Страница 5 от 40
Публикувано на: Пон Окт 22, 2007 11:41 am
от Nikss
Тука си напълно прав-тука преди 2-3 дни засичах 2611 2 поредни дни и беше все с по 3 второкласни вагона-а той по принцип се движи с 4.Наистина има още 74-ки за ремонт.Ако сте забелязали е започнала кампания за смяна на тапицерията на седалките на вагоните серия 21 50 (само 2 класа).Както знаете при доставката от ГДР са били с кожена тапицерия.На някои вагони от по-малките номера(пример:50 52 21 50 002-5)демек 2-рият 2-класен вагон от серия 50 по номерирането в който се возих на 12 септември тази година в състава на влак 383 беше със сменена тапицерия със такава като на 74-ките.Има доста 50-ки които са си със кожената оригинална тапицерия.
Публикувано на: Пон Окт 22, 2007 2:16 pm
от VESO
Чакайте малко.Къде изчезнаха толкова вагони като серия 63,които бяха на Чайката и такива серия 43,движили се преди на Дианата?Вместо да се увеличат съставите на някои влакове,те се движат дори с по - малък брой вагони.Да не говорим пък колко 74-ки чакат ремонт.
Публикувано на: Пон Окт 22, 2007 2:27 pm
от rexkos
43-ките от Дианата сега си щъкат по КПВ. За 63-та нямам информация.
Публикувано на: Вто Окт 23, 2007 3:26 pm
от VESO
Публикувано на: Вто Окт 23, 2007 6:17 pm
от Nikss
Вчера БВ 2612 беше само с 3 второкласни вагона,първокласен и бюфет.Днес БВ 2611 както от една седмица си беше отново със 3 второкласни вагона като вагоните бяха подредени по следния начин:фургон,1 74-ка,бюфета,първокласния и останалите 2 74-ки.
Публикувано на: Вто Окт 23, 2007 6:19 pm
от rexkos
Как може такова нещо?? 2611 винаги е пълен. За 2612 в неделя да не говорим...
Публикувано на: Вто Окт 23, 2007 6:22 pm
от Labros
"Дезиро" да пуснат... ептен тогава хората да се тъпчат.
Публикувано на: Вто Окт 23, 2007 7:05 pm
от VESO
Rexkos и Labros помнят какво беше в 2611 при пътуването на форумската група до Червен бряг.За тези,които не знаят,
нека припомня.
Публикувано на: Вто Окт 23, 2007 7:13 pm
от rexkos
VESO написа:Rexkos и Labros помнят какво беше в 2611 при пътуването на форумската група до Червен бряг.За тези,които не знаят,
нека припомня.
А тогава бяха 5 вагона. Сега единственото "убежице" е бюфетът, който по време на форумната среща до Червен бряг липсваше.
Публикувано на: Вто Окт 23, 2007 7:21 pm
от VESO
Бюфетите ги пуснаха по - късно,но сега предполагам и там ще е пълно с хора.Ето идеален начин за продаване на стоката в този вагон - като няма къде другаде да идат,пътниците ще останат и тъкмо ще си вземат нещо за ядене или пиене.
Толкова вагони се освободиха,а не ги пускат като увеличени състави за почивните дни.Когато ходихме до Плевен,бяха направили
ето това.Един първокласен вагон пред фургона,но все пак е нещо.
Публикувано на: Вто Окт 23, 2007 7:32 pm
от Nikss
Това беше по великденските празници когато 45 205.2 редовно караше 2611 заради недостига на електровози в депо ВАРНА.
Публикувано на: Вто Окт 23, 2007 7:44 pm
от rexkos
VESO написа:Когато ходихме до Плевен,бяха направили
ето това.Един първокласен вагон пред фургона,но все пак е нещо.
В същия период влаковете бяха със следния състав както следва:
1A, 1D, 2B, 1A, 3B - общо 7 вагона без да броим фургона, и въпреки това във влака беше като в касапница.

Публикувано на: Вто Окт 23, 2007 7:48 pm
от VESO
От София до Плевен стояхме прави в коридора......
Публикувано на: Вто Окт 23, 2007 7:58 pm
от rexkos
И в тази касапница и поголовното пушене в коридора, бях помолен да затворя прозореца, въпреки че навън беше топло. Естествено не го сторих, защото щях да се задуша иначе...
Публикувано на: Вто Окт 23, 2007 8:05 pm
от Labros
Малко вероятно е,но може нарочно да не се пускат необходимите вагони по някои влакове.Тук-там бутнат рушвет,коя автобусна фирма е на някой роднина...Току виж на
2611/2612 им дали вагона и 61-цата от
60201.
