
“Tова, което до този момент безспорно е ясно е, че става въпрос за човешка грешка, за нарушение на технологичните правила и до тук също безспорно е установено, че трима ръководители на движение от гара Драгоман и гара Драгоул са нарушили технологичните правила и с това са предизвикали катастрофа."
Това са думите на министъра на транспорта...Аз доколкото знам във всяка гара има само по 1 ръководител-движение
Ха сега познайте колко компетентен е министъра,който ако не се лъжа е принципал на БДЖ 
Това са думите на министъра на транспорта...Аз доколкото знам във всяка гара има само по 1 ръководител-движение


според мен по-безопасно е да се пътува в влак, от колкото в автобус, но някой хора са на друго мнение

Хмм,честно си признавам,че не знаех това
Ето,че научих нещо ново
Благодаря за информацията!Ако има желаещи нека влязат на сайта на БТВ и прочетат написаното за случилото се днес - там е написано не мотриси,а електрички (горките така и не разбират за какво става на въпрос) + съответните правописни грешки в статията 



Няма броячи.stankos написа:Няма ли там броячи на оси ?
Как е възможно да забравят ,че имат 2 влака на един коловоз ?
Защо не са изключили напрежението в КМ ?
Защо помощника от ТСВ-то не е тръгнал срещу идващия влак ?
Подала ли е предупредената бригада необходимия звуков сигнал ?
Много въпроси без адекватни отговори !
Възможно е, когато старата смяна не е предала на новата местополжението на возилата в гарата. Възможно е новата смяна ръководител-движение не да е забравил, а изобщо да не е знаел за дизела.
Изключили са напрежението, но е било късно за това, както и за изпращане на охрана от ТСВ напред за спиране на бързия.
Дежурния в Драгоман е разбрал какво е станало чак, когато този от Драгоил му се е обадил да го пита какъв е този дизел на мястото на очаквания ТСВ. По това време 293 вече е шпорил по баира и не е имало време за реакция.
Има твърдение, че 06 060 е заминал 5 мин преди 10352, но това предполагам се дължи на несверен часовник на скоростомера. Ако обаче е вярно, 10352 трябва да е заминал без изход.

Администратор

По "БТВ-то" се наслушах на глупости, а тука се начетох. 1. Образец се издава ако има повреда на ПАБ, като има определена процедура преди да се пусне влак;2. Дежурните ръководители искат съгласие от съседаната гара преди да пуснат влак, и когато го получат,тогава могат да дадат изход на влака;3. Каква връзка има дизела в тая катастрофа?????4.След като има телефонна връзка с машиниста на единия влак и той е спрял. Защо не се е свързал и със другия влак. Защо не е изпратил помощника срещу идващия влак за да го спре своевременно?

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm