локалните до Бойчиновци и Брусарци могат да се запазят.rosko0172 написа:По 7-ма положението още по-зле и от предишния ГДВ,аз съм от ВИДИН и незнам дали ще доживея да се возя в нормални БВ,а да не говорим за УБВ!УМРЪЗНА МИ да се возя от ВИДИН до СОФИЯ и обратно в МЕЖДУ СЕЛСКИ ВЛАКОВЕ!!!!!!!
ПО 7-ма СЕЛА,В КОИТО ИМА ПО-МАЛКО ЖИТЕЛИ,ОТ КОЛКОТО "БВ" СПИРАТ!!!!!!! НАПРИМЕР:СЛАНА БАРА,СИАГОВЦИ-ГУРКОВО,ЖЕГЛИЦА,ГАРА СРАЦИМИР,МАКРЕШ,БЕЛЩИЦА,СКОМЛЯ,КАРБИНЦИ,ВОДНЯНЦИ И Т.Н.ДО ВРАЦА,а и по ДЕФИЛЕТО!КОЛЕГИ въпросът ми е: как ще го коментирате това и каво може да се направи за да се промени това по този "ЕВРО"КОРИДОР НОМЕР 4?Непростимо е БВ ДА СПИРАТ НА ВСЯКА СПИРКА И ВРЕМЕПЪТУВАНЕ от СОФИЯ до ВИДИН и обратоно да е 5h и 30min в21-и век при положение,че в 20-ти е било 4h и 15min,4h и30min с "БВ"!!!!!!!!!!!
Нагледно да демонстрирам един пример - бръз влак СФ - Вн след Враца нека да спира само на Бели Извор , Бойчиновци , Брусарци , Орешец , Димово и крайната гара.Отделно за Видин да си има пътнически влак , идващ от Мездра , който спира на всички гари и спирки.Именно той ще обира хората от малките населени места.
Но явно никой не се замисля за това , погледнете каква тъжна картинка представлява графика за 7-ма линия.А някога от София до Видин пътуваше и експресен влак......
Последно промяна от VESO на Пет Ное 16, 2007 1:22 pm, променено общо 1 път.


Да, предполагам, че имаш предвид влака Червен бряг - Дългопол, но реално такъв влак като номер няма,а е един номер от Ч.бряг до Горна, друг от Горна до Шумен и трети - от Шумен до Дългопол.bdz46 написа:Не, няма.VESO написа:Значи ще регистрираме първата електричка за дълго разстояние от години насам.![]()
В сегашния ГДВ има електрички и на по-дълги разстояния.
Тодор явно за този влак говори , но това по разписание са влакове с цели 3 различни номера , нищо че обслужващата мотриса е една.Аз имах предвид , че влак с един номер на дълго разстояние ще бъде новия Плевен - Каспичан , който според мен ще е пълен абсурд след като ще е с мотриса , а не с композиция.
pavkata_zaraboy86 написа:Да, предполагам, че имаш предвид влака Червен бряг - Дългопол, но реално такъв влак като номер няма,а е един номер от Ч.бряг до Горна, друг от Горна до Шумен и трети - от Шумен до Дългопол.
Влак 20137 Червен Бряг - Шумен. Никакви три номера.VESO написа:Тодор явно за този влак говори , но това по разписание са влакове с цели 3 различни номера
Информация
Модератори