Страница 5 от 21
Публикувано на: Пон Май 15, 2006 7:21 am
от rexkos
Поздравление за чудесния trainspotting.Имам един въпрос.
Колко и какъв тип бяха вагоните на 10213.От снимката се вижда само,че първият е 47 серия.
Само малко да те поправя Марио.Влакът не 4663.Това е 4660 за Москва.Отлично се виждат руските вагони.А 4663 е Букурещ-Истанбул,към който на Димитровград се прикачват вагоните от 1663.

Публикувано на: Пон Май 15, 2006 7:52 am
от Mario Evstatiev
Мерси за поправката за вл. 4660, все още не мога да им свикна с новите номера. На вл. 10213 вагоните бяха три. Два сини 47-ма серия и един 50-та серия 11Х6

Публикувано на: Вто Май 16, 2006 9:13 am
от Mario Evstatiev
Здравейте,
ето го и продължението на вчерашния трейнспотинг.
От гара монтана заминах с ПВ 71212, който се обслужваше от
ЕМВ 32 103/104. На гара Бойчиновци пристигнахме на време. От там се качих на БВ 7624, който беше с
45 171. БВ 7624 замина с малко закъснение поради изчакване на БВ 7625, който се обслужваше от локомотив
45 173. Закъснението на 7624 бе наваксано до Враца, където се прехвърлих на ПВ за Мездра, който се обслужваше от дългопреследваната
ЕМВ 32 049/050. Именно тя бе главната причина да се прехвърля на този ПВ. Имаше и защо...
От въпросната ЕМВ направих и следните снимки:
Номерна табела на 32 049
Пулт за управление на 32 049
Детайл от пулта за управление
Работното място на помощник - машиниста
Поглед върху скоростомера и кранмашиниста
Една снимка в движение
Много добро впечатление ми направи това, че кабините са изключително запазени. Не липсват алуминиеви лайстни, облицовката на стените на кабините е чиста и неиздраскана. На вратата на инвентарното шкафче зад машиниста има залепени най - важните схеми на ЕМВ. Странно ми се стори разположението на апаратурата на диспечерската радиостанция, монтирана е до пулта от страна на помощник машиниста. Влаковата радиоуредба работеше, микрофонът е монтиран стационарно на масата на помощник - машиниста. От въпросното пътуване с ЕМВ
32 049/050 направих и едно
КЛИПЧЕ, което показва излизането от гара Враца. Продължителността му е малка, тъй като бях ограничен откъм памет на фотоапарата. С ЕМВ пътувах до Мездра, където направих и
ТАЗИ снимка, след което стана време за МБВ 4661, който се обслужваше от
44 113. С него се прибрах до София. В гара София забелязах
44 001 да чака да се прикачи на влака, а БВ 3637 беше с
44 078, с което завърши и вчерашният трейнспотинг.
Публикувано на: Вто Май 16, 2006 9:31 am
от 46 242
Секцията изглежда доста прилично, обаче 45 171...мани мани..
А къде е вагона за инвалиди+велосипеди на 4661

Публикувано на: Вто Май 16, 2006 9:38 am
от Mario Evstatiev
46 242 написа:А къде е вагона за инвалиди+велосипеди на 4661

Такъв вагон няма на този влак. Това е международен влак от Букурещ за Солун.
Публикувано на: Вто Май 16, 2006 9:44 am
от bdz46
Имаше, ама го махнаха.
Публикувано на: Вто Май 16, 2006 9:47 am
от 46 242
Според БДЖ би трябвало да има подобен вагон в сътава на МБВто. Предпочетоха него пред 4612/3, но май само добро пожелание остана..
Прави хубаво впечатление, че напоследък този влак се е поотървал малко от жестоките си хронични закъснение.

Публикувано на: Вто Май 16, 2006 9:57 am
от Mario Evstatiev
Влакът снощи беше закъснял с 10 минути, на София влезе с 8 мин. закъснение.
Публикувано на: Чет Май 18, 2006 9:37 am
от VESO
http://bgphoto.net/photos/572/o632832484346875000.JPG
Истина ли е това,което виждам?

Никога Чайката не е била в такъв камерен състав?Каква е причината?
Публикувано на: Чет Май 18, 2006 9:39 am
от Mario Evstatiev
"Чайка"-та беше с 6 вагона, но понеже влиза в отклонение, другите три са в стрелката и не се виждат, за това се създава илюзията, че е само с три вагона.
Публикувано на: Чет Май 25, 2006 1:05 am
от harrier
Аз днес спотнах две ICE-та, които бяха застанали удобно. Ето тази снимка е специален поздрав за всички ЖП-спотъри:

Публикувано на: Съб Май 27, 2006 5:45 pm
от Гост
rexkos написа:Днес,27.05- се състоя пътуването ми от Костинброд до Драгоман.Пристигнах на гарата някъде към 13:15,а влакът ми (10208) беше чак в 13:43.Имах време и реших малко да се поразходя из гарата.Забелязах че цистерните Nacco,вече ги няма там.
От кога въглищата се возят в цистерни?

Иначе супер спотинг поздравления!

Публикувано на: Съб Май 27, 2006 5:52 pm
от rexkos
KRAKOMOBILA написа:rexkos написа:Днес,27.05- се състоя пътуването ми от Костинброд до Драгоман.Пристигнах на гарата някъде към 13:15,а влакът ми (10208) беше чак в 13:43.Имах време и реших малко да се поразходя из гарата.Забелязах че цистерните Nacco,вече ги няма там.
От кога въглищата се возят в цистерни?

Иначе супер спотинг поздравления!

Упс.Моя грешка!Оправена е.Всъщност са хоперите.

Благодаря за поправката.
Публикувано на: Съб Май 27, 2006 8:35 pm
от Гост
Спокоино няма нищо случва се!А онзи вагон който е след Алдомировци мисля беше,та той май се води за подстанция,но не съм сигурен

Публикувано на: Съб Май 27, 2006 11:32 pm
от harrier
Две снимки от 22 април, направени от моста над депо Подуене, когато с един мой колега съчетахме двата вида спотинг.
http://img148.imageshack.us/img148/296/poduene14pc.jpg
http://img148.imageshack.us/img148/8972/emb16dx.jpg