Страница 5 от 28

Публикувано на: Сря Фев 14, 2007 12:16 pm
от 44142
Днес началници от ПО депо я приемат. 100% е ПО.

Публикувано на: Сря Фев 14, 2007 3:49 pm
от rexkos
И за какво са били всички тези курсове в депо София? :? Дано задържим двата Файтърa от Русе, 44 094 и 44 099.

Публикувано на: Сря Фев 14, 2007 3:52 pm
от bdz46
Курсовете са, за да се ползват машините от 3622 и 8602.

Публикувано на: Сря Фев 14, 2007 4:06 pm
от rexkos
bdz46 написа:Курсовете са, за да се ползват машините от 3622 и 8602.
На следващия ден те не поемат ли 8601 и 3621?

Публикувано на: Сря Фев 14, 2007 4:45 pm
от bdz46
До тогава стоят в депото. Могат да мушнат някоя вертушка до Голямо село или товарачка до Драгоман и обратно.

Публикувано на: Сря Фев 14, 2007 7:20 pm
от 46 242
Новината не е радостна за софиянци. Несправедливо е. Но от друга страна ще може да се надяваме на истински бърз график. 4 лок 46 200 покриват изцяло бързите влакове на майните.

Публикувано на: Сря Фев 14, 2007 8:00 pm
от rexkos
Вероятно две от 4-те 46200 ще обслужват "Родопите" и "Белия Кон". Ще видим как ще се вписват в кривите по дефилето. :D

Публикувано на: Сря Фев 14, 2007 8:58 pm
от 44-134
rexkos написа:Вероятно две от 4-те 46200 ще обслужват "Родопите" и "Белия Кон". Ще видим как ще се вписват в кривите по дефилето. :D
Графика в който е вкарана 46 229 и където вероятно ще бъде вкарана и 46 221 е за 3 машини. така че сигурно и 221 ще се движи по познатите вече на сички влакове 80502 8603/4 8610/15 1623.

Публикувано на: Сря Фев 14, 2007 9:03 pm
от rexkos
А другите две машини би трябвало да са 231 и 234. Едната ще обслужва ще е в графика, посочен от 44-134, а другата най-вероятно ще е на Белия или Родопите. :)

Публикувано на: Сря Фев 14, 2007 10:03 pm
от VESO
Графика на "Родопи" е малко особен и такъв,че много рядко може да се обслужва от такава машина.Най-вероятно другата 46-00-ца ще отиде на 8610/8615,Дианата или 1623.
Колкото до Белия кон,теоретически има такава възможност,но само до София,където трябва да се сменява машината.Причината:
The change had been necessary due to the tight turns of the railway line in the gorge of the Iskar river through Stara Planina mountain. Locomotives of class 46 have a Co-Co wheel arrangement and cannot serve trains on this line.
(Накратко oписанието от Европейкия ж.п. сървър гласи - локомотивите от серия 46 са шестосни и не могат да се вписват в кривите по дефилето).
На тази страница вижте описанието към снимката с Белия кон,теглен от 242.Датата е 7-ми април,2004г.

Публикувано на: Сря Фев 14, 2007 10:10 pm
от rexkos
Странно, чувал съм че 46-ците няколко пъти са минавали по дефилето. 06-ците пък, които също са 6-осни, редовно обслужват ЛТВ по Сф-Мз.

Публикувано на: Сря Фев 14, 2007 10:13 pm
от bdz46
Серия 46 МОЖЕ да се движи колкото и душа иска по дефилето с всякакви влакове. Това, че има 6 колооси няма никакво значение и няма да е прецедент, защото неведнъж машина серия 46 е минавала от там. Имайте предвид и, че локалния влак там се обслужва по график от лок серия 06.
Машините могат да се вписват във всички криви от София до Мездра, в по-острите криви на 3-та линия, както и в още по-острите криви на отклоненията на стрелките, и в още по-най-острите криви в депо Бургас.

Публикувано на: Сря Фев 14, 2007 11:40 pm
от lok43r
Че могат могат. Въпросът е как това ще се отрази върху износването на ребордите и най-вече върху техническото състояние на железния път.

Публикувано на: Чет Фев 15, 2007 12:01 am
от bdz46
По 1-ва и по 3-та има и по-остри криви и не им се отразява чак толкова зле. Щом минават през кривата след Владая, където свършва намалението 50 и където 45 164 изпадна с 5620.

Публикувано на: Чет Фев 15, 2007 6:58 am
от 07
lok43r написа:Че могат могат. Въпросът е как това ще се отрази върху износването на ребордите и най-вече върху техническото състояние на железния път.
Износването на железния път е проблем на НКЖИ а не на БДЖ или БЖК които оперират с машините! Колкото до самото износване - кривите между орешак и чумерна са същите като в дефилието - там релсите се въртят веднъж годишно, а в дефилието 2 пъти в годината! И още износването на релсите е нормално да бъде калкулирано в инфраструктурните такси, а те в цената на превоза.....Ако всичко е правилно пресметнато след износване следва своевременнен ремонт! Ако е вЕрно че 3 осни талиги се вписват трудно в нашите пътища то тогава как по стрелки и гари се движат маневрите серия 52 та те са си една четириосна талига! И как 6 осни вагони се вписват а 6 осен лок не може! Хора че не харесвате сините машини - хубаво ама мислете повече с тея глави бе! (имах предвид горните)

Admin: Изтрит е доста flood. При повторно разпалване на подобни реплики ще има наказания.