Страница 5 от 27
Публикувано на: Нед Мар 06, 2011 8:46 pm
от Vlado
muri83 написа:43.309 написа:http://vkolev.snimka.bg/bulgaria/atrakcionno-p-tuvane-na-06-03-11g.575678.22635532.big
*снимката не е моя
Опа да не е закасъла парната нещо днеска

Закъса в района на намалението 40 малко след РП Побит камък.
Публикувано на: Нед Мар 06, 2011 9:36 pm
от 44142
Тълпите от хора днес на СП показва, че БДЖ не мислят. Ако се направи атракционен влак веднъж месечно в някакво направление и не режат главите на хората от кръста за цената на билета, този атракционен влак ще е винаги най пълния влак на БДЖ.
Не мога да се сдържа! ;-)))
Публикувано на: Нед Мар 06, 2011 10:53 pm
от marvitch
VESO написа:Пускам впечатленията от втората част на атракционното пътуване.
Докато траеше закачането на теснопътната гара , немалка група снимачи зае своите места в гърловината , за да "хване" за последно атракционния влак преди да замине към Велинград.Аз избрах своето място и зачаках.
Не след дълго се чу свиренето и влакът потегли.Фотографии при излизането от теснопътната гара:
-
снимка 1;
-
снимка 2;
-
снимка 3;
-
снимка 4;
-
снимка 5.
Да ви покажа модератор на светофар:
Здрасти, Весо!

(от снимачите до вас)
Публикувано на: Нед Мар 06, 2011 10:57 pm
от Saruman
Весо е влязал в ролята на стрелочник, сменял някоя изгоряла лампа на светофОра. Светофари само по шосейните пътища.

Марвич от къде си ги заснел?
Re: Не мога да се сдържа! ;-)))
Публикувано на: Нед Мар 06, 2011 10:57 pm
от desiro_94
marvitch написа:Да ви покажа модератор на светоф
ар:
Здрасти, Весо!

(от снимачите до вас)
Хубаво си ни снимал, но поне пиши правилно термините.
Публикувано на: Нед Мар 06, 2011 11:04 pm
от marvitch
Saruman написа:Весо е влязал в ролята на стрелочник, сменял някоя изгоряла лампа на светофОра. Светофари само по шосейните пътища.

Марвич от къде си ги заснел?
Аз им все още им викам "семафори"

. Опитах новия термин-сгрешил съм, извинявам се

Публикувано на: Нед Мар 06, 2011 11:05 pm
от bdz46
"Семафори" е още по-грешно.
Публикувано на: Нед Мар 06, 2011 11:26 pm
от VESO
За да няма неразбрали - това , което се вижда от снимките е светофор.Семафорът изглежда
така.
Публикувано на: Нед Мар 06, 2011 11:27 pm
от marvitch
VESO написа:За да няма неразбрали - това , което се вижда от снимките е светофор.Семафорът изглежда
така.
Абе вие чувство за хумор нямате ли!?

Публикувано на: Нед Мар 06, 2011 11:34 pm
от VESO
Имаме разбира се.Просто Saruman и Bdz46 поправиха думата.Интересно , че не можах да ви видя къде сте.А уж бях от високо.
Тук след като "съм сменил крушката" , отправям своя поздрав към всички.
Между другото този светофор се изкриви след като и Митко се качи под мен при преминаването на влака и сега май е килнат леко на една страна.Скоро време ще трябва да го проверим.

Публикувано на: Нед Мар 06, 2011 11:36 pm
от marvitch
VESO написа:
Между другото този светофор се изкриви след като и Митко се качи под мен при преминаването на влака и сега май е килнат леко на една страна.....

Потвърждавам !

Публикувано на: Пон Мар 07, 2011 12:13 am
от vladimir.lekov
45-170 написа:43.309 написа:http://vkolev.snimka.bg/bulgaria/atrakcionno-p-tuvane-na-06-03-11g.575678.22635532.big
*снимката не е моя
маи и се е видял голям баира

Защо така сме се изложили, машината не е ли достатъчно мощна да дръпне 4 нещастни вагона? Много странно...
Публикувано на: Пон Мар 07, 2011 1:08 am
от VESO
Къде се откачили електровоза , понеже на Септември влакът дойде само с парната машина?

Публикувано на: Пон Мар 07, 2011 9:17 am
от Vlado
На Вакарел.
Публикувано на: Пон Мар 07, 2011 10:26 am
от kassy
44142 написа:Тълпите от хора днес на СП показва, че БДЖ не мислят. Ако се направи атракционен влак веднъж месечно в някакво направление и не режат главите на хората от кръста за цената на билета, този атракционен влак ще е винаги най пълния влак на БДЖ.
Това е добра идея, но не бива и да се прекалява.Атракцията е нещо рядко срещано.Ако стане често вече не е атракция.Може би трябва да помисли ръководството на БДЖ да изкара машината някъде и да направи нещо като "ден на отворени врати".Да може желаещите да влязат в будката , да усетят вибрациите на машината да пипнат лостовете за управление да хвърлят някоя лопата въглища да си изцапат ръцете и т.н. Естествено срещу някакъва приемлива такса.
Някой запознат да обяснява работата на машината и да отговаря на въпроси.(ако има и чужденци трябва обаче да знае английски)
Като развитие на идеята може да се допълни с желаещи да я подкарат (срещу по-висока такса) на нещо като полигон, естествено с
опитен машинист в будката.Така ще си изкара парите дадени за въстановяването.