

Глобален модератор
За такава кабина мисля, всеки си мечтае!. 

В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603

Глобален модератор
А защо в Германия "седмаците" са такива!?!. 

В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603

Глобален модератор
Да но поне не е правен в България, тоест намацан с баданарката като предната снимка!.
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603

Администратор
Ех, чичо Федя,choveka_vlak написа:Да но поне не е правен в България, тоест намацан с баданарката като предната снимка!.
та български седмак, който да не се БАДАНОСА не е български бре

64.19

Глобален модератор
Дано поне Вие по младите да доживеете, да видите ред, чистота, и всички добри неща!!!. Това съзнателно разсипване на държавата, ни изморява и ни прави недоверчиви!.




В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
07 са сравнително запазени машини - когато идват електрификацията на най-натоварените направления е напреднала и не са вършили много тежка работа. (в сравнение с 04 и 06) Една модернизация или поне смяна на мотор-генераторната група с нова с цел повишаване на икономичността, надеждността и намаляване на експлоатационните разходи е добре дошла! Щом и DB модернизира част от братовчедите на нашите 07 които наследи от ГДР явно има хляб в тези локомотиви!
Защо са такива техните локомотиви-мисля ,че можеш сам да си отговориш,ако не можеш, то виж какво представляват двете държави-Германия с все повече нови технологии във всички области,а у нас със старите технологии.Другото-когато 1999 г бяхме командировка в Пловдив видяхме направените промени и по депото и по начина на работа по машините,докато в София и до сега си карат по най мърлявия начин.Специално по 06 в София са може би най големите мърлячи-само като влезеш в кабината и видиш какви ключове за фарове и лампите има,какви са столовете,да не говорим за фаровете и прожектора ,които са по лоши от някой парни машини които съм виждал навремето.Докато не се заработи така както трябва,а не да се лъжем ,няма да има добри резултати.

Глобален модератор
Безпорно е прав колегата, дори ще го допълня, напуснах депо Пловдив през 1986г, днес съм всеки ден почети там заради курс обучение. Не само че нищо не се променило ами и със пълна сила върви към упадък!. При този стандарт на живот, не може да караш всякакви влакове за около 350лв,(максимална щатна) заплата, ако ти я дадат!!!. Просто квалифицирания труд трябва да се заплаща за да имат мотив хората да работят!. 

В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603

Глобален модератор
Хайде да помолим колегата Трамвай да ни представи разликите м/у нашите 07 и тяхните "Людмила"!. 

В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Тази табела е на лок. серия 234 на DB който е като нашите 07 по външен вид
http://www.railfaneurope.net/pix/de/die ... 116-02.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/de/die ... 116-01.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/de/die ... 116-02.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/de/die ... 116-01.jpg

Глобален модератор
Да технологични, (ако може така да ги наречем) разлики има, но те са по заявка. Не може да няма разлика в оборудването след като е поръчано да се построи, с извод влаково отопление и реостатно спиране!. Но поринцип локомотива е един и същ, даже по голямата част от бройките са по стари от нашите!. Дори да вземем 5-те броя серия 234, при тях разликата е че мотора е форсиран до 4000кс, и са монтирани колоосни редуктори за 140км/ч. 

В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Ходил е в Гърция??? Уау, трябва да ти кажа, че Гърците са го запазили... поне на външен вид, кабина и машинно нищо му няма.
Информация
Модератори