
Аз ви казах, че най-сигурно да се отиде до Банкя с парния влак ще е през работен ден. По разписание утре 27 март трябва да бъда в Димитровград и Кърджали. А в понеделник 28 март ще ходя до София и Банкя-така че заповядайте, който иска да ми прави компания. Студенти и ученици не са много заети предполагам, че ще имат свободно време. Бас ловя, че този влак ще е най-пълен през работни дни. Така дори и да го изтървем на връщане ще имаме шанс да се върнем с автобус на градски транспорт-делнични дни автобусите, тролеите, трамваите, метрото са по-редовни. Не мога да разбера с какво толкова сте заети през седмицата. Работещите могат да си вземат болнични, отпуск и т. н. Така, че както казах до Банкя в понеделник 28 март. Утре, който иска може да дойде с мен до Димитровград и Кърджали.
НИКОГА НЕ ПРЕМИНАВАЙ НА ОХРАНЯЕМ ЖП-ПРЕЛЕЗ ПРИ СПУСНАТА БАРИЕРА!

току-що видях, че 13207 днес е бил с +110, което направо ме очуди. Банкя-София
НИКОГА НЕ ПРЕМИНАВАЙ НА ОХРАНЯЕМ ЖП-ПРЕЛЕЗ ПРИ СПУСНАТА БАРИЕРА!
Не трябва ли да е точно обратното? Днес беше много голяма гъчканица и не можеше да се стъпи.RAILWAYSTATION написа: Бас ловя, че този влак ще е най-пълен през работни дни.

Да сте живи и здрави




Успяхме да се качим в първия от двата атракционни влака за Банкя. Вътре беше яка гъчканица (а в иранката два пъти по-голяма), но преживяването беше неописуемо. Друго си е влака да казва "пуф-паф" и да надува парната свирка. Някак си по-автентично е или поне аз така го почувствах. Определено съм доволен от преживяното и се надявам да не ми е последно пътуване с парна тяга (но ми беше първото). Ако питате мен машинистите си взеха изпитите предварително.
Заслужават адмирации и поклон до земята (особено като ги видяхме на Банкя какви са почернели заедно с огняра). Наистина БДЖ трябва да се замисли за повече такива атракции. Днешния (а и утрешния) ден са показателни.
Между другото засякох доста от вас форумците, но ме досрамя да се обадя защото само аз ви познавам (оттук разбира се) а вие не и затова не се престраших. Тези които видях бяха Марио, Емо (Tramway), Весо, Наско, и още няколко познати личности.
Толкова за пътуването - отивам да си махна саждите от лицето и косата че още не съм я свършил тая работа.


Между другото засякох доста от вас форумците, но ме досрамя да се обадя защото само аз ви познавам (оттук разбира се) а вие не и затова не се престраших. Тези които видях бяха Марио, Емо (Tramway), Весо, Наско, и още няколко познати личности.

Толкова за пътуването - отивам да си махна саждите от лицето и косата че още не съм я свършил тая работа.



Администратор
На 13208 населеността граничеше към 250%, поради което много народ остана на Сф и по спирките, поради което се пусна допълнителен чифт влакове,като 13207 бе оставен за "опашка" и това явно е породило грешното изписване на закъснение, дефакто влакът, който трябваше да бъде 13207 е пристигнал кажи-речи на време в София, но под друг номер. След това обратно към Банкя пак под нов номер и обратния влак е бил с номер 13207. Определено БДЖ имам какво да научи от днес - интереса беше повече от голям, а влакът със сигурност на печалба. Утре пак смятаме да правим навалица.
64.19

Администратор
Съботният 26-ти март бе слънчев , топъл и спокоен малко след идването на Дианата в София и с нищо не подсказваше какво ще се случи само час по - късно.Перонът откъм 1-ви коловоз прие за минути пътниците от 8640 и отново стана безлюден.Форумската група , която успя да се събере , отиде в близкото заведение , но не може да си допие напитките , когато към 11:30 бе известена , че вагоните за Банкя заедно с парната машина са вече на перона.Групата вкупом хукна към гарираната композиция , но се оказа , че 5 от 6-те вагона са вече пълни.Поради леко недоразумение в кой вагон да се седне , се стига до патова ситуация , а малкото свободни места се заеха.Така форумците се пръснаха по различните вагони , а най - запалените и аз останахме в последния.
Това , което се случваше на пероните на центр. София в този момент не може да се опише с думи , понеже досега никога не е било резонна гледка.Фотографиите са достатъчно красноречиви:
- снимка 1;
- снимка 2;
- снимка 3.
Така пък изглеждаше перона отвън.Клип в минутите преди заминаване.
Влакът замина със закъснение , понеже кондукторката едва успя да се качи.Тълпите прииждаха на талази и всеки искаше да се повози на влака.Бе предложена идея да се закачат допълнително още няколко вагона , но превозната бригада категорично отказа , тъй като съществувала опасност композицията да не се побере на коловоза на гара Банкя.Даде се друго предложение - да се запали втората парна машина , намираща се в депото - 05.01 , но самият процес по подготовка би отнел около ден.Поне бе обещано да се пусне извънреден влак , като след пристигането в Банкя 01.23 да върне веднага вагоните в София , откъдето да натовари останалите пътници.
В крайна сметка потеглихме , а след нас гъст дим покри гарата и почти скри големите тълпи от хора , на които бе обещан извънредният курс до балнеоложкия курорт.Няколко снимки , направени от мен:
- малко след потеглянето от София;
- на гара Волуяк;
- отправяме се към Банкя.
Както от снимките виждате , композицията бе съставена от 6 вагона - "иранката" с номер 51 52 98 10 055 - 0 и 4 exDB-та от серия 45 , разделени от първокласна 40-ка по схемата 1 към 3.Снимка от прелеза при сп. Иваняне.
В крайната гара бяхме посрещнати от тълпи народ.Оказа се , че голяма част от пътнуващите си бяха взели двупосочни билети и след като разбраха , че влакът веднага се връща обратно , не пожелаха да слязат.Малко фотографии от Банкя:
- при пристигането - виждате един влак , заобиколен от хора;
- изтеглянето на машината: снимка и клип.
- прегарирането: снимка и клип.
Един от така известните полилеи в купетата на иранката , показвани дори и по телевизията.
След фотографиите цялата форумска група си направи снимки за спомен и се отправи към близкия ресторант.
Това , което се случваше на пероните на центр. София в този момент не може да се опише с думи , понеже досега никога не е било резонна гледка.Фотографиите са достатъчно красноречиви:
- снимка 1;
- снимка 2;
- снимка 3.
Така пък изглеждаше перона отвън.Клип в минутите преди заминаване.
Влакът замина със закъснение , понеже кондукторката едва успя да се качи.Тълпите прииждаха на талази и всеки искаше да се повози на влака.Бе предложена идея да се закачат допълнително още няколко вагона , но превозната бригада категорично отказа , тъй като съществувала опасност композицията да не се побере на коловоза на гара Банкя.Даде се друго предложение - да се запали втората парна машина , намираща се в депото - 05.01 , но самият процес по подготовка би отнел около ден.Поне бе обещано да се пусне извънреден влак , като след пристигането в Банкя 01.23 да върне веднага вагоните в София , откъдето да натовари останалите пътници.
В крайна сметка потеглихме , а след нас гъст дим покри гарата и почти скри големите тълпи от хора , на които бе обещан извънредният курс до балнеоложкия курорт.Няколко снимки , направени от мен:
- малко след потеглянето от София;
- на гара Волуяк;
- отправяме се към Банкя.
Както от снимките виждате , композицията бе съставена от 6 вагона - "иранката" с номер 51 52 98 10 055 - 0 и 4 exDB-та от серия 45 , разделени от първокласна 40-ка по схемата 1 към 3.Снимка от прелеза при сп. Иваняне.
В крайната гара бяхме посрещнати от тълпи народ.Оказа се , че голяма част от пътнуващите си бяха взели двупосочни билети и след като разбраха , че влакът веднага се връща обратно , не пожелаха да слязат.Малко фотографии от Банкя:
- при пристигането - виждате един влак , заобиколен от хора;
- изтеглянето на машината: снимка и клип.
- прегарирането: снимка и клип.
Един от така известните полилеи в купетата на иранката , показвани дори и по телевизията.
След фотографиите цялата форумска група си направи снимки за спомен и се отправи към близкия ресторант.
Последно промяна от VESO на Съб Мар 26, 2011 9:40 pm, променено общо 2 пъти.
Весела , хапнала , пийнала и доволна , форумската група се отправи отново към гарата в Банкя , където очакваше извънредният влак , теглен от 01.23.Този път имаше по - малко хора (снимката го доказва) и след кратка маневра парният локомотив бе закачен от другата страна и готов да тегли 6-те вагона обратно към София.Снимка при излизане от Банкя , на тази виждате един прелез , а тук влакът влиза в гара Волуяк.
Искам да благодаря за подетата инициатира под надслов "Да напълним 13208/13207 в Събота!" и най - вече на живият отклик у мнозината участници в това незабравимо пътуване.
Искам да благодаря за подетата инициатира под надслов "Да напълним 13208/13207 в Събота!" и най - вече на живият отклик у мнозината участници в това незабравимо пътуване.

Администратор
Информация
Модератори