Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Прекалено много случаи станаха, от БДЖ трябва да вземат мерки занапре да няма невинни човешки жертви недай Боже.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

Нищо чудно! Не знам само какво ще кажат дежурните в ТПС!
Мнения: 32
Регистриран на: Нед Окт 22, 2006 9:23 pm
Местоположение: Карлово
Обратна връзка:

Мнение от benslavovski »

по машина пробил изолатор на гвп и преди това счупен п-ф
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Коя машина е била? Бригадата сменена ли е на Карлово или са продължили до Бургас?
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

44 095. Беше през Подуяне.
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

От Карлово го поел Файтер.Влака тръгнал в 22.30 :shock: В Бс трябва да е стигнал в 2.30 в най-добрия случай.
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Днес "Чайка"-та замина с лок 46 211 и най-вероятно бургаска бригада. Влака премина през Подуене.
Мнения: 30
Регистриран на: Чет Фев 09, 2006 10:40 am
Местоположение: София

Мнение от 42-55 »

43.309 написа:От Карлово го поел Файтер...
43 533
Railion Deutschland AG
Nürnberg
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

533 е извикан почти на пожар,тъй като е бил предвиден за товарачка,но навреме се е оказал да спасява ситуацията.Късмет,че е бил по 3-та,а не е трябвало да идва от ПО.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

Фаитера, добре! Ама 3 часа да са чакали дизелак - маи не от Пловдив ами от завода производител е идвал!
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

И аз това недуумявам.Дори да е от По би трябвало за 2 часа да стигне :roll: .Не мога да разбера закакво при толкова закъснял влак са го държали още 30 мин на Карлово сменянето на машините е за 10 мин. :evil: Пристигане в Бс по сред нощ.
Мнения: 236
Регистриран на: Чет Мар 22, 2007 10:47 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
pпомощен локомотив

Мнение от shotik »

Като се има впредвид ,че участъка е почти по средата между София и Карлово,не се чудете ,че 3 часа е чакано.Всички дизелови локомотиви са достатъчно далеч,в депата няма резервни ,няма и бригади които да го обслужат и докато се прецени кой да бъде отклонен,да се вземе разрешение за това ,то времето си тече.А по еднопътната 3 линия ако е имало влакове ,е трябвало и да се разминават,за да се осигури трасе за този локомотив.Някъде бях писал подобен случай с мен ,когато имаше ремонт при г.Стряма и от г.Казичене до г.Стряма транзит навсякъде с работния влак и от там по тунелите да го търся.Бяха чакали около 4 часа от спирането в тунела.Знаете и за многото намаления и ниски скорости в междугарията по 3-та линия ,тъй ,че няма място за чудене.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

На Пирдоп има 55. Въпроса е, че като са счупили пантографа се е наложило да се качват на покрива. Отделно може и от контактната да са идвали да оглеждат в какво състояние е мрежата. В тунела е страшно ниска мрежата и ако се е налагало да се качва някой на покрива е трабвало направо да пълзи. Отделно докато се стиковат нещата между диспечери, ЦДР-то и тн си минава време. Да не забравяме, че в тунела станцията и телефоните не бачкат а аварийните колонки сигурно и те не са бачкали. Който е ходил да предава информацията в гарата е навъртял страшно много км.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Били ползвали колонките, някои работят. Изобщо 3 часа направо си е малко стоене, особено като се има предвид, че става въпрос за дълъг тунел. Не може като спре влака в тунела и на 5-тата минута най-близкия дизел вече да чака изход. Докато се разбере какво, къде, как, защо минава време, после да се решава какво ще се прави, да се вдигне падналата мрежа (ако е паднала) и т. н.
Мнения: 261
Регистриран на: Пет Ное 03, 2006 7:02 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Nikola VS »

Публикувай отговор

Обратно към “Да си поговорим за железници | Let's talk about railways”

Информация