Страница 5 от 17

Публикувано на: Вто Май 15, 2007 8:54 pm
от 44142
Днес на 43517 се е изкубнала едната тяга от пакета с талерчати пружини. В депо ПД умуваха какво да я правят.

Публикувано на: Вто Май 15, 2007 9:10 pm
от 07
Labros написа:Ами с тия хора начело,които гледат как да досъсипят и скапат всичко...Почти всички 43-ки са оставени на самотек.Цяло чудо е,че все още вървят.
Аиде стига с "тея хора на чело" да се оправдаваме! Те са едни и същи и за депо ГО и за Русе и за Варна....

Публикувано на: Вто Май 15, 2007 11:19 pm
от VESO
Зависи си от манталитета на хората във всяко едно място.При нас като не се гледа с грижовно око на 43-00-ките,какво да правим.Ако ГО имаха 435XX-X,щеше да свети.

Публикувано на: Сря Май 16, 2007 1:23 am
от Labros
07,тука никой не се оправдава.Просто се прави констатация /за кой ли път.И естествено може да ставам нагъл,ама е така/.

Публикувано на: Сря Май 16, 2007 6:08 am
от 07
Labros - че на тея отгоре не им дреме за железницата го знаем всички и почти всеки ден се натъкваме на примери за това.... Но в някои депа са доказали че въпреки "тея от горе" могат (или поне добре имитират че могат)...... :idea: Защо и другите да не могат...

Публикувано на: Сря Май 16, 2007 6:11 am
от Mario Evstatiev
В Русе и ГО добре се поддържат локомотивите. Факт е, че на всички горнооряховски 44 и 45 им работи безотказно реостата, както и на доста русенски. В Русе дори ел. скоростомерите на 44 работят, което в други депа го няма. Който иска намира начин да пази и поддържа, който не иска, ако ще сума пари да му се дадат пак ще си е мурдер и мърляч.

Публикувано на: Сря Май 16, 2007 3:31 pm
от VESO
Точно това ме изненада и мен.Защо след като заплатата на едни и същи длъжности в различните депа горе долу е една и съща,на едни места се стараят,на други не?Нека не говорим за парична мотивация,понеже тя тук няма място.След като се взема почти еднакво трудово възнаграждение,защо едни си казват,че за тези пари не си заслужава да се полагат определени грижи,а други забравят неволите и напук на всичко работят с пределни усилия?

Публикувано на: Сря Май 16, 2007 4:15 pm
от lok43r
...

локомотиви серия 43

Публикувано на: Сря Май 16, 2007 4:42 pm
от choveka_vlak
Не без значение, е и традицията предавана от бащи на синове, особено ако се предаде обичта към локомотивите!. :)

Публикувано на: Сря Май 16, 2007 6:26 pm
от Tramway
bdz46 написа:
Tramway написа:Напротив, от голямо значение е. Затова нямаме една свястна машина.
Трябва да пробваш русенска. Те са по-читави и от ГО.
Пробвал съм русенски моми - много са читави, дано и машините са им такива, още не съм ги яхал. Същото е съотношението и в Сф - и едните и другите са един дол дренки. За ГО обаче това не важи - машините хубави, ама момите... В По пък обратно - мацки супер, машини... да не споменавам.

Публикувано на: Сря Май 16, 2007 6:48 pm
от 07
Лошто е че сега всички се оправдават с ниските заплати, но ако се повишат, качеството на поддръжка едва ли ще се вдигне..... Трябва да се гледа малко и в бъдещето освен увеличението на заплатите - да се стимулира и ученето в специализираните учебни заведения

Публикувано на: Сря Май 16, 2007 7:31 pm
от Tramway
lok43r написа:Защото мотивацията в различните депа е специфична предвид различното търсене и предлагане на работна ръка в отделните градове. Естествено мотивацията в депата от големите градове е по-малка тъй като средната заплата на трудовия пазар там е доста по-висока от предлаганата в БДЖ.
07 написа:Лошто е че сега всички се оправдават с ниските заплати, но ако се повишат, качеството на поддръжка едва ли ще се вдигне..... Трябва да се гледа малко и в бъдещето освен увеличението на заплатите - да се стимулира и ученето в специализираните учебни заведения
И едното и другото е вярно, но много важна е и традицията, а тя влияе на начина на мислене, т.е. професията трябва да ти е в душата. В ГО например нито получават повече от другаде, нито пращи от висши специалисти. Обаче качеството на работата е на доста по-високо ниво защото хората (или повечето от тях) са железничари по наследство и по душа. От близо 120 години там е железопътния център на България и около 30% от населението от поколения работи в железницата.

Публикувано на: Сря Май 16, 2007 7:33 pm
от 44142
lok45111 написа:В Русе и ГО добре се поддържат локомотивите. Факт е, че на всички горнооряховски 44 и 45 им работи безотказно реостата
Чак на всички не, но на повечето им работи.

локомотиви серия 43

Публикувано на: Сря Май 16, 2007 7:57 pm
от choveka_vlak
Хе хе хе!!!, Гоподин трамвая се преплакна!!!, кеф!, кеф!, кеф!, пак надви и подчерта!. Северняшко мислене!-това е!. :D :D :D

локомотиви серия 43

Публикувано на: Сря Май 16, 2007 8:02 pm
от choveka_vlak
Горна си е Горна и при дизелите и при електровозите МОГАТ ГО ХОРАТА!!!, но чак пък такова подчертаване!.... :wink: