Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
Според моите оскъдни наблюдения кратката все още като време, експлоатация на тези л-тиви, те пръва ще показва плюсовете и миносите им. Но всичко с времето си... . :wink:
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

driver написа:като човек който ена ТИ с локомотивните науки и страничен наблюдател мога да споделя тези локомотиви с невзрачната си физиономия са по добри от43.44.45. във всяко едно отношение нещо кото приказката за грозното пате
По кои точно показатели или качества са по-добри от серии 43, 44 и 45 :?:
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
Ами така например моментното натоварване при потегляне ( без боксуване) може да достигне до 1400,1500, ампера без да изключи...
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

Някой 44/45 също го могат
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
choveka_vlak написа:Ами така например моментното натоварване при потегляне ( без боксуване) може да достигне до 1400,1500, апера без да иключи...
Това без да буксува е относително - зависи от наклон, масата на влака, състояние на релсите, сцепната маса на локомотива и т.н. , а това че не изключва значи имат добра изолация или добра вентилация за да държат при 1400А
До колкото зная това дърво няма компенсатори. Значи едва ли при еднакви условия ще имат по-добро сцепление. Ето каква е статистиката:
44 срещу 87
Сцепна маса:
87 срещу 83
Трайна мощност
3040 срещу 3730 (700kW повече за 87)
Компресори
2 срещу 1
Пантографи
2 срещу 1
Компенсатори
2 срещу 0

Статистиката е изцяло в полза на 44 :D
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
:lol: :lol: :lol: Ами като не вярвате, потърсете прочетете, качете се на л-тива опитайте, а не отново да започвате с упорство и твърдоглавие!. За разлика от Вас, яздил съм л-тива и знам много добре за какво иде реч!. :wink:
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
Колоосните редуктори имат предавателно отношение: 1 : 2,28 (32:73). Колоосите са с моноблокови колела с диаметър по окръжноста на търкаляне 1150мм. Продължителна мощност 3675 KW, кратко временно натоварване при ускорение 5880KW.
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

driver написа:ако случаино се сменят редукторите дали ще станат големи дърпачки
Дори и да заменят редукторите с такива за 80 км/ч, ограниченията за теглителна сила по сцепление остават!
Гост
Гост

Мнение от Гост »

локомотива е със скорости на движение до 177 км може да реализира максимална теглителна силао от258 килонютона при потегляне и продължителен режим 98.9KN
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
Но да не забравяме кострукцията като на коша така и на талигите!!!, според моето скромно мнение има един термин който се казва "център на тежеста"!. :wink:
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
Ето чертеж на талигата, като предварително се извинявам за лошото качество!.
Изображение
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
Главната рама е свързана със всяка от талигите чрез ниско разположени централни болтове, монтирани в гумени елементи. Централноболтовото свързване на главната рама с талигите се демпферира странично чрез два хидравлични амортисора, разположениот всяка страна на централните болтове и свързани чрез болтове към съответната странична греда на талигата чрез сайлент блокове. Страничното придвижване на централните болтове се ограничава от металогумени отбивачки. Вторичното ресорно се сътои от по три винтови(хеликоидални) цилиндрични пружини и два хидравлични амортисора от всяка страна на талига. Рамите на двете двуосни талиги са конструкция с кутиеобразни странични и челни греди и централно болтова греда. Талиговите рами лежат върху буксови кутии с ролкови лагери чрез две винтови пружини, разположени на всяка букса. Буксите са захванати двустранно към рамите на талигите чрез къси ленкерни щанги, лагерувани чрез сайлент блокове към конзолите на талиговите рами. Вертикалните движения на всяка буксова кутия се демпферират с хидравлични амортисори.
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Мнения: 28
Регистриран на: Сря Юни 14, 2006 9:37 pm
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:
07 написа:Защо БЖК серия 40 да изчезва? Просто обемът на превозите на БЖК се увеличава и им трябват още машини!
:arrow: Договора за наема им свършва месец май 2008г. и не е подновен.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

А локомотивите серия 87 и те ли са под наем или пък са закупени?
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

Tях Дунчев ги купува
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Публикувай отговор

Обратно към “"Българска Железопътна Компания - АД"”

Информация