Акредитиран фотограф
Мнения: 695
Регистриран на: Пет Фев 29, 2008 6:35 pm
Местоположение: РУСЕ
Акредитиран фотограф

Мнение от 44.123 »

За Силистра един вагон е достатъчен а за Кардам два купейни и проблема се решава.
Мнения: 161
Регистриран на: Сря Юни 09, 2010 11:27 am
Местоположение: Добрич - България

Мнение от evrokoma »

Може и само локомотив да се пусне вместо 2636/2637 а пътниците от и за Добрич ще пътуват в машината :lol: .Кардамския си генерира пътникопоток почти през целия си маршрут е натоварен на 70-80% а и според думите на съфорумците влака се препълва повече от прилично по дефилето :evil: .Как да спасим железниците като все съкращаваме състави и влакове само за пример ще дам следното влакове от Варна до Добрич има 5 на ден през 3-4 часа а микробусите са на 30мин е кой луд ще чака влак като може да се качи на първата маршрутка и за 50мин да е във Варна(лудия съм аз защото обичам железницата) 8)
Искренно съжалявам за българската железница не ми се гледа как тя се съсипва умишлено за да печели някой от това
Модератор
Мнения: 390
Регистриран на: Нед Ное 25, 2007 1:35 pm
Местоположение: Shoumen
Модератор

Мнение от todor plamenov »

Потвърждавам казаното по-горе. Маршрутките от Варна за Добрич са с много по-гъвкаво разписание от влаковете, същото важи и за големите автобусни компании, всяка от които има поне един курс от София до Добрич през Варна,а дори и до Генерал Тошево. Само със съкращения няма да се получат нещата. Нужен е изцяло нов и преработен ГДВ за дългите рамена.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Както казах и по-горе, от всички БВ, които са предложени за спиране може да се примирим единствено със спирането на 8686/87, които така и не сме ги виждали в движение в последните 2 години, за сметка на увеличен състав на 8626/27. Ако продължават да подават повечко допълнителни вагони на 8626/7 през лятото, няма проблем да резнат тези двата, така или иначе им пускат гадни вагони, та няма смисъл (не, че допълнителните на 8626/7 са нещо по-различно, но все пак). Всички останали БВ и повечето ПВ, които са предложени за спиране просто няма как да бъдат отменени, тъй като както дискутираме генерират повече от задоволителен пътникопоток. Но не бива да се учудваме на акъла на тези, които предлагат тези абсурдни варианти - така или иначе от доста години насам сме свидетели на какви ли не безумия, целящи да се затрие тотално цялата железница!
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 161
Регистриран на: Сря Юни 09, 2010 11:27 am
Местоположение: Добрич - България

Мнение от evrokoma »

Добре де няма ли начин да се натисне ръководството на БДЖ , както и министерствата на транспорта и финансиите чрез представители на форума и други неправителствени организации включително и чрез медиите да не правят тези безумия а да започнат да се вслушват в гласа на хората които ползват този вид транспорт.Да се предложи някакво по гъвкаво разписание (тук във форума има доста хора които са добри в тази насока) и да се убедят въпросните празноглавци включително и ББ че има хляб в нашата железница и вместо да строят автомобилни да започнат железопътни магистрали да строят.За много от линиите се смята че са губещи не защото са такива а защото парите потъват в други джобове(кондуктори,началник влак и т.н свидетел съм на такива нарушения по линията Добрич-Варна).Нека вместо само да пишем по форума се напънем да спасим железницата ни.Готов съм да помогна и да се включа във всяко едно начинание което предложите.
Искренно съжалявам за българската железница не ми се гледа как тя се съсипва умишлено за да печели някой от това
Модератор
Мнения: 390
Регистриран на: Нед Ное 25, 2007 1:35 pm
Местоположение: Shoumen
Модератор

Мнение от todor plamenov »

Много от форумистите са писали писма до "Пътнически превози" с готови и обмислени проекторазписания, но резултатите са почти нулеви. Единственото решение по места е събирането на подписки от местното население в защита на нарочените влакове.
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Ето един интересен вариант ако искат да спрат 2636/2637 :
ДМВ-то от 28204 като пристигне в Добрич натоварва пътниците и излита за Повеляново / Синдел където те слизат и правят връзка с 2626 ( коригира се тръгването му от Варна ) и 8636 , от там до Варна прекъсва се работното време до около 04-05 ч. и пак отива до Пвя или Сл взема пътниците от 2627(също с коригирано разписание ) и 8637 и газ за Добрич , пристигане около 06.30 и в 06 40 обратно за Варна като 28201.
Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

Така де те пътниците в Кардамеца само на Дезиро дет се вика не са ги возили :lol:
О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата

(Русе-Димитровград 4647) :D
Мнения: 27
Регистриран на: Съб Сеп 10, 2011 11:09 am
Местоположение: shumen

Мнение от loko_moto »

Тоя ПВ от ЧБ до Шумен го спират само и единствено защото никога кондукторите не издават билети от гарите на които няма хора които да продават билети а те не са малко.Влака когато съм пътувал е на поне 70% пълен.Ако някой кондуктор случайно чете ще ви записвам имената вече мошеници такива.Заради такива индивиди които са за разтрел стотици хора ще се чудят с какво да пътуват.
Мнения: 27
Регистриран на: Съб Сеп 10, 2011 11:09 am
Местоположение: shumen

Мнение от loko_moto »

Баща ми пътува всяка седмица с тоя влак и аз пътувам често на 10 пътувания 1 кондуктор спазва.А и той като е направил стабилна пачка преди Дивдядово що да не спази да има неква бройка?От Шумен към Горна се спазва долу горе обаче от Горна към Шумен се източват стотици левове от всеки един ПВ.
Мнения: 166
Регистриран на: Сря Сеп 29, 2010 7:49 pm
Местоположение: Русе/Плевен

Мнение от gugu_134 »

Аз също пътувам често по този маршрут и ми издават билет, но понякога на билета не написват датата на пътуване. Чудя се да не би да е някаква измама спрямо БДЖ?
Мнения: 282
Регистриран на: Съб Юли 17, 2010 4:56 pm
Местоположение: Велинград

Мнение от vkakachev »

Теснолинейката ще пострада ли от кризата в БДЖ
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Да.Всичките влакове по 16-та линия са предложени за закриване.
Мнения: 5
Регистриран на: Нед Окт 02, 2011 9:33 am
Местоположение: Варна

Мнение от sunman »

Предложени били...а на Бойко,дали ще му стиска да го направи,нали правил автомагистрали...
Мнения: 282
Регистриран на: Съб Юли 17, 2010 4:56 pm
Местоположение: Велинград

Мнение от vkakachev »

Само едно не мога да си обяса. Защо им трябваше да дават пари за ремонти на вагоните
Публикувай отговор

Обратно към “Да си поговорим за железници | Let's talk about railways”

Информация