Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Като се има впредвид ,че участъка е почти по средата между София и Карлово,не се чудете ,че 3 часа е чакано.Всички дизелови локомотиви са достатъчно далеч,в депата няма резервни ,няма и бригади които да го обслужат и докато се прецени кой да бъде отклонен,да се вземе разрешение за това ,то времето си тече.А по еднопътната 3 линия ако е имало влакове ,е трябвало и да се разминават,за да се осигури трасе за този локомотив.Някъде бях писал подобен случай с мен ,когато имаше ремонт при г.Стряма и от г.Казичене до г.Стряма транзит навсякъде с работния влак и от там по тунелите да го търся.Бяха чакали около 4 часа от спирането в тунела.Знаете и за многото намаления и ниски скорости в междугарията по 3-та линия ,тъй ,че няма място за чудене.

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
На Пирдоп има 55. Въпроса е, че като са счупили пантографа се е наложило да се качват на покрива. Отделно може и от контактната да са идвали да оглеждат в какво състояние е мрежата. В тунела е страшно ниска мрежата и ако се е налагало да се качва някой на покрива е трабвало направо да пълзи. Отделно докато се стиковат нещата между диспечери, ЦДР-то и тн си минава време. Да не забравяме, че в тунела станцията и телефоните не бачкат а аварийните колонки сигурно и те не са бачкали. Който е ходил да предава информацията в гарата е навъртял страшно много км.
Били ползвали колонките, някои работят. Изобщо 3 часа направо си е малко стоене, особено като се има предвид, че става въпрос за дълъг тунел. Не може като спре влака в тунела и на 5-тата минута най-близкия дизел вече да чака изход. Докато се разбере какво, къде, как, защо минава време, после да се решава какво ще се прави, да се вдигне падналата мрежа (ако е паднала) и т. н.
колонките?
Информация
Модератори