


Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Възстановяването ще е доста трудно,защото частите са кът,много от добрите майстори са пенсионери ,напуснали или съкратени.Вероятно може да е като експонат и за атракции ,снимане на филми и др.,но за работа едва ли ,за малкото останали лок 06-00 няма работа ,камо ли за 04.Малко ще са и машинисти запознати с тази серия локомотиви,а нещата не са само да се кара,трябва и много оглеждане по време на път,също и при екипиране и оглед за техн. състояние.
Но все пак е похвално ,ако наистина я възстановят,малко са произведените такива локомотиви .
Но все пак е похвално ,ако наистина я възстановят,малко са произведените такива локомотиви .
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm


Глобален модератор
Има една стара поговорка, която и Костурица използва във филма си "Черна котка бял котарак",- " Едно нещо което не можеш да го купиш с пари се купува с много пари"... а къде са парите?, е този въпрос оставям на Вас!,...
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603

Администратор
Работата с 04 012.1 зацикли. Започнаха някакви подготвителни работи, но изведнъж работата бе спряна, а локомотива отново изкаран в храсталаците. Онзи ден с колега от ремонта направихме фотоинспекция и останахме потресени от състоянието на локомотива. ДД са тотално унищожени, липсват цилиндровите глави, както и всички медни елементи - тръби, дихтунги, втулки и др. Кабините са в отчайващо състояние - някой(ясно за какво) е взел бронзовите шибъри и стержени на директните спирачки - айде сега иди дири такива
Освен това, апаратния блок във втора кабина също е изтърбушен, въпреки, че на кого за какво са му релета на 24 и 72V DC. Общо взето дори да се възстанови машината, това няма да е скоро и хич няма да е лесно. В депо София единствения голям радетел за тази дейност - инструктура Ангел Алексиев май също вдигна ръце - то не може да искаш, а отгоре да те спъват я с неотпускане на пари, я с други трикове. Но поне надеждата остава, че рано или късно работата по 04 012.1 ще бъде възобновена и ще се радваме, че имаме единствения действащ в Европа локомотив от този вид.
Ето две снимки на кабината и пулта, правени на 27.07.2009 г.:



Ето две снимки на кабината и пулта, правени на 27.07.2009 г.:


64.19


Администратор
Хаслера си седи така от 2005-та година. Тогава за последно аз и още един форумец се качихме в тази кабина. Естествено, състоянието беше в пъти по - добро, но само за 4 години се е намерил някой като да доразкаже играта на машината. Даже се чудя как още кабините са цели...Nikss написа:Ихаа, амчи той вдигнал 120 km/h на място бре.Представям си каква пушилка се е вдигнала отдолу.
![]()
Някой май си е играл с Хаслера.
64.19

Глобален модератор
И тук ще помоля Марио ако има снимки от машинното нека ги качи за да се добие пълна представа за състоянието!. 

В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603

Администратор

С части от 025 ако може да се допълнят липсите на 012 ще бъде добре. Какво обаче е останали от 025? Само не казвай, че е гол кош на талиги.lok45111 написа:04 025 също е в депото, но в значително по - лошо състояние от 04 012.1, което ще рече, че само 012 става за възстановяване като действащ експонат. Към момента обаче съдбата и е неясна.VESO написа:А какво е положението с другия екземпляр от серията - 025?
Информация
Модератори