Публикувано на: Чет Сеп 24, 2009 1:53 pm
Защо не линията не е елктрифицирана, именно това се търси.
Специализиран форум за железопътен подвижен състав | Specialized forum for railway rolling stock
https://forum.blf.bg/
"Нулата" е спряна поради изтекли ревизии, а на пролет заедно с "Павката" трябва да работят, тъй, че ставаме пак за резил май...44-134 написа:Така и не разбрах нулата спряна ли е или не е, и ако е спряна поради каква причина?
Не съм много сигурен за какви ревизии е спряна машината, но е факт, че е спряна. Спирачката е правена миналата година и заедно с котела изтичат през 2010 г. Още от сега започва да става неприятно, защото работа за машината се очертава да има, но както винаги пак ще ни спипат по бели гащи. Редно е да се вземат мерки и локомотив 01-23 да бъде приведен в експлоатационна готовност до пролетта на 2010 г., че да не се получава като тази година с отменяне на атракционни пътувания.44-134 написа:Е к'ви са тея ревизий? спирачката я ревизираха миналата година ако се не лъжа, котела е от 2004 до 2010. Кои са тея ревизий дето са и изтекли?
Ако не излезе читава с "Павката" ли ще ходим за Станянци на пролет44-134 написа:Оказа се че 01.23 е спряна за котелна ревизия тъй като същата била правена 2003 година. Сега можем да се надяваме че епруветката ще излезе сполучлива и ще може машината да кара още влакове.
Абе по кабина и спирачка виж "Павката" станал, ама без Вальо по ДД и ХПК е умрял. А и без "Нулата", "Павката" е самотен войн44-134 написа:Сега като хванат Вальо Петков на нулата може и "павката" да не е готов до тогава.