

Глобален модератор
Според моите оскъдни наблюдения кратката все още като време, експлоатация на тези л-тиви, те пръва ще показва плюсовете и миносите им. Но всичко с времето си... . 

В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603

По кои точно показатели или качества са по-добри от серии 43, 44 и 45driver написа:като човек който ена ТИ с локомотивните науки и страничен наблюдател мога да споделя тези локомотиви с невзрачната си физиономия са по добри от43.44.45. във всяко едно отношение нещо кото приказката за грозното пате


«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Глобален модератор
Ами така например моментното натоварване при потегляне ( без боксуване) може да достигне до 1400,1500, ампера без да изключи...
Последно промяна от choveka_vlak на Чет Ное 29, 2007 6:25 pm, променено общо 2 пъти.
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603

Това без да буксува е относително - зависи от наклон, масата на влака, състояние на релсите, сцепната маса на локомотива и т.н. , а това че не изключва значи имат добра изолация или добра вентилация за да държат при 1400Аchoveka_vlak написа:Ами така например моментното натоварване при потегляне ( без боксуване) може да достигне до 1400,1500, апера без да иключи...
До колкото зная това дърво няма компенсатори. Значи едва ли при еднакви условия ще имат по-добро сцепление. Ето каква е статистиката:
44 срещу 87
Сцепна маса:
87 срещу 83
Трайна мощност
3040 срещу 3730 (700kW повече за 87)
Компресори
2 срещу 1
Пантографи
2 срещу 1
Компенсатори
2 срещу 0
Статистиката е изцяло в полза на 44


Глобален модератор




В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603

Глобален модератор
Колоосните редуктори имат предавателно отношение: 1 : 2,28 (32:73). Колоосите са с моноблокови колела с диаметър по окръжноста на търкаляне 1150мм. Продължителна мощност 3675 KW, кратко временно натоварване при ускорение 5880KW.
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603


Глобален модератор
Но да не забравяме кострукцията като на коша така и на талигите!!!, според моето скромно мнение има един термин който се казва "център на тежеста"!. 

В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603

Глобален модератор
Ето чертеж на талигата, като предварително се извинявам за лошото качество!.


В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603

Глобален модератор
Главната рама е свързана със всяка от талигите чрез ниско разположени централни болтове, монтирани в гумени елементи. Централноболтовото свързване на главната рама с талигите се демпферира странично чрез два хидравлични амортисора, разположениот всяка страна на централните болтове и свързани чрез болтове към съответната странична греда на талигата чрез сайлент блокове. Страничното придвижване на централните болтове се ограничава от металогумени отбивачки. Вторичното ресорно се сътои от по три винтови(хеликоидални) цилиндрични пружини и два хидравлични амортисора от всяка страна на талига. Рамите на двете двуосни талиги са конструкция с кутиеобразни странични и челни греди и централно болтова греда. Талиговите рами лежат върху буксови кутии с ролкови лагери чрез две винтови пружини, разположени на всяка букса. Буксите са захванати двустранно към рамите на талигите чрез къси ленкерни щанги, лагерувани чрез сайлент блокове към конзолите на талиговите рами. Вертикалните движения на всяка буксова кутия се демпферират с хидравлични амортисори.
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603

07 написа:Защо БЖК серия 40 да изчезва? Просто обемът на превозите на БЖК се увеличава и им трябват още машини!


Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Информация
Модератори