Страница 5 от 6
няма
Публикувано на: Съб Мар 26, 2011 4:43 pm
от RAILWAYSTATION
Аз ви казах, че най-сигурно да се отиде до Банкя с парния влак ще е през работен ден. По разписание утре 27 март трябва да бъда в Димитровград и Кърджали. А в понеделник 28 март ще ходя до София и Банкя-така че заповядайте, който иска да ми прави компания. Студенти и ученици не са много заети предполагам, че ще имат свободно време. Бас ловя, че този влак ще е най-пълен през работни дни. Така дори и да го изтървем на връщане ще имаме шанс да се върнем с автобус на градски транспорт-делнични дни автобусите, тролеите, трамваите, метрото са по-редовни. Не мога да разбера с какво толкова сте заети през седмицата. Работещите могат да си вземат болнични, отпуск и т. н. Така, че както казах до Банкя в понеделник 28 март. Утре, който иска може да дойде с мен до Димитровград и Кърджали.
няма
Публикувано на: Съб Мар 26, 2011 6:00 pm
от RAILWAYSTATION
току-що видях, че 13207 днес е бил с +110, което направо ме очуди. Банкя-София
Публикувано на: Съб Мар 26, 2011 6:12 pm
от WOLFMX
Късно ни пуснаха от ЦГ и освен това отвисяхме и на Надежда Спирка. До коя дата ще продължи тази атракция и ще се движи ли царският вагон на следващите пътувания?
Re: ням
Публикувано на: Съб Мар 26, 2011 6:22 pm
от WOLFMX
RAILWAYSTATION написа: Бас ловя, че този влак ще е най-пълен през работни дни.
Не трябва ли да е точно обратното? Днес беше много голяма гъчканица и не можеше да се стъпи.

Публикувано на: Съб Мар 26, 2011 6:27 pm
от desiro_94
+ 110, защото тръгна със закъснение от София, отделно по спирките се трупаше още и до Банкя около + 20. След това той се върна извънредно за другите пътници до София и пак дойде в Банкя за КПВ 13207 и замина в 15:55.
Поздрав!
Публикувано на: Съб Мар 26, 2011 8:01 pm
от marvitch
Публикувано на: Съб Мар 26, 2011 8:21 pm
от marvitch
Публикувано на: Съб Мар 26, 2011 8:42 pm
от railwaymaniac
Успяхме да се качим в първия от двата атракционни влака за Банкя. Вътре беше яка гъчканица (а в иранката два пъти по-голяма), но преживяването беше неописуемо. Друго си е влака да казва "пуф-паф" и да надува парната свирка. Някак си по-автентично е или поне аз така го почувствах. Определено съм доволен от преживяното и се надявам да не ми е последно пътуване с парна тяга (но ми беше първото). Ако питате мен машинистите си взеха изпитите предварително.

Заслужават адмирации и поклон до земята (особено като ги видяхме на Банкя какви са почернели заедно с огняра). Наистина БДЖ трябва да се замисли за повече такива атракции. Днешния (а и утрешния) ден са показателни.
Между другото засякох доста от вас форумците, но ме досрамя да се обадя защото само аз ви познавам (оттук разбира се) а вие не и затова не се престраших. Тези които видях бяха Марио, Емо (Tramway), Весо, Наско, и още няколко познати личности.
Толкова за пътуването - отивам да си махна саждите от лицето и косата че още не съм я свършил тая работа.

Публикувано на: Съб Мар 26, 2011 8:44 pm
от Mario Evstatiev
На 13208 населеността граничеше към 250%, поради което много народ остана на Сф и по спирките, поради което се пусна допълнителен чифт влакове,като 13207 бе оставен за "опашка" и това явно е породило грешното изписване на закъснение, дефакто влакът, който трябваше да бъде 13207 е пристигнал кажи-речи на време в София, но под друг номер. След това обратно към Банкя пак под нов номер и обратния влак е бил с номер 13207. Определено БДЖ имам какво да научи от днес - интереса беше повече от голям, а влакът със сигурност на печалба. Утре пак смятаме да правим навалица.
Публикувано на: Съб Мар 26, 2011 9:01 pm
от WOLFMX
Добре де,кога се събрахте,че се разминахме така? Аз дойдох на точното място и в точното време,но вас ви нямаше.

Публикувано на: Съб Мар 26, 2011 9:04 pm
от Mario Evstatiev
WOLFMX написа:Добре де,кога се събрахте,че се разминахме така? Аз дойдох на точното място и на точното време,но вас ви нямаше.

11:30 всичко бече отиваше към влака. Утре има втори дубъл!
Публикувано на: Съб Мар 26, 2011 9:09 pm
от WOLFMX
Аз нали ви казах,че трябва да се съберем по-рано,за да отидем всички заедно,но вие не ме послушахте. Както и да е,ще се запозная с вас по отблизо на следващата официална среща.
Публикувано на: Съб Мар 26, 2011 9:36 pm
от VESO
Съботният 26-ти март бе слънчев , топъл и спокоен малко след идването на Дианата в София и с нищо не подсказваше какво ще се случи само час по - късно.Перонът откъм 1-ви коловоз прие за минути пътниците от 8640 и отново стана безлюден.Форумската група , която успя да се събере , отиде в близкото заведение , но не може да си допие напитките , когато към 11:30 бе известена , че вагоните за Банкя заедно с парната машина са вече на перона.Групата вкупом хукна към гарираната композиция , но се оказа , че 5 от 6-те вагона са вече пълни.Поради леко недоразумение в кой вагон да се седне , се стига до патова ситуация , а малкото свободни места се заеха.Така форумците се пръснаха по различните вагони , а най - запалените и аз останахме в последния.
Това , което се случваше на пероните на центр. София в този момент не може да се опише с думи , понеже досега никога не е било резонна гледка.Фотографиите са достатъчно красноречиви:
-
снимка 1;
-
снимка 2;
-
снимка 3.
Така пък изглеждаше перона отвън.
Клип в минутите преди заминаване.
Влакът замина със закъснение , понеже кондукторката едва успя да се качи.Тълпите прииждаха на талази и всеки искаше да се повози на влака.Бе предложена идея да се закачат допълнително още няколко вагона , но превозната бригада категорично отказа , тъй като съществувала опасност композицията да не се побере на коловоза на гара Банкя.Даде се друго предложение - да се запали втората парна машина , намираща се в депото - 05.01 , но самият процес по подготовка би отнел около ден.Поне бе обещано да се пусне извънреден влак , като след пристигането в Банкя 01.23 да върне веднага вагоните в София , откъдето да натовари останалите пътници.
В крайна сметка потеглихме , а след нас гъст дим покри гарата и почти скри големите тълпи от хора , на които бе обещан извънредният курс до балнеоложкия курорт.Няколко снимки , направени от мен:
-
малко след потеглянето от София;
-
на гара Волуяк;
-
отправяме се към Банкя.
Както от снимките виждате , композицията бе съставена от 6 вагона - "иранката" с номер
51 52 98 10 055 - 0 и 4 exDB-та от серия 45 , разделени от първокласна 40-ка по схемата 1 към 3.
Снимка от прелеза при сп. Иваняне.
В крайната гара бяхме посрещнати от тълпи народ.Оказа се , че голяма част от пътнуващите си бяха взели двупосочни билети и след като разбраха , че влакът веднага се връща обратно , не пожелаха да слязат.Малко фотографии от Банкя:
-
при пристигането - виждате един влак , заобиколен от хора;
- изтеглянето на машината:
снимка и
клип.
- прегарирането:
снимка и
клип.
Един от така известните полилеи в купетата на иранката , показвани дори и по телевизията.
След фотографиите цялата форумска група си направи снимки за спомен и се отправи към близкия ресторант.
Публикувано на: Съб Мар 26, 2011 9:37 pm
от VESO
Весела , хапнала , пийнала и доволна , форумската група се отправи отново към гарата в Банкя , където очакваше извънредният влак , теглен от 01.23.Този път имаше по - малко хора (
снимката го доказва) и след кратка маневра парният локомотив бе закачен от другата страна и
готов да тегли 6-те вагона обратно към София.
Снимка при излизане от Банкя , на
тази виждате един прелез , а тук влакът
влиза в гара Волуяк.
Искам да благодаря за подетата инициатира под надслов "Да напълним 13208/13207 в Събота!" и най - вече на живият отклик у мнозината участници в това незабравимо пътуване.
Публикувано на: Пон Мар 28, 2011 5:40 am
от Mario Evstatiev
Браво за описанието, Весо!
Наистина инициативата беше интересна, особено поради факта, че се направи една от най-масовите срещи на този форум от 2007 г насам. Тогава, повечето си спомнят, че бяхме пак в Банкя!