Страница 5 от 28

Публикувано на: Съб Ное 25, 2006 1:30 pm
от 07
100% ot 32 серия са с провиснали кошове и плачат за пенсия! 33 ките ще трябва да служат още поне 10 год все пак са мо на 15 год.! А седалките в сръбското ЕМВ би трябвало да се обръщат иначе ще е некомфортно да пътуваш с гръб към движението!

Публикувано на: Съб Ное 25, 2006 1:37 pm
от Mario Evstatiev
07 написа:100% ot 32 серия са с провиснали кошове и плачат за пенсия! 33 ките ще трябва да служат още поне 10 год все пак са мо на 15 год.! А седалките в сръбското ЕМВ би трябвало да се обръщат иначе ще е некомфортно да пътуваш с гръб към движението!
Провисналите кошове са болна тема, но все пак има добри пловдивски 32-ки, чиито кошове не са провиснали. А седалките в сръбския ЕМВ не се обръщат, но пак са доста удобни.

Публикувано на: Съб Ное 25, 2006 4:06 pm
от 07
Удобни изглеждат наистина, но поне на мен пътуването с гърба напред никак не ми е удобно! Но в купе когато имаш хора на среща се понася...
Дай боже и нашите 33 ки да заприличат на сръбските, а 32ките едва ли са останали много с непровиснали кошове ( с изобщо не провиснали едва ли има) Лично на мен ми се иска да ги има още дълго и искам да попитам по заводски данни колко години служба им дават?

Публикувано на: Съб Ное 25, 2006 4:14 pm
от Mario Evstatiev
07 написа:Удобни изглеждат наистина, но поне на мен пътуването с гърба напред никак не ми е удобно! Но в купе когато имаш хора на среща се понася...
Дай боже и нашите 33 ки да заприличат на сръбските, а 32ките едва ли са останали много с непровиснали кошове ( с изобщо не провиснали едва ли има) Лично на мен ми се иска да ги има още дълго и искам да попитам по заводски данни колко години служба им дават?
По заводски данни им дават служба 25 години и то при надлежна поддръжка и стриктно спазване на междуремонтните пробези. А тук в България поддръжката почти я няма, а редица ЕМВ вървят само на ГПР-та и най - много някой подемен ремонт. Всичко е на доизживяване, така, че вида им не трябва да учудва никой. Освен това има народ, който живее за да руши, както например е станало вчера в ЕМВ 32 109/110, обслужваща редовно ПВ 20223. Група гаменчета(вероятно друсани) е счупила стъкло на кабината на машиниста, ломила е в салона и е изхвърлена облегалка от седалка на ЕМВ.

Публикувано на: Пет Дек 29, 2006 12:25 am
от bdz46
След близо година бездействие, 32 107 отново е в движение от 26.12.2006. Днес на влак 10113/10116 се представи отлично.

Публикувано на: Пет Дек 29, 2006 12:29 am
от 43.309
Е разбира се не би се представила отлично без бригадата. :D

Публикувано на: Пет Дек 29, 2006 10:05 am
от Mario Evstatiev
Потвърждавам за ЕМВ 32 107/108. Недостатък е, че механиката и е много слаба, но пък има доста силен реостат, добро ускоряване и скоростомерите не отскачат почти.

Публикувано на: Нед Дек 31, 2006 3:38 pm
от 42 072.9
32 095/096 sushto moje da se pohvali s dobur reostat, bez problemi s dve EMV ot vlak 50224 se spyskashe po Vladaq i Gorna banq.

Публикувано на: Нед Дек 31, 2006 3:49 pm
от rexkos
bdz46 написа:След близо година бездействие, 32 107 отново е в движение от 26.12.2006
Ето го и доказателството: :D
http://bgphoto.net/photos/17386/o633031758563286250.jpg

Публикувано на: Нед Дек 31, 2006 6:24 pm
от Nikola VS
Една година е стояла мотрисата и е събирала ръжда, не можаха ли да й ударят две ръце блажно, да придобия вид на влак. Всички възприемаме тези ЕМВ като най - гнусните влакове. Представете си колко ще са готини, ако се пребоядисат наново с по - топло червено. Ще станат чистак бърсак нови и малко употребявани. :lol: :D :lol: :D

Публикувано на: Сря Яну 03, 2007 5:49 pm
от VESO
А парите за боята от къде ще дойдат? :lol:

Публикувано на: Сря Яну 03, 2007 5:56 pm
от rexkos
Парите за боята не са проблем. Проблемът е, че някои хора ги мързи да поддържат подвижния състав.

Публикувано на: Съб Яну 06, 2007 7:53 am
от Mario Evstatiev
Тая 107/108 няколко месеца вися пред Ново хале на София, защото беше тотално ограбена. Като външен вид няма да я обсъждам защото е направо ужасяваща. Иначе хубавите и страни са, че има много добро отопление, осветление и добър реостат. Обаче, механиката е направо ужас. А за боята, практически наистина е до немърливост, но ако някой надигне вой, то от Дирекцията ще кажат, че си има технологични срокове кога да бъде боядисан даден ТПС. В случая ще ес оправдаят, че ЕМВ не е минала среден, подемен или капитален ремонт, че да я боядисват. В депо Подуяне от доста време насам масова практика е на ЕМВ да се извършват само подемни ремонти и да не се боядисват цялостно, а както при ГПР - само механиката и покрива заедно с покривното оборудване. На ЕМВ 32 гледат като на обречена техника и въобще не им пука за външният им вид. По - важното в депото е да се съберат секции, колкото да се покрие графика, пък от там нататък и с лайна да са омазани не си мисли, че някой ще ги гледа. Вчера 32 139/140 се е издънила много яко при излизане за вл. 50221, което в съчетание с късния час на излизане е довело до голямо закъснение на влака още от гара София. Естествено в стремежа си да скрият нечия немърливост, още повече раздухаха работата.

Публикувано на: Съб Яну 06, 2007 11:41 am
от bdz46
32 097 беше СР и също не я боядисаха. Тя, заедно с 32 099, 107 и 109 са си още със старата кафява боя.

Публикувано на: Съб Яну 06, 2007 11:47 am
от rexkos
Едната челна секция на 32 141/142 e с нова боя, естествено шарена. :x Както и самата челна секция (забравих точно коя от двете) изцяло е изографисана, само дето джамовете са непокътнати. :shock: