Мнения: 83
Регистриран на: Пон Окт 01, 2007 9:12 pm
Местоположение: VIDIN

Мнение от rosko0172 »

Това е супер новина!Много се радвам тава ми е любимата локомотивна серия! :thumbleft:
Мнения: 190
Регистриран на: Пон Апр 21, 2008 7:12 am
Местоположение: Бургас

Мнение от gu6terov »

Най-после някой да се сети за четворката :)
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Какво точно ще е възстановяването- като експонат или ще се връща в движение?
Мнения: 236
Регистриран на: Чет Мар 22, 2007 10:47 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Възстановяването ще е доста трудно,защото частите са кът,много от добрите майстори са пенсионери ,напуснали или съкратени.Вероятно може да е като експонат и за атракции ,снимане на филми и др.,но за работа едва ли ,за малкото останали лок 06-00 няма работа ,камо ли за 04.Малко ще са и машинисти запознати с тази серия локомотиви,а нещата не са само да се кара,трябва и много оглеждане по време на път,също и при екипиране и оглед за техн. състояние.
Но все пак е похвално ,ако наистина я възстановят,малко са произведените такива локомотиви .
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Възстановяване за атракционни пътувания на собствен ход.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

43.309 написа:Възстановяване за атракционни пътувания на собствен ход.
Хубаво е, че ще бъде възстановена. Но май само иностранци ще могат да се радват на пътувания със серия 04. Едва ли цените ще са достъпни за нас, обикновените любители на железницата...
Мнения: 21
Регистриран на: Съб Фев 14, 2009 6:40 pm
Местоположение: София

Мнение от 44076 »

Мани ти цените, лока да оправят, ама нейсе - изкараха го от халето и май пак са го зарязали :( :( :( :( :(
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
Има една стара поговорка, която и Костурица използва във филма си "Черна котка бял котарак",- " Едно нещо което не можеш да го купиш с пари се купува с много пари"... а къде са парите?, е този въпрос оставям на Вас!,...
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Работата с 04 012.1 зацикли. Започнаха някакви подготвителни работи, но изведнъж работата бе спряна, а локомотива отново изкаран в храсталаците. Онзи ден с колега от ремонта направихме фотоинспекция и останахме потресени от състоянието на локомотива. ДД са тотално унищожени, липсват цилиндровите глави, както и всички медни елементи - тръби, дихтунги, втулки и др. Кабините са в отчайващо състояние - някой(ясно за какво) е взел бронзовите шибъри и стержени на директните спирачки - айде сега иди дири такива :roll: Освен това, апаратния блок във втора кабина също е изтърбушен, въпреки, че на кого за какво са му релета на 24 и 72V DC. Общо взето дори да се възстанови машината, това няма да е скоро и хич няма да е лесно. В депо София единствения голям радетел за тази дейност - инструктура Ангел Алексиев май също вдигна ръце - то не може да искаш, а отгоре да те спъват я с неотпускане на пари, я с други трикове. Но поне надеждата остава, че рано или късно работата по 04 012.1 ще бъде възобновена и ще се радваме, че имаме единствения действащ в Европа локомотив от този вид.

Ето две снимки на кабината и пулта, правени на 27.07.2009 г.:

Изображение

Изображение
64.19
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Ихаа, амчи той вдигнал 120 km/h на място бре. :lol: Представям си каква пушилка се е вдигнала отдолу. :shock: :D Някой май си е играл с Хаслера. :evil:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Nikss написа:Ихаа, амчи той вдигнал 120 km/h на място бре. :lol: Представям си каква пушилка се е вдигнала отдолу. :shock: :D Някой май си е играл с Хаслера. :evil:
Хаслера си седи така от 2005-та година. Тогава за последно аз и още един форумец се качихме в тази кабина. Естествено, състоянието беше в пъти по - добро, но само за 4 години се е намерил някой като да доразкаже играта на машината. Даже се чудя как още кабините са цели...
64.19
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
И тук ще помоля Марио ако има снимки от машинното нека ги качи за да се добие пълна представа за състоянието!. :roll:
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

А какво е положението с другия екземпляр от серията - 025?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

VESO написа:А какво е положението с другия екземпляр от серията - 025?
04 025 също е в депото, но в значително по - лошо състояние от 04 012.1, което ще рече, че само 012 става за възстановяване като действащ експонат. Към момента обаче съдбата и е неясна.
64.19
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

lok45111 написа:
VESO написа:А какво е положението с другия екземпляр от серията - 025?
04 025 също е в депото, но в значително по - лошо състояние от 04 012.1, което ще рече, че само 012 става за възстановяване като действащ експонат. Към момента обаче съдбата и е неясна.
С части от 025 ако може да се допълнят липсите на 012 ще бъде добре. Какво обаче е останали от 025? Само не казвай, че е гол кош на талиги.
Публикувай отговор

Обратно към “Исторически дизелов и електрически подвижен състав | Historic diesel and electrical rolling stock”

Информация